MuscleMeat

echte sust

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
weet dat ie hier eigenlijk niet hoort maar moet effe snel een antwoord hebben..

Ben nu 4.5 weken met sust bezig, 750mg per week.
Na een paar dagen voelde ik dat de coïtus-drive een stuk hoger werd, een goed teken opzicht......
Maarja ben nu wel een paar kilo zwaarder maar heb niet echt het gevoel dat het door de sust komt, maar eerder door het grote dieet.
Heb zelf nog nooit test gebruikt maar als je voor de eerste keer test neemt op 750mg mag je volgens mij toch wel verwachten dat je in 1 keer flink opblaast.
Maarja heb op het internet een plaatje gevonden met precies de zelfde lot, weet iemand dus of deze wel goed is

weet alleen niet hoe ik een pic moet posten dus heb de link hieronder neergezet alvast bedankt

[Abeelding niet meer beschikbaar]

probeer toch maar een foto te plaatsen. ik denk niet dat je superveel reacties zult krijgen, omdat je je moet registreren op dat board van jou link.

zet hier anders even die foto op: [Link niet meer beschikbaar]

gebruik de link van die foto en zet die hier neer.

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
probeer toch maar een foto te plaatsen. ik denk niet dat je superveel reacties zult krijgen, omdat je je moet registreren op dat board van jou link.

zet hier anders even die foto op: [Link niet meer beschikbaar]

gebruik de link van die foto en zet die hier neer.

kan ik de foto ook gewoon plaatsen. heb hem opgeslagen dus

Je eerste keer testosteron en al direct op 750 mg/week , mooi isdat :p

seeker zei:
[/IMG]weet dat ie hier eigenlijk niet hoort maar moet effe snel een antwoord hebben..

Ben nu 4.5 weken met sust bezig, 750mg per week.
Na een paar dagen voelde ik dat de coïtus-drive een stuk hoger werd, een goed teken opzicht......
Maarja ben nu wel een paar kilo zwaarder maar heb niet echt het gevoel dat het door de sust komt, maar eerder door het grote dieet.
Heb zelf nog nooit test gebruikt maar als je voor de eerste keer test neemt op 750mg mag je volgens mij toch wel verwachten dat je in 1 keer flink opblaast.
Maarja heb op het internet een plaatje gevonden met precies de zelfde lot, weet iemand dus of deze wel goed is

weet alleen niet hoe ik een pic moet posten dus heb de link hieronder neergezet alvast bedankt

----------------------------------------------------------------------------

nou als je ECHTE sustanon zou hebben gebruikt zou je nu zeker al wel wat moet merken, zeker gezien je dosis en de samenstelling v/d esters in sustanon waarvan propionaat snel vrijkomt dus..........REAL or FAKE??
kunnen fakes zijn waar bijv. een ander soort testo of een beetje nandrolon in zit.

Succes

@seeker. Enige advies wat ik je kan geven is een foto maken van je sus en DutchWIndmill vragen om er naar te kijken.
Als er iemand is die meteen ziet of het fake is dan is hij het wel!! Die gozer ziet echt alles en heeft er heel veel verstand van.

groeten

patrick zei:
@seeker. Enige advies wat ik je kan geven is een foto maken van je sus en DutchWIndmill vragen om er naar te kijken.
Als er iemand is die meteen ziet of het fake is dan is hij het wel!! Die gozer ziet echt alles en heeft er heel veel verstand van.

groeten
:eyebrow:

Heheh thanks Patje :)

D.W.

Ik heb precies hetzelfde met test. enanthaat van GS

Ik begin in januarie met een kuur sustanon, spul is zeker wel echt. 10 weken, 2 ampullen per week.Ben nu 82 kg , 1,75m lang.ben beniewd. zal wel fotos wel posten voor en na!!

Nik zei:
Ik begin in januarie met een kuur sustanon, spul is zeker wel echt. 10 weken, 2 ampullen per week.Ben nu 82 kg , 1,75m lang.ben beniewd. zal wel fotos wel posten voor en na!!
leuk.........

Ik ben bang dat mensen teveel verwachten van de as die ze gebruiken. Het zijn natuurlijk geen tovermiddelen en als je je verwachtingen te hoog hebt zal het altijd tegenvallen. De kans dat een product van GS niet werkt is niet al te groot tenzij iemand buiten heb om hun producten vervalst.

Koolhoven zei:
Ik ben bang dat mensen teveel verwachten van de as die ze gebruiken. Het zijn natuurlijk geen tovermiddelen en als je je verwachtingen te hoog hebt zal het altijd tegenvallen. De kans dat een product van GS niet werkt is niet al te groot tenzij iemand buiten heb om hun producten vervalst.
:thumbs: daar heb je natuurlijk gelijk in, heb aan iemand op een andere site gevraagt hoe of wat en die zei ook dat het waarschijnlijk nep was (diegene heeft er heeeeeeeeeeeeeel veel verstand van)..... maarja niks aan te doen volgende keer een andere dealer....

Terug
Naar boven