Zo ff kort verslag hier:
Zware hamer
Winnende afstand 22m+, nummer 2 een kleine 20cm erachter.
Caber
Dat ging klote. 2beurten nodig gehad voor de vrouwen caber. De 4.5m dit keer niet een getossed. Punten laten liggen op, achteraf gezien, met name richard. Plaatsing geen idee.
Hooggooien 25kg
Op de weiland games 4.20 met 20kg en 4.40 net aangefaald. Nu ook 4.20 en de 4.50 net gefaald. Richard gooide bijna 5m...oftewel meer dan terecht winnaar op dit onderdeel. Ik werd 2e.
Husaveld stone @ 145kg ofzo
Riem werd niet toegestaan. 1 woord onding! Chreiz aka Chris had met 33 mtr ofzo toen de leiding. Ik liep 35m. Niemand ging daar overheen BEHALVE Richard uiteraard met 50m plus. 2e plaats.
Hier wist ik al ik hoe dan ook 2e zou worden door de loting bij pole push en het aantal deelnemers. Ik en Raynor mochten de 2e ronde instappen. MAw ik liet sowieso 4man achter me en kreeg 8 punten. ALgemeen klassement was toen Richard 11 punten, ik 2e met 12punten en Raynor gedeeld 3e met 18punten.
Pole push
Ik moest dus tegen Raynor. Wij vol duwen en ik liet toen in eens de spanning varen waardoor Raynor knielde en ik had dus van hem gewonnen. Volgens de regels mag het, maar blijkbaar hoort het toch niet echt ofzo. Raynor was geirriteerd en ik ging het nogmaals navragen bij Wout. Het mocht dus, maar het is "not done". Ok **** it Raynor en ik, op mijn verzoek, nog een keer. Deze won Raynor na een zware battle op conditie. Ik wist dat ik niet hoefde en mijn tenen deden ****ing zeer door te kleine schoenen(ik had voetbal schoenen nodig

). Leuke matches gezien. Ik moest hierna nog tegen Chris, maar heb hem die gegeven. Me pink is half ontveld en wilde me voetbalschoenen niet meer aan.
Al met al een super dag! Was gezellig onderling en Raynor have fun met die schoenen. t*ring dingen