MuscleMeat

duo-deca of gewoon?

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
als je mocht kiezen tussen de duo-deca of de gewone deca van hcl welke zou dan je keus zijn.
de duo is 150mg en de gewone is 200mg.
wil het samen met 500mg test zetten en zit te twijfelen:rolleyes:

Deca = deca.

Wil je 300/400/600mg gaan zetten? Kijken wat dan het makkelijkste afmeet. :)

• Topic Starter Topic Starter
dacht dat de dou deca lang en kort werkend was of vergis ik me hier nu lelijke.
dacht dat dit was voor stabielere bloedwaarders

dou-deca, duo-deca ???
Never heard of it.

Je hebt NPP (Nandolone Phenyl Propionaat) en ND (Nandrolone Decanoaat). De werkzame stof is dus nandrolone, waarbij NPP een kortwerkende ester en ND een langwerkende ester is.

Black Knight zei:
dou-deca, duo-deca ???
Never heard of it.

Je hebt NPP (Nandolone Phenyl Propionaat) en ND (Nandrolone Decanoaat). De werkzame stof is dus nandrolone, waarbij NPP een kortwerkende ester en ND een langwerkende ester is.

Die DUO drap is een mix van Decaonate en Phenyl Propionate ester..
Ik zie het heil er allemaal niet van in en over NPP lees je ook op de USA for niet echt geweldige berichten.. ik zou gewoon voor plain Nadrolone Decaonate gaan van wel merk dan ook.

precies als je op je stabiel nandrolone niveau zit heb je geen hol meer aan de npp beter een frontload met decanoate dan phenyl..

ik zie er geen voordeel in

succes

Neem gewoon de ouderwetse deca - test combinatie, kan je niet veel verkeerd mee doen.

kevinlorenzin zei:
precies als je op je stabiel nandrolone niveau zit heb je geen hol meer aan de npp beter een frontload met decanoate dan phenyl..

ik zie er geen voordeel in

succes

Als dit waar zou zijn heeft het gebruik van Sustanon dus ook geen zin want je zit binnen drie weken op een "steady state". Gewoon enanthate dus. Waarom denk je zou Sustanon dan wereldwijd al jaren worden verkocht en ook onder licentie (NILE Karachi etc) en generiek.
Die DuoDrab zoals sufferds het hier noemen heeft wel degelijk een wetenschappelijk ondergrond hoor. En de werking is niet die van een kortwerkende versus en langwerkende. Waarom zou NPP op de bulklijsten staan denken jullie, omdat er bulkpartijen worden gemaakt die niet worden verkocht?? En waarom phenylpropionate en niet zoals meer voor de hand zou liggen, acetate of propionate? Een beetje verklaring voor de stelling die jullie geven aan iemand die vraagt om een verklaring, en daarbij blijk geeft van meer inzicht (stabiele bloedspiegel) zou toch wel op zijn plaats zijn. Ik ben betaald lid van het Body of Science team van William Llewelynn, toch wel iemand die een beetje verstand van steroïden heeft zou ik zo denken. Dat team wordt ondersteund door wetenschappers en experts vanuit de gehele wereld Portugal Zweden USA etc, terwijl in Rusland een team zit die bovendien de beschikking hebben over een compleet hi-tech lab. Daar worden noviteiten ontwikkeld die jullie zullen verbazen. Als ik dus vragen heb omtrent kinetica etc kan ik gewoon inloggen op ons besloten forum en krijg ik feedback genoeg, van mensen die er echt verstand van hebben.
In dit geval is dat zelfs niet nodig omdat ter ondersteuning van de samenstelling van deze compound voldoende wetenschappelijke research is verricht. Als er weer eens geantwoord moet worden op een vraag, en je hebt er geen verstand van of je hebt het nog nooit gebruikt, wat ik aanneem. Ga het dan niet afkatten of onderbouw je mening.

