Fitness Seller

ECA caps, merk?

Ano_1989_82

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
34
Ik heb dus eca caps gekocht, die zogezegd zelf gecapt zijn. Niet dus nu ik ze in handen heb... Wil dus weten welke het zijn.

Caps zijn half geel (donkerder, dus niet fel geel)/ donker blauw (geen paars)

CameraZOOM-20120306163319921.jpg

lijkt wel een stacker man.
als je niet zeker bent wat het is ,zal ik het niet innemen bro.
gr

de kleur van de cap zegt helemaal niks over de inhoud,je kan ze in alle kleuren van de regenboog krijgen.

de kleur van de cap zegt helemaal niks over de inhoud,je kan ze in alle kleuren van de regenboog krijgen.

idd, bij ons op de lab hebben we verschillende kleuren capsule's , en ja eigelijk de kleur van de capsule is bij sommige medc. altijd de zelfde, maar goed.. zoals al hierboven al gezegd wordt... '' dat 't niks mee te maken heeft'' ben ik met hem eens.

eca is normaal 25mg efi, 100caffeine en 50aspirine
is makkelijker gezegd dan gedaan om die goed op verhouding te mixen én te cappen, aangezien daar op eerste zicht een 500mg cap ligt...

als er geen merk op staat, zou ik toch voorzichtig zijn idd

• Topic Starter Topic Starter
Dat de kleuren gewoon te koop zijn weet ik ook wel... Maar ben 100% zeker dat het niet zelf gecapt is. En eca stacks hebben meestal bepaalde kleuren. Niet iedereen gebruikt die fancy kleuren, meestal is het gewoon standaard wit ofzo. Dus dacht dat iemand ze misschien wel herkende. Natuurlijk is er dan nog geen zekerheid.

Terug
Naar boven