XXL Nutrition

Duitse tieners slopen ouderlijk huis met oudjaar

sleeparchive

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Een echtpaar in Augsburg in Duitsland heeft dit weekend ondervonden dat het niet altijd verstandig is om tieners alleen thuis te laten. Hun 16-jarige dochter organiseerde op oudejaarsavond een feest, dat volledig uit de hand liep.

Zwembad wordt wc

Toen de ouders op nieuwjaarsdag thuiskwamen, bleek hun woning veranderd in een zwijnenstal, meldden Duitse media zondag. Zo had een aantal van de circa 150 'gasten' kennelijk zulke hoge nood gehad, dat ze niet konden wachten tot het toilet in het huis beschikbaar kwam. Ze deden hun behoefte in diverse vertrekken, maar ook in het zwembad. Een groot deel van de garderobe van de familie dreef tussen de uitwerpselen in het zwembad.

Ook bleken de feestgangers een aantal spullen, waaronder antieke vazen, sculpturen en drie laptops, te hebben ontvreemd. De schoonmaak van het huis gaat volgens de politie duizenden euro's kosten. (anp/mvdb) http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...eners-slopen-ouderlijk-huis-met-oudjaar.dhtml

Taxeert politie tegenwoordig ook de schoonmaak?

• Topic Starter Topic Starter
, Zo had een aantal van de circa 150 'gasten' kennelijk zulke hoge nood gehad, dat ze niet konden wachten tot het toilet in het huis beschikbaar kwam. Ze deden hun behoefte in diverse vertrekken, maar ook in het zwembad. Een groot deel van de garderobe van de familie dreef tussen de uitwerpselen in het zwembad.

wat een eindbazen gewoon zeiken en schijten waar je wil , het is toch een ander zijn huis .:D

Typisch gevalletje stront aan de knikker

Typisch geval van je eigen kinderen levenslang opsluiten en alle gasten een voor een opsporen en terugpakken ..... kijken of ze dan nog zo stoer zijn ***grin***

Maar okee, je vraagt er wel om als je tieners alleen laat in zo'n huis, dan maken ze er hun eigen Jersy Shore van ...... :)

Grtz,

Aad ~ Doix

Goed verhaal Aad!

Grtz,

Aad ~ Doix

USA style !!

Tjach, evengoed de schuld van die ouders ook, wel grappig.

doet me denken aan vrôegur..

toen ik op de middelbare school zat gaf een maatje van me ook zo'n feest waar zijn ouders neit bij waren. Hij nodigde de halve school uit en hij was zelf om 20:00 lam.. het hele huis zat vol met mensen die we feitelijk niet kenden (huis was stampvol, iedereen ging ineens iedereen uitnodigen).. de volgende dag lagen de stoelen in het zwembad, zaten de brandgaten in de banken en was de helft van alle elektronica gekiert...

best triest maar het was wel leuk :D

De feestjes met de meeste troep zijn ook vaak de beste feestjes.. Wel zielig voor de ouders van dit meisje.

Iemand heeft huisarrest voor de komende 4 jaar :o

Vreemd dat de dochter dan niet keihard anaal geraped was en daarna al het zaad van alle jongetjes op moest vangen. Dat zou dan wel echt leuk geweest zijn om te lezen.

Als ik dat zou doen thuis... Dan had mijn moeder me afgemaakt.

Maar wel een verwend nest... met een zwembad in de tuin!

Hebben wij ook, was een koopje wordt vaak gebruikt.
opblaasbaar-zwembad.jpg

Een zwembad aanleggen kan iedereen tegenwoordig betalen. Iets waar veel mensen voor kiezen is een soort van bouwpakket. Heb je een in een beton te gieten constructie van bijv. 8x4 meter. Betaal je tussen de 1.000 - 10.000 euro voor. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je wil. 50k en dan heb je een 'echt' zwembad.

Hebben m'n buren ook. En laten we daar nou net een hele goede verhouding mee hebben dus lig ik daar elke zomerdag met 20+ graden in :D

Netjes hoor!

Terug
Naar boven