XXL Nutrition

Pc -> dvd

Bezoekers in dit topic

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
1.139
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Ben een leek op het vlak van video's converten maar heb nu een aantal films op mijn pc staan die ik op DVD wil zetten. Heb Anyvideo gedownload en hij convert wel de subtitels maar dan is het geluid weg..

Naar welk formaat zet ik het beste de gedownloade bestanden om op DVD te zetten?
Hoe krijg ik het geluid terug?

thx
 
Subs ingebakken? Of extern?
 
Waarom heb je geen externe HDD?
 
Geen idee wat een HDD is. Waarschijnlijk een kabel om van je laptop naar je tv te gaan ofzoiets?

Ik doe het als volgt ;

Utorrent open
Kickass movies
film wordt gedownload
subs van yifi subs, dus deze moeten erbij worden geplakt ja. Zijn altijd SRT bestandjes.
converteer met anyvideo, heb nu een aantal dingen zomaar aangeklikt en de subs zitten er altijd bij. Maar het geluid is altijd weg en ik zou graag weten welk formaat het beste is voor DVD.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Beetje ongeduldig haha.
 
Ik snap niet waarom je converteerd echt niet.. Je moet gewoon die film downloaden en het srt bestand van de subs erbij in de map zetten n precies de zelfde naam geven dus bijvoorbeeld dit: titanic.mp4 en dan maak je de subs zo: titanic.srt
 
Geen idee wat een HDD is. Waarschijnlijk een kabel om van je laptop naar je tv te gaan ofzoiets?

Ik doe het als volgt ;

Utorrent open
Kickass movies
film wordt gedownload
subs van yifi subs, dus deze moeten erbij worden geplakt ja. Zijn altijd SRT bestandjes.
converteer met anyvideo, heb nu een aantal dingen zomaar aangeklikt en de subs zitten er altijd bij. Maar het geluid is altijd weg en ik zou graag weten welk formaat het beste is voor DVD.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Beetje ongeduldig haha.

HDD = Harddisk.. Waarom heb je geen externe hardeschijf van 1 of 2 TB, dan kun je gewoon met een USB kabeltjes overal in en je video's afspelen.
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

HDD = Harddisk.. Waarom heb je geen externe hardeschijf van 1 of 2 TB, dan kun je gewoon met een USB kabeltjes overal in en je video's afspelen.
Dit is het makkelijkst. Kost je maar een paar tientjes en je hoeft niks te installeren. Gewoon inpluggen met een USB kabel in je computer, film kopiëren naar je externe hardeschijf en klaar.
 
Klinkt ook fijn. Maar heb die dingen liever op DVD omdat ik ze oa. cadeau wil doen.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

thx btw
 
Dan kan je ook de url van het torrent bestandje op een briefje schrijven en in een envelop met een leuk kaartje doen.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Back
Naar boven