XXL Nutrition

Dubstep

Omdat het meestal de mensen zijn zonder subwoofer die nummers luisteren met veel hoge tonen waar bijna geen bass in zit.

koop een subwoofer of goede in ears, geloof me bass voegt gwn een nieuwe dimensie toe aan de muziek.
Hou het wel bij m'n in-ears dan. Nu zeker geen geld voor iets als een subwoofah.

als het goed is 2 kaartjes gewonnen voor oi vrijdag. en ik kan niet naar subway xl heb de dag erna honkbal wedstrijd.... FFFFUUUUU!!!

z1000 en anderen zullen dit wrs niet liken.. :D
maar euh, het nummer dat hij hier draait op 3.10 en daarachter is wel zwaar nice

http://www.youtube.com/watch?v=kGKO-N_I3dU

alvin risk, producer om in het oog te houden

z1000 en anderen zullen dit wrs niet liken.. :D
maar euh, het nummer dat hij hier draait op 3.10 en daarachter is wel zwaar nice

http://www.youtube.com/watch?v=kGKO-N_I3dU

alvin risk, producer om in het oog te houden
hij draait meestal sneller dan dubstep, maar echt 1 zieke stage moet ik zeggen, en de mix is echt heel vloeiend (zal wel voorgemixt zijn maarja) maar ben benieuwd wat die mensen voor zo'n show betalen laatst was hij in hmh betaalde je 35 euro voor een feestje van 21:30 - 00:00 en dan speelde skrillex maar een uurtje :o

hij draait meestal sneller dan dubstep, maar echt 1 zieke stage moet ik zeggen, en de mix is echt heel vloeiend (zal wel voorgemixt zijn maarja) maar ben benieuwd wat die mensen voor zo'n show betalen laatst was hij in hmh betaalde je 35 euro voor een feestje van 21:30 - 00:00 en dan speelde skrillex maar een uurtje :o

dat was op ultra music festival in miami met nog tal van andere bekende dj's dus denk wel dat het redelijk prijzige tickets zullen geweest zijn

Lijkt me wel lekkere muziek om kei hard op te gaan

240 dollar voor 3 day combo zie ik staan, weet niet of dat het goedkoopst is

maarja dan zie je wel o.a. :

SHM, Guetta, Avicii, Laidback Luke, Afrojack, Fedde le grand, hardwell, nicky romero, dirty south, martin solveig, skrillex, carl cox, justice, steve aoki, sunnery james & ryan marciano, bassjackers, benny benassi, fatboy slim, sidney samson, Armin van buuren, Cazzette, Knife party, sander van doorn etc :D

240 dollar voor 3 day combo zie ik staan, weet niet of dat het goedkoopst is

maarja dan zie je wel o.a. :

SHM, Guetta, Avicii, Laidback Luke, Afrojack, Fedde le grand, hardwell, nicky romero, dirty south, martin solveig, skrillex, carl cox, justice, steve aoki, sunnery james & ryan marciano, bassjackers, benny benassi, fatboy slim, sidney samson, Armin van buuren, Cazzette, Knife party, sander van doorn etc :D

beetje zelfde line-up als tomorrowland alleen kosten de tickets van tml 170 euro :D

mja wel vergelijkbaar idd qua line-up, maar sta toch liever in Miami dan in België :D

Dikke release

http://www.youtube.com/watch?v=3IwURc1005o

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 17:28 ----------

Skrillex is gewoon elektro en een beetje dubstep. Heel klein beetje.
Zijn mix zijn idd van te voren in elkaar gezet. Bij lowlands ging die gewoon op zijn deks staan en sprong het publiek in.

Hij weet echter wel een feestje te bouwen. Dit jaar staat hij weer op Lowlands. In de Alpha tent met dik 20000 man. Ga dan wel weer kijken natuurlijk.

Terug
Naar boven