AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's summerquest

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_80_1

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
16.337
Waardering
1.338
ou89vk.jpg


Begin contest (7-5)
2m4dqms.jpg

5b643m.jpg


Waar ik vandaan kom
Voordat ik met diëten en dergelijke begon(zomer 2006)
x0wqr7.jpg


2i9ktpt.jpg

Let op: het verschil tussen de 2 foto's is maar 5kg! (links 65kg, rechts 60kg)

Stats
30 jaar
1,59m
62kg
Zo lang ik me al kan herinneren ben ik altijd al wat steviger geweest dan de rest, maar misschien had ik ook gewoon altijd veel dunnere mensen om me heen...
Sinds juli 2009 train ik bij een fatsoenlijke sportschool (een hardcore gym) waar ik spontaan verliefd ben geworden op de powercage (niet om te curlen!).
Thuis heb ik een hometrainer (spinbike) en een hele lieve ecto (die soms mee gaat hardlopen).

Doel
Pak droger worden. Op dit moment heb ik geen flauw idee van mijn vet%, maar na wat gereken denk ik dat een gewicht van 55kg (met behoud van spieren!) een mooi resultaat moet opleveren, dus daar richt ik me op.

Supplementen
Whey
Essential Amino Stack
Glucosamine
Multivit
Detox-one
 
Laatst bewerkt:
Kan ik korting krijgen op mn abbo? :)
 
Veel suc6 Dwarf!!! :cheer:
Ik ben benieuwd naar je progressie... het gaat al lekker..misschien 'slow but steady', maar ZEKER de goede kant op!
Zet um op ;)
 
succes dwarf
:)
 
Succes!
 
succes!!!:cheer::lifter::evilnana::rocknana::clap::clap::clap::clap::clap::thumbs:
 
Heel veel succes DW! Hopelijk haal je alweer een heel mooi resultaat als vorig jaar! :)
 
Heel veel succes eh Dwarf, amaze us! :thumbs:
 
Ow, bijna de superDwarf vergeten...:(
Zet hem op meid, knallen, buffelen en beulen!!
 
Succes Dwarfie, ik neem een abo!
 
Suczeven, pak ook deze abbo mee!
 
Suc6 Dwarfje! Waarom geen basic split ipv upper/ lower body als je last hebt van je LB..?
 
Suc6 Dwarfje! Waarom geen basic split ipv upper/ lower body als je last hebt van je LB..?
Omdat ik van de fysio wel vaak m'n benen moet trainen... en de rest kan wel lekker zwaar getraind worden. Zo lang dit lekker gaat ga ik er mee door... Als het tijd wordt voor verandering laat ik me graag adviseren.
 
Net een abbo genomen op dit geweldige logje: veel succes, Dwarfie!

Hard trainen, goed eten en je rust pakken; zet hem op. :D
 
onze kleine diehard bikkel is ook weer van de partij :p

Succes!!!
 
  • Like
Waarderingen: bezi
Succes Dwarvenwarrior!!
Hoop dat ik iets leer van jouw ijzeren discipline:D Vooral dat strakke voedingsschema:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven