MuscleMeat

Duitsland moet boeten?

Joden willen alleen maar geld. Als het hen om gevoelens zou gaan dan vroegen ze wel oprechte excuses, maar nee, hard cash, dat willen ze. Met alle respect verder voor de overlevenden hoor.

Amen, ben blij dat ik niet meer in Duitsland werk om zo aan die achterlijke monumenten mee te betalen...

1.5 miljoen EURO per jood.
Moet je toch goed van kunnen overleven, lijkt me.

wel een beetje oneerlijk hé 1.5 MILJOEN EURO :eek:, ik zou al blij zijn geweest met 100.000 euro voor m'n opa die door de moffen gedood is ;)

hmmmm mischien kan ik ook gaan klagen in mofrika :D

wel een beetje oneerlijk hé 1.5 MILJOEN EURO :eek:, ik zou al blij zijn geweest met 100.000 euro voor m'n opa die door de moffen gedood is ;)

hmmmm mischien kan ik ook gaan klagen in mofrika :D
Krik het dan nog wat op. 1 miljoen moet je toch minstens kunnen krijgen aan emotionele en geestelijke schade.:D

Jezusmina, kunnen ze dat geld niet gewoon uit Zwitserland halen? Dat land heeft miljoenen en miljoenen van de Joden op de banken staan en heeft dat nooit terug hoeven geven omdat ze 'neutraal' waren.
Nu gaan ze nog meer geld eisen van een land waarvan 70% van de inwoners de oorlog niet eens heeft meegemaakt. Erg trieste zaak en ik hoop ook dat dit niet doorgaat. Het moet maar eens ophouden met de slachtofferrol van de Joden.

brutale timing na 60 jaar ..

Me opa zegt ook tegen mij dat joden echt een t*ring volk zijn.
Hij werkte in de steen handel, waar de joden uiteraard ook mee bezig waren, en hij vond ze echt ratten. Ze zouden hun eigen moeder nog verkopen voor geld.....
Duitsland zou ze internationaal moeten uit lachen rot toch op man.

Generaliseren gaat het weer helemaal worden.

Vreemd, ik dacht toch dat we regels hadden hier waar veel reacties in dit topic niet helemaal mee sporen.

Wat in WOII is gebeurd is natuurlijk schurftig, maar zoiets valt niet in een geldbedrag uit te drukken en het neemt ook het leed niet weg.
Bedenk verder ook wel dat de joden voor miljoenen beroofd zijn.

Er worden hier opmerkingen over Joden gemaakt door figuren die als dezelfde generaliserende uitingen tegen moslims waren gedaan hadden geschreeuwd dat het racisme was. :rolleyes:

I second that.

Er zitten hier inderdaad een hoop meelopers die maar wat meeroepen met de groep maar niet in staat zijn antisemitisme correct te spellen.

Maar daar moet je je niet druk over maken, die zijn niet intelligent genoeg om gevaarlijk te zijn ;)

I second that.

Er zitten hier inderdaad een hoop meelopers die maar wat meeroepen met de groep maar niet in staat zijn antisemitisme correct te spellen.

Maar daar moet je je niet druk over maken, die zijn niet intelligent genoeg om gevaarlijk te zijn ;)

Met hetzelfde recht kun je dus stellen dat Nederlanders kuddedieren zijn.

I'm ashamed to be 100% pure old fashion dutch :o

Gaat het hier over dat geldbedrag van 250 euro per maand pp?

Want dat gesteggel loopt al een (flink) aantal jaar, Duitsland zou betalen, maar gooit nu de kont tegen de krib, als ik het me goed herinner (was bij nova of het nieuws oid)

En er zijn zeker mensen voor wie het ook nog eens een belangrijke bron van inkomsten kan vormen. (niet alle joden zijn rijk enzo...)

Ach ja, iedere generatie zal z'n oorlog wel meemaken. Vergeten wat de vorige ook alweer inhield zal er wel een eerste stap zijn...

We hebben het hier niet over mensen die door een hond zijn gebeten en de kosten van een nieuwe broek willen verhalen.... De gevolgen van de kampen (indie en oostblok) zijn tot op de dag van vandaag nog in betrokken mensen te herkennen; 1e, 2e, en 3e generatie.

Vreemd, ik dacht toch dat we regels hadden hier waar veel reacties in dit topic niet helemaal mee sporen.

Wat in WOII is gebeurd is natuurlijk schurftig, maar zoiets valt niet in een geldbedrag uit te drukken en het neemt ook het leed niet weg.
Bedenk verder ook wel dat de joden voor miljoenen beroofd zijn.
En alle joodse overlevende hebben gemiddeld ook weer voor miljoenen(1.5?:p)terug gekregen.

Ik word zo moe van die jankerds die om geld mauwen.

Zelfde met die idioten die nog over de slavernij beginnen....get a life!

De Duitsers moeten gewoon niks betalen, punt. Excuses vragen tot daartoe, maar geld hebben ze al ruim genoeg gekregen. De holocaust blijkt een geweldige commerciële troef te zijn voor de Joden. Benieuwd hoelang ze nog geld kunnen verdienen door met hun vermoorde familieleden van 60 jaar terug op de proppen te komen.

Terug
Naar boven