XXL Nutrition

"drugsgebruik Niet Romantiseren"

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Beroemdheden die drugs gebruiken, worden overal ter wereld te zacht aangepakt door justitie. Volgens een rapport van de controledienst voor drugs van de Verenigde Naties is dat een verkeerde boodschap aan jongeren.

jongeren krijgen op die manier een geromantiseerd beeld van drugsgebruik, waarschuwt het rapport. Te veel regeringen richten zich op kleine straatdealers, maar doen te weinig om de top van drugsbendes te vatten, luidt het.

Pete Doherty, Amy Winehouse en anderen kwamen in 2007 meer met hun drugsgebruik in de media dan met hun muziek.

Bron : TT

hey laten we anders allemaal een braaf, conformistisch leven leiden, dat zal de mensheid wel ten goede komen, wederom een mooi voorbeeld van het Amerikaans handje-vasthouden-beleid :rolleyes:

En Stallone met zijn Jintropin :p

Laat de bloemen bloeien, de koeien loeien en iedereen zich met zijn eigen zaken bemoeien.

Maw: maakt toch niet uit wat mensen met hun lichaam willen doen, zolang ze geen andere erin betrekken.
En als de jeugd aan zulk volk hun voorbeeld neemt, zegt dat eerder iets over de opvoeding dan over de gebruikers.

• Topic Starter Topic Starter
2-kate-moss-pete-doherty-425-0816.jpg

pete%20doherty.jpg

PeteGay.jpg

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

totaly ****ed up :P

FUBAR :D

Mjah , sinds Kate Smoss is Coke echt aan een opmars bezig . Zo lijkt het voor mij toch ... Het geeft jonge mensen wel een beetje een verkeerd beeld van de drugs . Maar goed , als je zelf niet sterk genoeg bent om er af te blijven of het juist te doseren en te plaatsen in je leven , dan ben je misschien wel te zwak om in dit leven te blijven staan .

Mjah , sinds Kate Smoss is Coke echt aan een opmars bezig . Zo lijkt het voor mij toch ... Het geeft jonge mensen wel een beetje een verkeerd beeld van de drugs . Maar goed , als je zelf niet sterk genoeg bent om er af te blijven of het juist te doseren en te plaatsen in je leven , dan ben je misschien wel te zwak om in dit leven te blijven staan .

coke was al lang aan een opmars bezig hoor ;)

coke was al lang aan een opmars bezig hoor ;)

Mjah kan niet meteen met cijfers aantonen dat het gebruik verhoogd is . Misschien lijkt het gewoon zo omdat het , zo lijkt het toch , 'oké' is . Coke is net als een jointje knallen , niks mis mee .

zoals een masterlijke artiest ooit al eens zei :
Je hebt sterke beentjes nodig om de weelde van de medicijntjes te kunnen dragen

Onder 't maanlicht
Probeer ik te bezweren
Haar aanwezigheid niet af te weren

Lucy, vurige ogen en twinkelende staarten
Onder m'n tong, de bittere mint, boven m'n hoofd, onzichtbare bladeren
Het gras waarop ik rust, in aanwezigheid van rozen

In m'n armen, haar haren en frisse adem
M'n hart, diamanten en trouw
Dit huwelijk, is niets anders dan ik sinds m'n levenslicht wou

:D

Mjah kan niet meteen met cijfers aantonen dat het gebruik verhoogd is . Misschien lijkt het gewoon zo omdat het , zo lijkt het toch , 'oké' is . Coke is net als een jointje knallen , niks mis mee .

Van een jointje ben je heel wat verder weg dan van een lijntje. Bovendien is het roken van weed erg ongezond. Het is maar net hoe je er tegen aankijkt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Coke :sad:
Tja, ieder zijn ding...
En een lijntje coke heeft je hart echt niet graag

on-topic: Robbie Williams heeft ooit eens bekeuring gehad omdat hij in het openbaar verkondigde dat zijn mooiste momenten in zijn leven onder invloed van drugs waren

Van een jointje ben je heel wat verder weg dan van een lijntje. Bovendien is het roken van weed erg ongezond. Het is maar net hoe je er tegen aankijkt.

Coke is net als een jointje ...
Dat is niet mijn mening . Ik weet hoe het aanvoelt , maar het lijkt of 'de jeugd' er zo tegen aan kijkt. Het is 'maar' een lijntje ...

De meeste gebruikers laten het niet bij één lijntje. Verder heb ik zelf liever het relaxte gevoel van een joint, dan het paranoïde gevoel dat die Tony's ervaren. Maar ja, ieder zijn ding hé. :D

De meeste gebruikers laten het niet bij één lijntje. Verder heb ik zelf liever het relaxte gevoel van een joint, dan het paranoïde gevoel dat die Tony's ervaren. Maar ja, ieder zijn ding hé. :D

Ik snuif soms een lijntje . Meestal om de vier , vijf maand ofzo . Maar ik ga nou niet elke weekend gaan sniffen zoals zovelen gasten die ik ken , die gewoon niet gehard zijn tegen de telleurstellingen van het leven en de shit nodig hebben om hen goed te voelen .

Ach ik word paranoide van weed. Doe mij maar een lijntje ;)

Ach ik word paranoide van weed. Doe mij maar een lijntje ;)

+1

grammetje of 2 op een weekendje paar keer per jaar, moet kunnen.

Trouwens, de enige die de drugs romantiseren is de media imo.
De gebruikers zelf gaan om met andere gebruikers en daar is nergens geen
sprake van romantisering.

Terug
Naar boven