Fitness Seller

Ecto/Meso/Endo?

Ziek

Aaah ingedeukte borstkas, k*t ja. Heb ik ook namelijk, daardoor komt me borst er minder goed uit en me abs :( Ik denk maar zo als alles heel groot is heb je daar ook geen last meer van :D

Succes.

Het zou zomaar kunnen dat je echt een über meso bent. Ligt er aan hoe je voeding nu is.

opereren voor dat deukje? Gewoon huge chest kweken. vreten en trainen dus

Ik had vroeger btw ook altijd een deuk in mn borst. Is inmiddels niks meer van te zien:
2d7795d.png

• Topic Starter Topic Starter
..

En ben trouwens goed aan het eten nu, in mijn log kan je lezen dat ik uit de spaarstand kom, dus moet het opbouwen :)

Laatst bewerkt:
Ja je ziet het idd nog steeds. Maar ik bedoel dat het niet meer lelijk/storend is.

@ JvR90, je ziet toch nog een beetje die deuk :( Ik haat die deuk in mijn chest...

En ben trouwens goed aan het eten nu, in mijn log kan je lezen dat ik uit de spaarstand kom, dus moet het opbouwen :)

Maat van me heeft het laten opereren met een ijzeren staaf ofzoiets..

? Een ecto is het soort lichaam, dat verander je niet zomaar...
Ecto/meso/endo, maakt niet uit, gewoon hard trainen, nog harder eten en slapen :)

je hebt vaak overeenkomsten van verschillende lichaamstypen, de een wat meer dan de ander. toen ik begon met trainen had ik ook veel weg van ecto/meso (61kg) op 16jarige leeftijd. op 20jarige leeftijd begon ik echter meer op een meso/endo te lijken met 30 kilo massa zwaarder.

1% vetpercentage

Nu zie je er gewoon uit als een ecto.. Maar op 15 jarige leeftijd zegt dat niet veel. Je ziet eruit alsof je wel gewoon massa kunt gainen mits je veel eet dus gaat wel goedkomen :)

Terug
Naar boven