MuscleMeat

Shocking Hulpdiensten slopen huis om tiener van 400 kg te redden

Zeer triest, directe familie is idd net zo schuldig als zij zelf. Maar 400 wtf??

Nah, ik vind dat je een tiener niet (mede) schuldig kan verklaren in zo'n situatie, ze zit namelijk nog in de opvoeding en kan niet direct verantwoordelijkheid hiervoor nemen om die reden, ze is gewoon verkeerd opgevoed en dat is de schuld van haar ouders.

Het kan ook in haar genen zitten, je kan haar niet zomaar de schuld geven! Jammer dat er toch zo anders gereageerd word

Het kan ook in haar genen zitten, je kan haar niet zomaar de schuld geven! Jammer dat er toch zo anders gereageerd word

Aanleg voor dik te worden kan ik inkomen. Maar om een vetgemest monster van 400 kilo te worden moeten je genen toch seriously ****ed up zijn :D

Pics van de tiener?

Bedoel je dit?

media_l_4853905.jpg

Nah, ik vind dat je een tiener niet (mede) schuldig kan verklaren in zo'n situatie, ze zit namelijk nog in de opvoeding en kan niet direct verantwoordelijkheid hiervoor nemen om die reden, ze is gewoon verkeerd opgevoed en dat is de schuld van haar ouders.
De ouders zijn in grote mate verantwoordelijk voor het aanleren van de slechte gewoonte ja, maar zij propt het wel zelf binnen. Als je ziet dat je steeds dikker wordt dan neem ik aan dat je wel begint te beseffen dat je moet minderen. Of was jij als tiener echt als een robot die gewoon alles deed wat je ouders je vroegen?

Ze is anders wel buffer dan 99,99% van de DBB. Dat vind ik een hele prestatie en niet te vergeten dat ze een vrouw is! ;)

Laatst bewerkt:
De ouders zijn in grote mate verantwoordelijk voor het aanleren van de slechte gewoonte ja, maar zij propt het wel zelf binnen. Als je ziet dat je steeds dikker wordt dan neem ik aan dat je wel begint te beseffen dat je moet minderen. Of was jij als tiener echt als een robot die gewoon alles deed wat je ouders je vroegen?

Ik denk dat het toch bij de opvoeding misgegaan is, je leert namelijk een kind iets verkeerds aan waardoor het een gewoonte wordt. Het had inderdaad voorkomen kunnen worden, als de ouders aan de bel hadden getrokken toen het nog niet levensbedreigend was, maar inplaats daarvan propte ze het kind verder vol. Een tiener heeft meestal het dicipline niet om er in zijn eentje uit te kunnen komen, haar ouders hadden dit kunnen voorkomen door hulp in te schakelen. Overgewicht gaat meestal gepaard met eetverslaving, als dat het geval is, is zij verre van medeschuldig.

Dat zei ik ook dat de gewoonte aangeleerd is. En uiteraard is het een vorm van verslaving. Dat neemt verder nog niet alle verantwoordelijkheid weg bij het individu. Je hebt altijd de optie om zelf hulp te zoeken, als tiener is dat zeker iets waartoe je in staat bent. De moeder had blijkbaar de tijd niet, geen excuus voor haar nalatigheid maar ook geen reden om dan maar jezelf helemaal te laten gaan.

Ze was bij opname trouwens 19, dus de laatste 2 jaar was ze gewoon volwassen en 100% verantwoordelijk voor zichzelf. Maar dit soort mensen krijgen helaas ook van de maatschappij het signaal om hun slechte gewoonten verder te zetten. Je hoeft niet te gaan werken en je krijgt ook nog eens een uitkering en zorg, lekker makkelijk als parasiet leven.

Maar goed de ellende is idd begonnen bij de ouders, lage sociale klasse waarschijnlijk.

gelukkig hoeven ze geen gat te slaan van 3 bij 3 voor de rekening :)
gewoon voor alle kosten op laten draaien.

Hopen dat ik ooit ook zo buff word dat ik niet meer door een deur pas

Gelukkig dat ze haar vet kan omzetten in spieren, dan is ze meteen Miss Universe! :cool:

Terug
Naar boven