MuscleMeat

e5d of e7d? (Test-E)

Straas

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ik heb altijd e7d gedaan maar heb gehoord dat e5d effectiever is maar waarom precies? Het enige voordeel dat ik zie is dat je kuur korter duurt (e5d is toch vaak 10 weken ipv 12?)

Iemand anders zal wel de wetenschappelijke uitleg doen, maar ik heb mijn test e nog een hele tijd twee keer per week geïnjecteerd en merkte niks van verschil vergeleken met één keer per week.

Wat hierboven al gezegd is; Stabielere bloedwaarden inderdaad

En stabielere bloedwaarden = minder tot geen acne. Ook best belangrijk

alsof je het verschil merkt wanneer je 2 keer per week zet of om de 5 dagen. wat een onzin.

1e test-e kuur elke 7 dagen gedaan, nergens last van gehad. Deze kuur elke 5 dagen aan doen, nog steeds nergens last van, kan er weinig van zeggen mbt mezelf . Het,enige is,dat ik me in deze kuur de tiefes zweet bij de kleinste inspanning, constant warm heb, maar goed ben nu een stuk zwaarder en het is zomer , zal daar wel aan liggen

Ik heb altijd e7d gedaan maar heb gehoord dat e5d effectiever is maar waarom precies? Het enige voordeel dat ik zie is dat je kuur korter duurt (e5d is toch vaak 10 weken ipv 12?)

als je iedere 5 dagen zet dan moet je dat niet met dezelfde doseringen doen. Maar voor beginnerskuren zie ik echt het voordeel niet van E5D prikken met enanthaat. E7D is prima en er zijn er hier velen die daar prima resultaten op boeken.

Bijvoorbeeld aan het aanblijven van de semi constante pomp door de week heen die voorheen na .. jawel :cool: .. 5 a 6 dagen beduidend afnam ..

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 13:21 ----------

als je iedere 5 dagen zet dan moet je dat niet met dezelfde doseringen doen. Maar voor beginnerskuren zie ik echt het voordeel niet van E5D prikken met enanthaat. E7D is prima en er zijn er hier velen die daar prima resultaten op boeken.

Zeker waar .. Het is ook zeker geen must .. Voor mij is het een kwestie van naar mijn lichaam luisteren ..

Bijvoorbeeld aan het aanblijven van de semi constante pomp door de week heen die voorheen na .. jawel :cool: .. 5 a 6 dagen beduidend afnam ..

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 13:21 ----------

Zeker waar .. Het is ook zeker geen must .. Voor mij is het een kwestie van naar mijn lichaam luisteren ..
:roflol:

Maakt geen reet uit.
Je bouwt toch wel een depot op.
Die bloedwaardea zijn verwaarloosbaar

Als ik E7D zet dan merk ik op dag #6 minder bijwerkingen van de gear als het een enanthaat betreft. Ik neem voor het gemak aan dat de positieve effecten gecorreleerd zijn aan de neveneffecten dus om die reden heeft E3d of 2x pw de voorkeur bij mij.

Ik heb verschillend gedaan, maar merk niks anders. Dus ik zet alle lange esters gewoon op 1 dag per week, ben ik daar weer vanaf. Spuit links, spuit rechts en klaar

Wat betreft bloedwaarden geloof ik zeker dat de spiegel constanter is .. Overigens zou ik het wel interessant vinden om te weten of er ooit onderzoek gedaan is naar de verschillen in gains en bijwerkingen op een e5d / e7d regime .. Ik ben er nl niet overtuigd van dat het echt uitmaakt .. XXL ?

Terug
Naar boven