MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tijd voor een traplift in je huis zie ik:eek:...suc6 morgen;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.563
Gisteren:
(niet een foto van mij trouwens)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag:

Morgen:

Hallo, hallo hoe gaat het met je? Misschien een stomme vraag, maarre is er een staking of iets dat sommige de karma uitzetten???

Maar even je log opgezocht. Post je ergens die foto's die je van de wedstrijd hebt gemaakt?

• #8.566
Maar even je log opgezocht. Post je ergens die foto's die je van de wedstrijd hebt gemaakt?

Euhm... de meeste atleten die ik op de foto heb staan heb ik al contact mee gehad, die krijgen een cd van me. Ben niet zo van het online gooien :o

Was de wedstrijd leuk? Ik wilde eerst ook gaan maar had gelezen dat er maar weinig dames meededen, en aangezien ik dat toch wel het leukst vind vond ik het uiteindelijk toch te duur om te gaan..

jammer dat er dan weinig dames mee deden maar de fotos zijn toch wel online te vinden?

• #8.570
Wedstrijd was wel gaaf, vond de fysieken af en toe wel erg wisselend, vooral bij de dames. Ook merk ik dat ik niet echt thuis ben in de verschillende categorieën (gewichtsklasses zijn makkelijker te begrijpen :o) - had beter thuis eerst even de 'regels' door kunnen nemen (als ik tijd zou hebben gehad). En een programma is ook altijd wel leuk om te hebben - nergens kunnen vinden, erg jammer.

Wel leuk om je daar te ontmoeten DW! :)

Wedstrijd was wel gaaf, vond de fysieken af en toe wel erg wisselend, vooral bij de dames. Ook merk ik dat ik niet echt thuis ben in de verschillende categorieën (gewichtsklasses zijn makkelijker te begrijpen :o) - had beter thuis eerst even de 'regels' door kunnen nemen (als ik tijd zou hebben gehad). En een programma is ook altijd wel leuk om te hebben - nergens kunnen vinden, erg jammer.

Je bent een leuke ervaring rijker toch:)

Nu ben ik wel erg benieuwd???

Wanneer gaan we in rotterdam knallen? :p

zit je een beetje op schema dwarfje
verloopt het naar wens allemaal

• #8.578
zit je een beetje op schema dwarfje
verloopt het naar wens allemaal
Euhm... nee.
Eetschema doet op dit moment helemaal niks, ben bezig om mijn lijf te 'triggeren' met wat andere producten en wat meer kh die ik eet. Na drie dagen wat lekkere dingen te hebben gegeten, maar ook veel schone producten (meer kh) is er nog helemaal niks gebeurd met mijn lijf. Niet lichter, maar ook niet zwaarder. Ik ga eerst op vakantie, daarna meten & wegen en nieuw eetschema. Hopelijk doet dat meer...

Fijne vakantie alvast dan, Dwarfie ... en daarna gewoon weer knallen! ;)

Als je al op vakantie gaat.veel plezier en vergeet niet te genieten:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven