MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ps. Hoi Dwarfje :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.545
Ok, morgen kan ik niet meer normaal lopen ben ik bang...
Na een bescheiden schepje Crack (nog geen halve is genoeg voor me) vol laaiende enthousiasme naar de gym gegaan voor een benentraining.
Begonnen met full-squats (hams tegen de kuiten), eerst 20 reps opwarmen om het met 8 reps af te maken in werksetjes. Vertikaal legpressen - toen ging ik al bijna dood. Om met legextensions en legcurls het brandende gevoel er lekker in te krijgen.
Ach, en waarom dan niet meteen wat stiff-legged deadlifts er achter aan gooien? Juist: gewoon doen.
Zwabberend op m'n benen de zaal uit, op m'n vouwfietsje terug richting hotel.
Tijd om te eten! :lick:

wajooooooo

DW heeft haar beentjes gesloopt:)

Eet smakelijk topper!

:heart::heart::heart::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::titty::titty::aai::aai::titty::heart::heart::kiss::kiss::kiss::kiss::heart::heart::heart::heart::heart::heart::aai::heart::heart::heart::heart:

Laatst bewerkt:
klinkt heavy :D

• #8.551
Eerste kwartier van het uurtje nuchtere cardio zit er al op. Benen valt (nog) 100% mee, maar ik weet uit ervaring dat het tegen de lunch pas écht vervelend wordt...

Ervaring is niet altijd handig DW:) Aan de andere kant, nu kan je je eigen mentaal voorbereiden.

• #8.553
Ervaring is niet altijd handig DW:) Aan de andere kant, nu kan je je eigen mentaal voorbereiden.

Ben alleen vergeten mijn iets hogere hakschoenen aan te trekken (11cm)... met ontzettende hakken valt het niet zo op dat ik kapot ga van de spierpijn ;)

Dwarvy...........

Je karma is gejat!

Jongens, dwarf is nep, kwam gister haar foto's tegen in een afghaans fitness blad onder een hele andere naam!

Karma please

• #8.556
Fitnessblad Afganistan? Vol boerka's?
Lijkt me niet echt aanspraken.

Kun je wel je échts stats goed verbergen!

• #8.558
:roflol:
moet niet gekker worden...

Ik had trouwens verwacht dat m'n quads dood zouden zijn vandaag - blijken toch m'n hams te zijn ;)

Je had wel schrijver kunnen worden (post van gisteren:D). Karma ga ik inderdaad ook eens uitzetten, het staat echt asociaal zo'n lange balk. :roflol:

• #8.560
Ik doe m'n best van het weinige dat ik aan trainingen post toch nog iets te maken ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven