XXL Nutrition

Duiken en anabolen

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Zoals de titel luid,

Is duiken verstandig als je net uit je kuur bent (denk aan vakantie etc). Kan hier nog geen topics over vinden...

Ben benieuwd!!!

Is buiten wandelen verstandig als je net uit je kuur bent?

Oftewel: waarom niet?

• Topic Starter Topic Starter
Nou, gezien er een aantal BAR op je lichaam komt te staan en er dus drukverschillen plaats vinden in je lichaam. Ik ben namelijk wel fan van duiken altijd, dus vroeg me af of er iets bekend is over evt gevaar. Maar het bij niemand een lampje doet branden ga ik er vanuit dat het gewoon kan.

Tuurlijk kan het gewoon. Waarom zou het een groot verschil maken qua druk op je lichaam? Denk je dat je gaat barsten ofzo?

Naja was gewoon even een vraag guys. Heb sinds ik kuur niet meer gedoken en ga dit jaar naar kroatië dus wilde even informatie. Ben verder nergens bang voor, wil alleen antwoord op mn vraag. Ja of nee dus, heb ik meer dan genoeg aan.

Naja was gewoon even een vraag guys. Heb sinds ik kuur niet meer gedoken en ga dit jaar naar kroatië dus wilde even informatie. Ben verder nergens bang voor, wil alleen antwoord op mn vraag. Ja of nee dus, heb ik meer dan genoeg aan.

Geen vreemde vraag eigenlijk wanneer je je beseft wat voor gevaren er bij het duiken schuilen. Zelf nooit aan gedacht eigenlijk.
Maar lijkt mij dat als je niet al te diep gaat duiken (niet dieper dan 30 ofzo) en niet te snel weer naar de vlakte opstijgt Dat het relatief onschuldig zal zijn. (geen wetenschap. onderbouwing voor, just bro)

Zou mij eerder zorgen maken of je wel dat vest fatsoenlijk omkrijgt (na een flinke kuur).

Maar enjoy! En laat weten hoe het duiken beviel daar?

Vooropstellend dat ik van aas en duiken weinig kennis heb, zou ik als enige kunnen bedenken dat het na tren misschien even oppassen is ivm je conditie die verslechterd is?

Vooropstellend dat ik van aas en duiken weinig kennis heb, zou ik als enige kunnen bedenken dat het na tren misschien even oppassen is ivm je conditie die verslechterd is?
thnx, is idd ook handig rekening mee te houden. Al moet ik zeggen dat het niet heel intensief is zoals ik het ervaar.

Ik had met tren wel degelijk hinder tijdens het duiken.

Spierkramp en inderdaad verslechterde conditie zorgden voor minder fijne omstandigheden op dat moment. Kwam op dat moment ook stukje reddingzwemmen bij waarbij ik mijn buddy mee moest trekken aan zijn fles, heb je normaliter niet als een duik goed verloopt.

Kijk, daar heb ik wat aan man. Ervaring met tren icm duiken is dus wel degelijk iets om rekening mee te houden. Thanks man!

Kijk, daar heb ik wat aan man. Ervaring met tren icm duiken is dus wel degelijk iets om rekening mee te houden. Thanks man!

Ik mijd tren en duiken inderdaad sindsdien... kwam er toen achter dat in een nood situatie je niet kan reageren zoals je zou moeten. Je eigen redden is wel te doen echter als je zoals in mijn situatie je buddy op sleeptouw moet nemen word het al snel te veel en dat is niet echt wat je wilt op zo'n moment.

Top, thanks voor je reactie. Nare ervaring btw man...

Voor mij zou het gaan om een groepsduik met mn vriendin (nooit gedoken) en kan ik dus de verantwoording delen. Toch fijn om te weten dat het moeilijker word met tren.

Ik had met tren wel degelijk hinder tijdens het duiken.

Spierkramp en inderdaad verslechterde conditie zorgden voor minder fijne omstandigheden op dat moment. Kwam op dat moment ook stukje reddingzwemmen bij waarbij ik mijn buddy mee moest trekken aan zijn fles, heb je normaliter niet als een duik goed verloopt.
Ik ga er vanuit dat het niet zo was, maar was je toen on of off tren? Neem aan dat wanneer je on bent het idd een heel stuk lastiger word dan wanneer je off bent. Of maakt dat op een gegeven moment niet veel meer uit?

Top, thanks voor je reactie. Nare ervaring btw man...

Voor mij zou het gaan om een groepsduik met mn vriendin (nooit gedoken) en kan ik dus de verantwoording delen. Toch fijn om te weten dat het moeilijker word met tren.

Leuk is anders maar wel leerzaam en gevolgen vielen gelukkig mee. Erg leuke hobby overigens om te doen! Plannen om je brevetten te gaan halen beiden?

Ik ga er vanuit dat het niet zo was, maar was je toen on of off tren? Neem aan dat wanneer je on bent het idd een heel stuk lastiger word dan wanneer je off bent. Of maakt dat op een gegeven moment niet veel meer uit?

Was on tren, week 6 en niet eens op een schokkende dosis (400mg tren en 250mg test)

Leuk is anders maar wel leerzaam en gevolgen vielen gelukkig mee. Erg leuke hobby overigens om te doen! Plannen om je brevetten te gaan halen beiden?

Was on tren, week 6 en niet eens op een schokkende dosis (400mg tren en 250mg test)
Heb mn eerste 2 padi's

Nee okee, maar ging er mij meer om dat TS dan al uit zn kuur is en misschien dan niet de zelfde effecten krijgt zoals jij :p Al met al natuurlijk wel iets om mee rekening te houden!

Maar uhh, als het dus niet verstandig is he.. Laat je het ons dan wel netjes weten? :p

:p doe ik. Vakantie is nog ver weg maar zal tegen die tijd netjes aan je laten weten of ik het wel of niet doe @Cruisecontrol88 :knipoog:

Terug
Naar boven