Fitness Seller

Droog kuren..

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
ff vraag over aftrainen dmv Clenbuterol..

Aangezien ik eens wil proberen om van het spek op mijn harnas af te komen ben ik aan het overwegen om eens clenbuterol te proberen..

Kheb eerder met ander dieet en eca-stack 7 kilo afgetraint.. maar door het extra cardio ben ik echt naar mijn gevoel veel zuurverdiende massa kwijt geraakt.. en na het langzaam terug voeren naar meer calorieen ben ik weer bijna op oude gewicht..

Ik heb ff de search functie gebruikt hier op het forum .. maar zit toch met een aantal vragen..

Is Clen alleen genoeg....Hoelang de clen en hoe..moet ik er iets bij nemen in de vorm van Winstrol... zoja in welke dosering.. en dan.. is het raadzaam om de Winstrol te steunen/cq stacken met eoa...

Zoals je ziet dillema... ben 100% naturel en doel is om van 15-20% onder de 10% te raken... maar niet om een complete zware kuur te doen..

Mijn stats.. 96kilo bij 1.86, vet percentage nooit gemeten.. maar verwacht +15% (kan nu net mijn abs niet meer zien..) train nu 3 1/2 jaar

Huidig dieet :

ontbijt : 500gr franse kwark + handje noten + fruit

voor de training : 4 sneden brood + ei + eetlepel lijnzaad olie

Direct na training : Banaan

+- 30 min na training blikje zalm (waterbasis) + uitje

Avond eten : gevarieerd maar bijna altijd zilvervlies rijst of pasta met Kip

S'avonds meestal nog wat van avond eten over is.. dus weer kip + rijst/pasta

Tussen door meestal nog 2 eieren..

Voor slapen nogmaals 500Gr franse kwark + handje noten

Alvast bedankt..

Je kan voor clenbuterol kiezen, het is wel vrij heftig spul en de crash nadien was bij mij vrij groot. Je hoort vaak 2 weken clen en dan 2 weken stackers, dit is mijn inziens nutteloos omdat ze op dezelfde manier werken, de stackers doen niks meer na de clen. Je kan wel 2 weken clen en 2 weken yohimbe hcl nemen bv. Tsja, wil je geen spierverlies dan zou ik toch een as erbij nemen, bv. winstrol op 30 mg. zal de eerste keer voldoende je spieren beschermen. Besef wel dat de combi winstrol met clen ook best heftig is. Mijn bloeddruk ging flink omhoog en ook kreeg ik af en toe spontaan een bloedneus. In combinatie met dieeten was ik vrij snel geprikkeld, maar dat wijt ik meer aan een low carb dieet dan aan de roid op zich. Het is een keuze en stap die je maakt. Je houdt je voeding perfect in de gaten, veel eiwit en alles goed uitgebalanceerd, dan kan je het spierverlies heeeel erg beperken. Je raakt ook een hoop vocht kwijt wanneer je weinig kh eet, plus dat je vet kwijtraakt en je gevoel zegt je gewoon dat je allemaal spiermassa kwijtraakt. Vaak wanneer de voeding prima in orde is valt het reuze mee.

Persoonlijk vond ik de crash na 2 maanden xendrine at 150 mg per dag echt gigantisch, griep eroverheen en voila 3 weken niet trainen. Echter ik ben ook van plan clen te gebruiken, hooplijk volgende week. Maar ik denk dat de crash meevalt als je het verstandig gebruikt, dus 2 weken op, 2 weken af is oki, maar ga op je gevoel af en clen werky anti-catabolisch, voor het anabolische aspect zouden dosissen nodig zijn die je als mens niet kan verdragen en dus toxisch zijn. ALs ik begin laat ik je ff weten hoe ik het ervaar.

Grtz

slabek zei:
Kheb eerder met ander dieet en eca-stack 7 kilo afgetraint.. maar door het extra cardio ben ik echt naar mijn gevoel veel zuurverdiende massa kwijt geraakt.. en na het langzaam terug voeren naar meer calorieen ben ik weer bijna op oude gewicht.. ..

heb t zelf ook, veel cardio (voor mij tweemaal per week) was op zich nadat ik eenmaal mn vet aan t verbranden was funest geworden voor datgene wat ik aan spiermassa al had (wel 1e cutdieetje maar wel goed doordacht in mn ogen). na aantal weken toch de nodige massa kwijt geraakt wat daarvoor toen ik voornmaleijk kh en dus vocht verloor gen echte sprake van was. heb dit van meerdere mensen vernomen. 1e weken ging snel qua kilos (kh en vocht dus) maar massa bleef gelukig zelfde. laatste weken nog minder kh gegeten en cardio zelfde gehouden. had denk ik moeten stoppen met cardio maat ja..als , als he..heeft nu geen zin meer.

vraag me af of dat voor jou t zelfde geld

slabek zei:
Ik heb ff de search functie gebruikt hier op het forum .. maar zit toch met een aantal vragen..

Is Clen alleen genoeg....Hoelang de clen en hoe..moet ik er iets bij nemen in de vorm van Winstrol... zoja in welke dosering.. en dan.. is het raadzaam om de Winstrol te steunen/cq stacken met eoa...

Zoals je ziet dillema... ben 100% naturel en doel is om van 15-20% onder de 10% te raken... maar niet om een complete zware kuur te doen..

