Fitness Seller

Dronken doodrijder krijgt doodstraf in China

Ik vind wel dat hij gelijk heeft en dat hij idd beter kan werken om geld ofzo te verdienen voor de nabestaanden.. Het is idd puur wraak hem de doodstraf geven.
Het zal wss ook z'n bedoeling niet geweest zijn om 4 mensen te doden, en we leven voor zover ik weet nog altijd niet in een rechtvaardige wereld of we zijn als mens nog altijd niet perfect en doen dus nog steeds domme dingen, de 1 mss wat meer dan de ander, maar de doodstraf met in het achterhoofd wetende dat hij een zware fout heeft gemaakt, vind ik gewoon niet echt menselijk juist omdat we als mens imperfect zijn en door die doodstraf we daar volgens mij tegenin gaan..

Laatst bewerkt:
begon een stijd te worden dat het recht zegevierde over zuip schuiten :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'When the bullit hits the brain'.

En daarna gewoon gezellig de rekening voor de kogel opsturen naar de familie.

Ik vind wel dat hij gelijk heeft en dat hij idd beter kan werken om geld ofzo te verdienen voor de nabestaanden.. Het is idd puur wraak hem de doodstraf geven.
Het zal wss ook z'n bedoeling niet geweest zijn om 4 mensen te doden, en we leven voor zover ik weet nog altijd niet in een rechtvaardige wereld of we zijn als mens nog altijd niet perfect en doen dus nog steeds domme dingen, de 1 mss wat meer dan de ander, maar de doodstraf met in het achterhoofd wetende dat hij een zware fout heeft gemaakt, vind ik gewoon niet echt menselijk juist omdat we als mens imperfect zijn en door die doodstraf we daar volgens mij tegenin gaan..

+1

Door hem de doodstraf te geven zijn ze geen haar beter dan hemzelf.
En als hij had mogen werken om de nabestaande financieel tegemoet te komen en zo zijn schuld te betogen waren die nabestaande ook nog eens beter af geweest.

En als hij nou een moordenaar was geweest die geen geweten had en die 4 mensen opzettelijk heeft vermoord zonder ook maar enig schuldgevoel, dan was het een hele andere zaak geweest en zou hij een gevaar voor de gemeenschap zijn; dan had hij beter de doodstraf kunnen krijgen ja. Maar een ziel die een grove fout maakte door dronken, zonder rijbewijs achter het stuur te kruipen en zich ZEER schuldig voelt? laat hem lekker leven joh.

Dus het is wat jij zei een egoïstische wraakactie. Maarja china doet zulke dingen om te laten zien dat de bevolking zich maar moet gedragen en anders een spuitje krijgt. ze tolereren de kleinste foutjes al niet daaro.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'When the bullit hits the brain'.

En daarna gewoon gezellig de rekening voor de kogel opsturen naar de familie.

tegenwoordig doen ze spuitjesgeven:D

kogel in het achterhoofd is afgeschaft

Dronken doodrijders zijn natuurlijk gewoon the scum of the earth.

Soms wens je dat soort mensen de dood toe, maar toch blijft het gruwelijk.

+1

En als hij had mogen werken om de nabestaande financieel tegemoet te komen en zo zijn schuld te betogen waren die nabestaande ook nog eens beter af geweest.

En als hij nou een moordenaar was geweest die geen geweten had en die 4 mensen opzettelijk heeft vermoord zonder ook maar enig schuldgevoel, dan was het een hele andere zaak geweest en zou hij een gevaar voor de gemeenschap zijn; dan had hij beter de doodstraf kunnen krijgen ja. Maar een ziel die een grove fout maakte door dronken, zonder rijbewijs achter het stuur te kruipen en zich ZEER schuldig voelt? laat hem lekker leven joh.

Dus het is wat jij zei een egoïstische wraakactie. Maarja china doet zulke dingen om te laten zien dat de bevolking zich maar moet gedragen en anders een spuitje krijgt. ze tolereren de kleinste foutjes al niet daaro.

