AndroidHealthClinic

Echt / Nep?

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Denk gooi het toch even op het forum,
Ik zie geen problemen,zelfde bron als laatse kuur(ook gs)
Alleen bij 1 zit het hologram stickertje schuin.......
Mwah denk niet dat dat nou gelijk zegt FAKE.(kan gebeuren)
Dus g2g ? :p

20140315_174351.jpg

20140315_174431.jpg

20140315_174446.jpg

Tren-e met 100 mg / 1 ml???

Dacht dat Tren-e van Gs altijd 200 mg / 1 ml was

Niet altyd, zowel 100 als 200 mg worden gemaakt als je terugkykt zie je dat dit by GS wisselt.

Klopt GS heeft de 100mg/ml variant en de 200mg/ml variant al snap ik niet waarom je überhaupt 100mg/ml moet gaan willen maken :S

• Topic Starter Topic Starter
Klopt GS heeft de 100mg/ml variant en de 200mg/ml variant al snap ik niet waarom je überhaupt 100mg/ml moet gaan willen maken :S

Gewoon heel stom van mij ook!Ik deed er gewoon overheen lezen!
Zou zweren dat het idd 200 was.Keek er echt overheen (heel stom! I know!)
Fijn als ik 400 pw nodig heb :mad:
Maar nogmaals eigen fout!!!
Beetje bij halen dan maar.
En waarom idd 100 en 200 maken???

Gewoon heel stom van mij ook!Ik deed er gewoon overheen lezen!
Zou zweren dat het idd 200 was.Keek er echt overheen (heel stom! I know!)
Fijn als ik 400 pw nodig heb :mad:
Maar nogmaals eigen fout!!!
Beetje bij halen dan maar.
En waarom idd 100 en 200 maken???
wees niet bang.. bij de meeste ugl waar 200mg per ml staat zit wss maar 50/100mg tren in lol... denk je nou echt dat zo een dure grondstof zo goedkoop verkrijgbaar is... ik denk dat jij nu wel 100mg per ml genoeg tren hebt :)

heb zelf bekend ugl 800mg tren gezet, en dat merk wat ik nu zet 400mg explodeer je bijna van ;)

just my 2 centzzz

wees niet bang.. bij de meeste ugl waar 200mg per ml staat zit wss maar 50/100mg tren in lol... denk je nou echt dat zo een dure grondstof zo goedkoop verkrijgbaar is... ik denk dat jij nu wel 100mg per ml genoeg tren hebt :)

heb zelf bekend ugl 800mg tren gezet, en dat merk wat ik nu zet 400mg explodeer je bijna van ;)

just my 2 centzzz

Makkelijk zeggen he. Zelf zeker supplier van 'dat merk wat je nu zet'? 'Dat merk dat jij zet' is evengoed een UG, tenzij je veterinaire Tren te pakken hebt, dus wat maakt jouw merk dan nou zoveel betrouwbaarder? :')

just my 2 centzzz

Toch kan ik weinig vinden over 100 tren e van gs.
Wel 200.En een sheve hologram op 1
Niet raar als ik nu ga twijfelen aan me gear.

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Makkelijk zeggen he. Zelf zeker supplier van 'dat merk wat je nu zet'? 'Dat merk dat jij zet' is evengoed een UG, tenzij je veterinaire Tren te pakken hebt, dus wat maakt jouw merk dan nou zoveel betrouwbaarder? :')

Is dat niet een beetje kort door de bocht?
Hij noemt geen merk namelijk.Of zie ik het verkeerd?
Jou mening als je pics zie?

just my 2 centzzz

O my god.. en nu hoop je zeker op pm-metjes om te vragen of jij ze kan helpen aan je wondergoedje
:rolleyes:

Is dat niet een beetje kort door de bocht?
Hij noemt geen merk namelijk.Of zie ik het verkeerd?
Jou mening als je pics zie?

Ik weet bijna zeker dat ie al minimaal 5 PM's heeft van leden die die 'wonder-tren' ook wel willen ;)

Over GS, ik ken de 100mg/ml versie van TrenE niet, lijkt me ook vreemd dat je als merk zo'n versie maakt als je ook de versie met het dubbele hebt tenzij je uitgaat van mensen die graag het dubbele aantal milliliters zetten.. Ik weet dat GS een site heeft, zou je eens op kunnen kijken en volgens mij kun je daar ook op echtheid laten controleren voor zover dat betrouwbaar is. Geen idee of ik die info hier mag posten maar goed, dat hoor ik dan vanzelf.

GS heeft tren E met 100mg/ml idd. Vroeger hadden ze de 200 variant zelfs niet hoor ik van veel jongens om me heen.

tuurlijk is de mijne ook een UGL... maargoed 40 euro voor 200mg per ml tren kan niet kloppen jammer dat sommige dit wel geloven :)

kstuur helemaal geen pm of iets dergelijks.. ik zeg ook helemaal niet welk merk ik zelf heb.
ik zeg alleen dat hij wss nu gewoon 100mg per ml goede tren heeft...

tuurlijk is de mijne ook een UGL... maargoed 40 euro voor 200mg per ml tren kan niet kloppen jammer dat sommige dit wel geloven :)

kstuur helemaal geen pm of iets dergelijks.. ik zeg ook helemaal niet welk merk ik zelf heb.
ik zeg alleen dat hij wss nu gewoon 100mg per ml goede tren heeft...

Wie heeft het over 40 euro dan ?

just my 2 centzzz

Jij lult echt veel uit je nek .

Lijkt wel een oude batch, die ik had waren 3/4 jaar houdbaar volgens mij en deze maar 1/2

Tren-e 100 mg/ml bestaat inderdaad ook gewoon..

Heb ze beide gehad. Ondergedoseerd? Mwah, weet het niet. Ging er allebei hard op.
Betaalde ook geen 40,- voor 200 mg/ml flessie.
Dat klinkt meer als de 100 mg/ml

Gear is zeker real.
Je zult vast wel zeker gaan knallen. Goedspul !
Gs heeft zowel de 100mg als 200mg variant.

Terug
Naar boven