Fitness Seller

"drugsgebruik Niet Romantiseren"

Van weed word je paranoide en van snifsel niet??? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
hey laten we anders allemaal een braaf, conformistisch leven leiden, dat zal de mensheid wel ten goede komen, wederom een mooi voorbeeld van het Amerikaans handje-vasthouden-beleid :rolleyes:

Sterren mogen wel doen wat ze willen.

Hoeveel sterren hebben er al in de gevangenis gezeten vanwege drugsgebruik of bezit?

Trouwens, de enige die de drugs romantiseren is de media imo.
De gebruikers zelf gaan om met andere gebruikers en daar is nergens geen
sprake van romantisering.

Je hebt toch zeker wel gebruikers die dat doen. (de meeste die echt verslaafd zijn vinden drugs een must in het leven.)

Sterren mogen wel doen wat ze willen.

Hoeveel sterren hebben er al in de gevangenis gezeten vanwege drugsgebruik of bezit?

True

Over een lekkere baan gesproken
cocaina.jpg

Je hebt toch zeker wel gebruikers die dat doen. (de meeste die echt verslaafd zijn vinden drugs een must in het leven.)

Tuurlijk wel ... maar de mensen die op regelmatige basis iets gebruiken, maken er gewoon geen punt meer van.
Het zijn meestal de enkelingen die af en toe eens iets kunnen scoren die er een heel drama van maken.

wiet heb ik een tijdje gedaan toen ik een jaar of 16 was maar heb het een jaar terug weer geprobeert en ging van 3 hijsen over me nek vind de smaak en geur trouwens niks en de kleffe bek en vreet kicks vind ik helemaal nadelig

Tuurlijk wel ... maar de mensen die op regelmatige basis iets gebruiken, maken er gewoon geen punt meer van.
Het zijn meestal de enkelingen die af en toe eens iets kunnen scoren die er een heel drama van maken.

In mijn voorbeeld heb ik het eigenlijk over mensen die vaak gebruiken. En aangezien gebruikers vaak onder elkaar zijn(zij het een vaag feestje ergens thuis, zij het ergens anders), wordt drugs soms dus wel 'geromantiseerd' onder gebruikers.

Alhoewel je aan de meeste wel kunt merken dat er iets goed mis is door het lange gebruik. (of gewoon door te weinig slaap, geen idee of het bij die gasten ooit nog zal wegtrekken :P)

Dat is correct. Het is trouwens wel een jaartje of zeven geleden dat ik uberhaupt weed heb gerookt.

De ervaring van drugs zal van persoon tot persoon verschillen. Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft in welke mate je het gebruikt. Ik heb coke nooit wat aangevonden, en heb het dus nog geen drie keer gebruikt ofzo, kan er verder qua eigen ervaring dus eigenlijk weinig over zeggen.

Maar als ik naar de mensen kijk die het gebruiken, dan ben ik van mening dat je toch zeker kunt zeggen dat je van coke paranoïde wordt, als je het lang/vaak genoeg gebruikt. (van de meeste harddrugs word je mijns inziens wel wat freaky als js het te vaak gebruikt)

coke pep en pillen is het enige dat we willen!!!:hedbang:

De ervaring van drugs zal van persoon tot persoon verschillen. Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft in welke mate je het gebruikt. Ik heb coke nooit wat aangevonden, en heb het dus nog geen drie keer gebruikt ofzo, kan er verder qua eigen ervaring dus eigenlijk weinig over zeggen.

Maar als ik naar de mensen kijk die het gebruiken, dan ben ik van mening dat je toch zeker kunt zeggen dat je van coke paranoïde wordt, als je het lang/vaak genoeg gebruikt. (van de meeste harddrugs word je mijns inziens wel wat freaky als js het te vaak gebruikt)

Ik ken een aantal mensen die te veel en te lang gebruiken en dat merk je idd aan zo'n persoon. In welke mate je het merkt verschilt dan weer van persoon tot persoon. Met alcohol en weed is dat overigens ook zo. De verantwoordelijk ligt helemaal bij jezelf.

Ik ken een aantal mensen die te veel en te lang gebruiken en dat merk je idd aan zo'n persoon. In welke mate je het merkt verschilt dan weer van persoon tot persoon. Met alcohol en weed is dat overigens ook zo. De verantwoordelijk ligt helemaal bij jezelf.

I second that.

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of ze willen gebruiken voor zover ze andere n daar niet mee storen (verkeer, overlast, etc)

Van een jointje ben je heel wat verder weg dan van een lijntje. Bovendien is het roken van weed erg ongezond. Het is maar net hoe je er tegen aankijkt.

Opzich ben ik het met je eens. Maar juist omdat coke zo licht valt maar geestelijk toch veel doet is het zo uitnodigend. Net als nicotine.

Het lijkt allemaal onschuldig, maar op den duur krijgen heel veel niet problematische snuivers hartklachten. Het valt me ook op dat mensen die status genieten (politici, zakenlui, criminelen, filmsterren, artiesten etc) en kringen waarin sos populair is, vaak te kampen met dit probleem.

Hans Wiegel, Berlusconi, Holleder, Joop Van Den Ende recentelijk nog. Ik zeg niet dat deze mensen dit doen, maar het geschetse voorbeeld mag duidelijk zijn.

Ik snap verder ook niet dat iemand elke dag zo stoned als een garnaal wilt zijn. Mensen die elke dag blowen worden op den duur zwaar passief, onhygienisch en weinig motivatie om waarin dan ook mee te participeren.

Nou, ik pleit dan voor meer romantiseren van drugs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou doet hij het wel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven