- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het erg overdreven en heb medelijden met de man.

Vind het erg overdreven en heb medelijden met de man.
denk dat hij best lief is en goed kan ppen
)"In China heeft een automobilist de doodstraf gekregen voor het in dronken toestand doodrijden van vier mensen."
![]()
Wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat hij die mensen heeft doodgereden he![]()
Ik kan me gewoon voorstellen dat hij een grove fout heeft gemaakt in zijn leven, er spijt van heeft, en nu ligt te wachten op zijn executie. Moet echt vreselijk zijn om voor 1 grove fout in je leven deze hel mee te maken.
tis ook meteen een lesje voor de rest van de spleetogen niet te zuipen als je moet rijden![]()
hop weg ermee met die jap![]()
Denk als ze zijn arm of genitaliën er hadden afgehakt ofzo dat het even effectief was.
ja had idd ook leuk geweest.Ik kan me gewoon voorstellen dat hij een grove fout heeft gemaakt in zijn leven, er spijt van heeft, en nu ligt te wachten op zijn executie. Moet echt vreselijk zijn om voor 1 grove fout in je leven deze hel mee te maken.
Denk als ze zijn arm of genitaliën er hadden afgehakt ofzo dat het even effectief was.
ik ben toch liever dood dan te moeten leven zonder pik/ballen