MuscleMeat

Dumbbell only full body

roxasza

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

K heb pas geleden 2 dumbbells gekochtvan 2,5 kg en mijn vraag is kan iemand mij een dumbbell only schema geven want ja ik heb er maar 2 xD Mijn doel is om niet tege me groei in te gaan spieren optebouwen en aftevallen
Voor de KT Springtouw ik nog 150x Iemand tips? Of schemas?
D

Danke

Kan niet. Einde verhaal :(. Hoe oud ben je?

2.5 kg??zijn zeker roze.

• Topic Starter Topic Starter
Blauw xD
Ps.Ik ben 14 daarom dat ik niet direct zwaar ga..

2,5kg ? ik denk dat je gerust 2x 15-20 had kunnen kopen

Als je echt bodybuilder wilt worden moet je rippetoe doen!!!!!

+1

Maar de groei die je met dumbbells van 2.5 kilo zal bereiken, zal nihil zijn
Nee klopt maar hij mag niet met een te hoger gewicht trainen en dat is ook wel te begrijpen aangezien de leeftijd.
Hij kan er minstens de techniek mee onder de knie krijgen en wat conditievermogen ;)

Een fullbody 2 dumbbell only schema, haha oke:
aangezien je met 2.5kg niet echt kunt groeien, geef ik je toch een simpel schematje
3 dagen per week trainen, fullbody elke trainingsdag
4sets van 10 herhalingen, oefening langzaam uitvoeren (zeer langzaam, want je hebt licht gewicht)

ma: biceps, triceps, buik, kuiten, benen, borst, rug
wo: biceps, triceps, buik, kuiten, benen, borst, rug
vrij: biceps, triceps, buik, kuiten, benen, borst, rug

oefeningen kun je heel simpel op zoeken op 't forum > ffe sticky's lezen
gewoon per spiergroep 1 oefening nemen, voorbeeld; voor biceps doe je dumbbell curls
buik gewoon sit-ups op de grond, borst kun je dumbbell press doen, kuiten ; calf raises, triceps; dumbbell extencion
benen: kniebuigen met 2 dumbbells is mogelijk, benen dichtbijelkaar zetten en rug is ook mogelijk weet niet 123 oefeningnaam uit me hoofd, je maakt er een 'zaagbeweging' mee.

gr en succes
kleine basis kun je hiermee leggen, maar met 2.5kg dumbbells zul je geen maand mee vooruitkomen en bijv. 2.5kg is niks voor je benen
maargoed succes. en doe 't rustig aan gezien je leeftijd

Tip 1: éérst KT, dan cardio (ofwel: springtouwen ná het spelen met de blauwe dingetjes)

Squats, deadlifts & bench.

probeer dit boek ergens vandaan te plukken, staan ontzetten veel oefeningen in;

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi!
Met 2 dumbbells van 2.5 kg, wordt het niet zo gemakkelijk natuurlijk! :)
Maar je kan een basisje leggen: I.c.m. met BW oefeningen (bodyweight), zoals pull-ups, push-ups, sit-ups, etc.
Met de dumbbells kan je squatten, dumbbell flyes, dumbbell curls, hammer curls, en nog wel wat andere basis oefeningen doen!
Roeien met de riemen die je hebt is niet makkelijk maar, het kan! :)

Veel succes :)!

Hij is terug!!!!

sniperx het beest:cool:

Effe een vraagje wat hierbij past, kom je met dumbbells van 10kg een stuk verder dan dumbbells van 2,5kg?
Of is het verschil weinig?

Effe een vraagje wat hierbij past, kom je met dumbbells van 10kg een stuk verder dan dumbbells van 2,5kg?
Of is het verschil weinig?

Met 10 kg kom je, van zelf sprekend, wel verder :). Maar het beste is om een sportschool op te zoeken. Of een oly halterstang met 150 kg aan gewicht, + rack, + bench. :)

Terug
Naar boven