Short Esters Are Better Esters
Perhaps the most important thing I learned in reviewing this study is that short-chain esters (steroids of shorter half life) yield a much higher plasma concentration of steroid than steroids of longer side chain esters. In this study, a single 100 mg/ml x 1 ml intragluteal injection of nandrolone phenylpropionate caused a peak plasma concentration of almost double that of the 100 mg/ml x 1 ml intragluteal injection of nandrolone decanoate. This level remained increased for almost seven days, too. By fourteen days, even though the nandrolone decanoate ester demonstrated a much higher plasma level than the nandrolone phenylpropionate level, the net amount of both was so low as to be ineffective.

This tells me that the effects I can see from using 500 mg of Testosterone enanthate per week probably won’t be the same as using 500 mg of Testosterone propionate or even Testosterone suspension per week. I’m going to see better results with the propionate and even better results with the suspension. Sure, I may need to inject the propionate and suspension more often, but in the long run it’ll pay off.

Reference

The Journal of Pharmacology And Experimental Therapeutics, Vol 281, No. 1; 93-102, 1997.

Pharmacokinetics and Pharmacodynamics of Nandrolone Esters in Oil Vehicle: Effects of Ester, Injection Site and Injection Volume
We studied healthy men who underwent blood sampling for plasma nandrolone, testosterone and inhibin measurements before and for 32 days after a single i.m. injection of 100 mg of nandrolone ester in arachis oil. Twenty-three men were randomized into groups receiving nandrolone phenylpropionate (group 1, n = 7) or nandrolone decanoate (group 2, n = 6) injected into the gluteal muscle in 4 ml of arachis oil vehicle or nandrolone decanoate in 1 ml of arachis oil vehicle injected into either the gluteal (group 3, n = 5) or deltoid (group 4, n = 5) muscles. Plasma nandrolone, testosterone and inhibin concentrations were analyzed by a mixed-effects indirect response model. Plasma nandrolone concentrations were influenced (P < .001) by different esters and injection sites, with higher and earlier peaks with the phenylpropionate ester, compared with the decanoate ester. After nandrolone decanoate injection, the highest bioavailability and peak nandrolone levels were observed with the 1-ml gluteal injection. Plasma testosterone concentrations were also influenced (P < .001) by the ester and injection site, with the most rapid, but briefest, suppression being due to the phenylpropionate ester, whereas the most sustained suppression was achieved with the 1-ml gluteal injection. Plasma inhibin concentrations were also significantly influenced by injection volume and site, with the lowest nadir occurring after the nandrolone decanoate 1-ml gluteal injection. Thus, the bioavailability and physiological effects of a nandrolone ester in an oil vehicle are greatest when the ester is injected in a small (1 ml vs. 4 ml) volume and into the gluteal vs. deltoid muscle. We conclude that the side-chain ester and the injection site and volume influence the pharmacokinetics and pharmacodynamics of nandrolone esters in an oil vehicle in men.

Acetate 2 carbons
Propionate 3 carbons
Isocaproate 6 carbons
HHC 7 carbons
Enantate 7 carbons
Cypionate 8 carbons
Phenylpropionate 9 carbons
Decanoate 10 carbons
Undecanoate 11 carbons
Undecylenate 11 carbons

duodeca is pijnloos en normaal gezien ga je er goed op

willlem zei:
duodeca is pijnloos en normaal gezien ga je er goed op

hoevaak moet je de duodeca zetten? is 1 keer in de week genoeg?
en in welke dosering is het beste.
wou 400 mg deca zetten om de week maar als ik nu voor de duodeca ga hoe komt dat dan?

dutchbodybuilder :clap: :thumbs: :thumbs:

bedankt

Zoals je in het onderzoek kan lezen blijft de plasmaspiegel ongeveer 7 dagen verhoogd. Persoonlijk en ik zeg persoonlijk omdat iedereen anders kuurt zou ik liever twee keer de helft van de weekdosis nemen, bv op maandag en vrijdag. En dan kan je het combineren met b.v Testo of Tren. De dosis is ook weer individueel verschillend, waar sommigen voldoende hebben aan 750 mg/week aan testo zetten anderen 3 gram. Ook weer afhankelijk van je status, gewicht etc etc.

Terug
Naar boven