Mijn stats.. 96kilo bij 1.86, vet percentage nooit gemeten.. maar verwacht +15% (kan nu net mijn abs niet meer zien..) train nu 3 1/2 jaar..

moet met een goed dieet en de nodige extra s wel ukken. heb geen verstand van clen ed. dus kan ik geen advies over geven. maar goed dieet en genoeg weken ervoor uittrekken (deed er zelf 6 weken over) moet genoeg zijn om dat te behalen

slabek zei:
Huidig dieet :

ontbijt : 500gr franse kwark + handje noten + fruit

voor de training : 4 sneden brood + ei + eetlepel lijnzaad olie

Direct na training : Banaan

+- 30 min na training blikje zalm (waterbasis) + uitje

Avond eten : gevarieerd maar bijna altijd zilvervlies rijst of pasta met Kip

S'avonds meestal nog wat van avond eten over is.. dus weer kip + rijst/pasta

Tussen door meestal nog 2 eieren..

Voor slapen nogmaals 500Gr franse kwark + handje noten

Alvast bedankt..

ziet er op zich goed uit om te beginnen,. toch nodige opmerkingen:

na trainen zou ik om spierafbraak te voorkomen toch dextrose en wei nemen en geen zalmnaderhand. is vet en eiwt. na trainin beste maaltijd (na shake) bestaat uit comp;exe kh en eiwitten.

voor t trainen raad ik een complexere bron van kh aan. havermout is erg aan te raden voor trainen icm eiwitten omdat t voor voldoende glucose zorgt tijdensn training en zodoende spierafbraak voorkomt. ook geen vetten voor training. neemt te veel zuurtsof op alhowel een eetlepel lijnzaad niet veel is zou ik die toch bij je ontbijt nemen (eventueel ipv de noten)

en na verloop van tijd minder carbs he. meer eiwiiten (nog meer ja:)) en onv vetten op momenten dat je geen kh nodig hebt. dus in de rustige perioden en enkel kh rond de training. over de rest vd dag enjkel groente ipv rijst/pasta..vind ik zowieoz geen aanradersvoor tjdens cutten. leveren teveel cals.
maar basis is calinname< calverbuirk. weet niet wat je Energeibehoefte is maar uitgande van 15% bij 96 kilo kom je ongeveer uit op 3500 cals. beginnen dus om hier ong. 500 onder te zitten

en fruit eruit

Riki zei:
Persoonlijk vond ik de crash na 2 maanden xendrine at 150 mg per dag echt gigantisch, griep eroverheen en voila 3 weken niet trainen. Echter ik ben ook van plan clen te gebruiken, hooplijk volgende week. Maar ik denk dat de crash meevalt als je het verstandig gebruikt, dus 2 weken op, 2 weken af is oki, maar ga op je gevoel af en clen werky anti-catabolisch, voor het anabolische aspect zouden dosissen nodig zijn die je als mens niet kan verdragen en dus toxisch zijn. ALs ik begin laat ik je ff weten hoe ik het ervaar.

Grtz

Het anabolische aspect is idd. onzin, alleen bij ratten is dit gebleken, geen onderzoek heeft ooit aan kunnen tonen dat clen in mensen anabol werkt.

ik vond de crash van clen veel groter als van xenadrine, wat ook logisch is omdat het heftiger werkt op de antagonisten van de beta 2 receptoren als xenadrine. Het werkt wel erg goed, dat wel. Maar ik vind clen meer iets voor een bb in wedstrijdvoorbereiding gedurende de laatste 2 weken.

SOul, ik bedoel met crash, dat ik uitgeput was, vet is weggebleven, heb in 2 maanden 10 kg vetmassa verloren door de xenadrine, weeg plm 94 kg nu, wil droop op de 90 staan. Hoop niet dat clen zo heftig is als jij beschrijft, heb je langzaam opgebouwd?

Grtz

Riki zei:
SOul, ik bedoel met crash, dat ik uitgeput was, vet is weggebleven, heb in 2 maanden 10 kg vetmassa verloren door de xenadrine, weeg plm 94 kg nu, wil droop op de 90 staan. Hoop niet dat clen zo heftig is als jij beschrijft, heb je langzaam opgebouwd?

Grtz
Persoonlijk kan ik niet tegen eca stacks. Daarom ben ik nu ook bezig met een helios (clen+yohimbine) kuur. Clen is niet kinderachtig en ook belangrijk de werking is erg individueel. De eerste keer heel voorzichtig opbouwen !

Mijn ervaring is dat clen met een zig-zag dieet (kort cylisch keto dieet) tot goede vet verliezen lijdt (plm 0.8 kg vet per week) en nagenoeg geen spier massa verlies (minder dan 0.05 kg per week). Hierbij doe ik wel uitzonderlijk veel cardio (4 maal per week 1 uur) maar dat is een ervaringsfeit over mijn eigen lichaam ; minder werkt bij mij niet goed.

Riki zei:

Grtz

Na mijn eerste tab heb ik in 30 min. me hele huishouden gedaan :D ik kon niet stilzitten gewoon.. veel energie, licht trillende handen.. maar nagenoeg slaap ik er perfect op, terwijl stackers me wakker houden. 80 mcg. is voor mij toch wel ongeveer de max die ik kan hebben, 4 van die spiropent dingen. Ik ben er wel vrij gevoelig voor. Mijn vet kwam vrij rap terug, maar dat is ook te wijten aan me aanpassingen in dieet.

AH, oki, ik ging al op xenadrine alsof ik aan de speed zat, dus zal me rustig houden, want tis verradelijk, je denkt een boel energie te hebben, maar als je stopt knal ongeveer in mekaar. Bedankt voor de info.

Grtz

Terug
Naar boven