MuscleMeat

e5d of e7d? (Test-E)

hou toch op man, dit is natuurlijk geen onderbouwing.

:roflol:

Joh .. echt ..

Als je een paar posts verder leest dan je neus lang is dan zie je dat ik vraag of er iemand met onderzoek over het verschil in effectiviteit van injecties e5d tav e7d bekend is ;) .. Voor een wetenschappeijk verantwoorde analyse moeten we denk ik XXL inschakelen :) Overigens wil ik even benadrukken dat ik ver van een expert ben !

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 18:13 ----------

Als jij geen acne krijgt wanneer je testosteron gaat schommelen dan heb je veel geluk..:rolleyes:

Ik had beter kunnen zeggen dat een 'stabiele' spiegel in veel gevallen wel degelijk acne geeft .. Met andere woorden - ik geloof er niet zo in dat een 'stabiele(re)' spiegel door injecties e5d geen acne geeft ..

Laatst bewerkt:
e5d tov ew geeft bij mij toch echt nauwelijks acné en respectievelijk vrij veel acné op borst..

De halfwaardetijd van test-e in acht genomen dacht ik toch zo dat iedere 3/4e (maandag/donderdag) injecteren het best was. Merk je geen verschil met e5d of ew dan zou ik zeggen ga daarvoor, scheelt weer injecteren. Het voordeel van elke 3e/4e dag injecteren lijkt me dus wel dat je stabielere bloedwaarden hebt, en zo beter controle hebt over eventuele aromatiserende bijwerkingen en doseringen van bijv. Arimidex om dit tegen te gaan.

Terug
Naar boven