Fitness Seller

DVD naar pc rippen

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb een dvd en die wil ik graag op de pc zetten. Nu heb ik een trial versie van alcohol 120 gedownload en heb ik als het goed is de bestanden op mijn pc staan. Alleen zijn het nu MDS en een MDF bestanden geworden.

Nu had ik ook al flash dvd rippers gedownload maar dat was ook een trial versie, dus eigenlijk waardeloos.:rolleyes:

Nu mijn vraag, hoe zet ik die MDS en MDF bestanden om naar een bestand zodat ik dat ook met windows media player en met real player die dvd kan afspelen? Of heeft iemand een andere manier om deze dvd te rippen naar mijn pc? Via windows mediaplayer had ik al geprobeerd maar dat lukte niet, en via Nero ook niet ( hij las een bepaald bestand niet ofzo???)

Wie helpt me? Karma voor jouw.:)

Dat kan toch beter met DVDDecrypter, dan ben je meteen klaar!!

Anders het MDF file ff inladen in Alcohol, de drive opzoeken in ''deze computer'' en dan de files kopieren.

Dat kan toch beter met DVDDecrypter, dan ben je meteen klaar!!

Anders het MDF file ff inladen in Alcohol, de drive opzoeken in ''deze computer'' en dan de files kopieren.

DVD decrypter zit in het Ripit4me tooltje ;)
Alleen wordt dat tooltje nog ge-update en DVDdecrypter niet meer.

Met RipIt4Me kan je trouwens ook de Disney dvd's, de ARccos van Sony,
en de Ripguards omzeilen ;)

Wil je naar een ander format dan dvd gaan?
Neem hier eens een kijkje ;)

BSoft.ru - Full Soft, Gamez, Music, Video, Àïòåêà - every hour! - Magic DVD Ripper v4.21

• Topic Starter Topic Starter
read, learn and rip everything you need ;)

RipIt4Me Official Site - A freeware utility that helps you backup your copy protected DVDs

Ript alles, moet wel even de guide lezen en het programma
toestaan om zelf te updaten.

Ik heb dat prog gedownload maar nu moet ik nog een ander programma hebben zegt ie???

Ik ben echt een leek op dit gebied. de dvd bestaat uit VOB, BUP en IFO bestanden. Ik snap er echt niks meer van:(
En als ik hem geripped heb, wat ik nu volgens mij gedaan heb, dan moet ik die bestanden nog kunnen afspelen op windows media player. De bestanden staan nu op mn pc geloof ik, alleen nog steeds in VOB,BUP en IFO.

Die andere programma's (FixVTS, DVDshrink) heeft die nodig
om te kunnen branden maar dat heb jij in dit geval niet nodig.

De geripte DVD ka je normaal dan toch afspelen met Mediaplayer hoor.
Gewoon de VOB01-01 of zoiets aanklikken. Of gewoon eens kijken
in de mediaplayer, daar staat normaal ook iets van Spelen van folder
ofzo.

DVD decrypter zit in het Ripit4me tooltje ;)
Alleen wordt dat tooltje nog ge-update en DVDdecrypter niet meer.

Met RipIt4Me kan je trouwens ook de Disney dvd's, de ARccos van Sony,
en de Ripguards omzeilen ;)

Wil je naar een ander format dan dvd gaan?
Neem hier eens een kijkje ;)

BSoft.ru - Full Soft, Gamez, Music, Video, Àïòåêà - every hour! - Magic DVD Ripper v4.21

Ofwel moet je dit programma gebruiken. Dan rip je heel de dvd in één
bestand. Kan je daarna wel niet branden en afspelen in dvd-speler.
(tenzij je een divx-speler hebt)

Terug
Naar boven