MuscleMeat

Dubstep

  • Topic starter BeUrt
  • Startdatum
  • Reacties 814
  • Weergaven 42K
  • Volgers 67

Bezoekers in dit topic

Skrillex hoort hier niet thuis:D

wat hebben mensen toch tegen skrillex ? muziek moet toch gewoon goed klinken en om eerlijk te zijn heeft hij wel paar goede nummers, en tja als zn livesets nep zijn, ga dan gewoon niet naar hem toe live ? :P of zie ik het verkeerd haha
 
De eerste nummers van Skrillex. Scary monster, died this way enz. Waren wel Dubstep. Maar niet egt zoals de oorspronkelijke dubstep. Er zaten al veel backspins in en al een beetje elektro achtig.
Zijn nummers nu zijn meer richting Elektro kant op
Dat jij zijn nummers tof vind, prima toch. Maakt mij niet uit. Ik haat Skrillex ook niet hoor. Heb mij er prima op vermaakt op lowlands. En op scary monster heb ik toch aardig hard op lope space en geniete.
 
oke oke, skrillex oort dus in een ander genre:p
 
niemand gaat naar filth as vrijdag ?
filth met kenti - matt u- legion of the confused - tb6k
 
Volgende week zaterdag Requeke!!!! en veel andere deep shit.

Word heerlijk wauze
 
Volgende week zaterdag Requeke!!!! en veel andere deep shit.

Word heerlijk wauze

youngsta & kryptic minds 2 uur set <3 omnomnom

weet je toevallig ook hoe het zit met die bussen? moet je gwn bijv vanuit amsterdam dan 20 euro dokken bovenop je kaartje?
 
youngsta & kryptic minds 2 uur set <3 omnomnom

weet je toevallig ook hoe het zit met die bussen? moet je gwn bijv vanuit amsterdam dan 20 euro dokken bovenop je kaartje?

Umh je moet je van te voren wel aan aanmelden geloof ik. Maar staat geloof ik wel goed uitgelegd op facebook. Moet je daar even kijken.
 
wtf zijn daar nou alleen maar gothics enz?
 
Ja ze zijn aan het touren met Korn. Dus kan wel kloppen.
 
Back
Naar boven