Kan me hier volledig in vinden jongens.
De heren voor jullie hebben schijnbaar nog nooit iets fout gedaan en kunnen nu lekker afgeven op iemand die tijdens een hele domme aktie het leven van een ander heeft genomen.
Deze ongelukkige heeft de doodstraf niet verdiend, maar zou idd deels moeten gaan werken voor de nabestaanden, na een celstraf natuurlijk.

Het komt minder voor maar er worden nog steeds kogels de kop ingejaagd in China.

Idd, de kogel zou te eervol zijn.

dacht dat ik hier een reactie had geplaatst
nou ja; dit moeten ze in NL ook invoeren, ook lui die een overtreding begaan zonder alcohol en daardoor iemand de t*fus in rijden...weg met dat klote volk

is ferm overdreven vindik
dit is geen moord
onvrijwillige doodslag kan je t ook niet noemen, want je weet als je dronken rijdt dat zulke dingen kunnen gebeuren,
hij moet ferme straf krijgen maar die gast doden is er volledig over!!

+1

Idd, lijkt me ook een zeer bekrompen daad. Totdat ergens een rechter zelf zoiets overkomt in een niet overdachte en domme vlaag. Ofwel denken ze gewoon zover niet, of voelen ze zich zo sterk dat ze denken dat hen dit nooit kan overkomen, of mss houden ze er 1 of ander geloof op na dat als hun zoiets overkomt, ze het recht niet meer hebben om te leven en dus wel dood moeten en de doodstraf verdienen. Maar zoiets denken is natuurlijk gemakkelijk, tot je het effectief zelf tegenkomt en je leven echt op het spel staat, dan verandert je mening wss wel.

Van de ene kant goed..maar van de andere kant komt hij er dan zelfs nog te makkelijk vanaf. Zijn wel ff 4 doden....en dus weet ik veel hoeveel nabestaanden die hiermee moeten leven. Allemaal door 1 kloothommel die geen rijbewijs heeft en dan ook nog eens dronken achter het stuur gaat zitten. Voor mijn part wordt hij zn hele leven gemartelt.

Gewoon executeren die gast. Als je vind dat je het recht hebt om levens te nemen moet je ook niet zeiken als een ander jouw leven neemt.

jullie doen net alsof iedereen die dronken rijdt een 'slecht' mens is. Sommigen overschatten zichzelf gewoon en denken dat ze nog voldoende in staat zijn om te rijden en dan gebeurt er zoiets.
tis natuurlijk spijtig, maar om dan direct beginnen te roepen van 'laten we hem heel zn leven martelen', dan ben je 10x erger als de meeste dronken bestuurders zelf.
Uiteraard zijn er ook enkele bij die goed genoeg weten dat ze te dronken zijn, en toch rijden, en dan iemand doodrijden.
Dat soort tuig zou men idd wel mogen afmaken van mij, maar het is moeilijk te bepalen welke dronken bestuurder tot welke categorie behoort.

en als men toch begint te gooien met de doodstraf, dat men eerst maar direct een kogel geeft aan alle verkrachters, moordenaars,...

wat een debiele gast en geen rijbewijs en ook nog onder invloed rijden. Opzich vind ik de doodstraf beetje te hoog voor zo iets. Maar goed als je zo achterlijk bent en de samenleving in gevaar brengt moeten toch echt wat dramatische regels genomen worden. Zo kan anders iedereen zo maar iemand van de wereld nemen en mischien zelfs eventueel met opzet en makkelijk van afkomen. Kunnen die gast veel beter een dikke taakstraf geven met een flinke boete erachter en nooit meer auto laten rijden. Het blijft imo een triest geval zowel voor de rijder als voor de slachtoffer. Met een doodstraf wordt het ook niet veel beter op.

Ze executeren geloof ik iets van 2000 mensen per jaar... Zijn dacht ik daarmee ook de grootste orgaandonor van de wereld.

Doodstraf vind ik overdreven, dit gaat puur om wraakgevoelens.
er zijn er toch genoeg :p

OT brutaal hoor zo een doodstraf :D

donors ? ik zou wel een chinees oog willen hebben :p

Echt waanzin dit.

Prima straf toch ???

Terug
Naar boven