- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey laten we anders allemaal een braaf, conformistisch leven leiden, dat zal de mensheid wel ten goede komen, wederom een mooi voorbeeld van het Amerikaans handje-vasthouden-beleid![]()
Trouwens, de enige die de drugs romantiseren is de media imo.
De gebruikers zelf gaan om met andere gebruikers en daar is nergens geen
sprake van romantisering.
Sterren mogen wel doen wat ze willen.
Hoeveel sterren hebben er al in de gevangenis gezeten vanwege drugsgebruik of bezit?
Je hebt toch zeker wel gebruikers die dat doen. (de meeste die echt verslaafd zijn vinden drugs een must in het leven.)
Tuurlijk wel ... maar de mensen die op regelmatige basis iets gebruiken, maken er gewoon geen punt meer van.
Het zijn meestal de enkelingen die af en toe eens iets kunnen scoren die er een heel drama van maken.
)Dat is correct. Het is trouwens wel een jaartje of zeven geleden dat ik uberhaupt weed heb gerookt.
De ervaring van drugs zal van persoon tot persoon verschillen. Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft in welke mate je het gebruikt. Ik heb coke nooit wat aangevonden, en heb het dus nog geen drie keer gebruikt ofzo, kan er verder qua eigen ervaring dus eigenlijk weinig over zeggen.
Maar als ik naar de mensen kijk die het gebruiken, dan ben ik van mening dat je toch zeker kunt zeggen dat je van coke paranoïde wordt, als je het lang/vaak genoeg gebruikt. (van de meeste harddrugs word je mijns inziens wel wat freaky als js het te vaak gebruikt)
Ik ken een aantal mensen die te veel en te lang gebruiken en dat merk je idd aan zo'n persoon. In welke mate je het merkt verschilt dan weer van persoon tot persoon. Met alcohol en weed is dat overigens ook zo. De verantwoordelijk ligt helemaal bij jezelf.
Van een jointje ben je heel wat verder weg dan van een lijntje. Bovendien is het roken van weed erg ongezond. Het is maar net hoe je er tegen aankijkt.
zoals een masterlijke artiest ooit al eens zei :
Je hebt sterke beentjes nodig om de weelde van de medicijntjes te kunnen dragen