Christophvermei
Novice
- Waardering
- 0
Hey beste mensen,
Beetje achtergrond info:
-Heb getraind van men 17 tot men 18, was het "strakste moment in men leven". Maar tijdens de studies is het allemaal fout gegaan.
-ben van aanleg een brede jongen.
-Al heel men leven wat "dikker" geweest.
-Ben nu 1m82 en weeg er 104
Heb eindelijk besloten om iets aan dat moddervette lichaam van me te doen en met een goede reden (men zus trouwt in Juli en ik wil er goed uitzien!)
Doel: van 104kg naar 87kg, met indien mogelijk behoud van spieren (als die er nog zijn...
) en hier en daar beetje bijwerken.
heb al een beetje gediëet (kom van +-106,5kg vorige week) maar vanaf morgen begint de "aanvalsfase" van men dukan dieet.
Nu wordt er wel op gedrukt nog niet te sporten tijdens deze fase (duurt 5 dagen).
Dus wil ik eigenlijk hier wat advies vragen over een dagelijks " @home full body workout" van een +-30min. (indien dit nut heeft natuurlijk, wil geen massa kweken maar men spieren gwn wat "meer prominenter" maken)
+ na de aanvalsfase ga ik ook opnieuw beginne zwemmen (2 tot 3 keer per week)
wat heb ik ter beschikking:
Halters met vervangbare gewichten (kan tot 15kg gaan per halter)
Aanvankelijk plan:
- pushups (beginnen met 10 "degelijke" en opbouwen)
- pullups (zoveel ik er kan)
- crunches (beginnen met 10 "degelijke", maar elke week +5)
- biceps met een licht gewicht en veel herhalingen
- triceps met een licht gewicht en veel herhalingen
- squats (ga zien hoeveel ik er aan kan, en dan week per week meer)
- lunges
Zouden jullie mij wat gericht advies kunnen geven ivm deze workout? Of de combinatie van dukan en een kleine workout?
Alvast hartelijk bedankt aan de mensen die deze wall of text hebben overleefd
.
Beetje achtergrond info:
-Heb getraind van men 17 tot men 18, was het "strakste moment in men leven". Maar tijdens de studies is het allemaal fout gegaan.
-ben van aanleg een brede jongen.
-Al heel men leven wat "dikker" geweest.
-Ben nu 1m82 en weeg er 104
Heb eindelijk besloten om iets aan dat moddervette lichaam van me te doen en met een goede reden (men zus trouwt in Juli en ik wil er goed uitzien!)
Doel: van 104kg naar 87kg, met indien mogelijk behoud van spieren (als die er nog zijn...
) en hier en daar beetje bijwerken.heb al een beetje gediëet (kom van +-106,5kg vorige week) maar vanaf morgen begint de "aanvalsfase" van men dukan dieet.
Nu wordt er wel op gedrukt nog niet te sporten tijdens deze fase (duurt 5 dagen).
Dus wil ik eigenlijk hier wat advies vragen over een dagelijks " @home full body workout" van een +-30min. (indien dit nut heeft natuurlijk, wil geen massa kweken maar men spieren gwn wat "meer prominenter" maken)
+ na de aanvalsfase ga ik ook opnieuw beginne zwemmen (2 tot 3 keer per week)
wat heb ik ter beschikking:
Halters met vervangbare gewichten (kan tot 15kg gaan per halter)
Aanvankelijk plan:
- pushups (beginnen met 10 "degelijke" en opbouwen)
- pullups (zoveel ik er kan)
- crunches (beginnen met 10 "degelijke", maar elke week +5)
- biceps met een licht gewicht en veel herhalingen
- triceps met een licht gewicht en veel herhalingen
- squats (ga zien hoeveel ik er aan kan, en dan week per week meer)
- lunges
Zouden jullie mij wat gericht advies kunnen geven ivm deze workout? Of de combinatie van dukan en een kleine workout?
Alvast hartelijk bedankt aan de mensen die deze wall of text hebben overleefd
.