XXL Nutrition

Ed zetten, waar en hoe..

TS gaat AAS in ACE-ester zetten, ik vermoed Tren dan. Kan deze olie wel door een slin naaldje? Ik moet al flink drukken met een 'normale' grote naald om die olie weg te krijgen... Of doelde je op gewoon slin zetten?

Grtz,

Ja dat begreep ik, gaat prima door slin naaldje. Ik houd de vial op z'n kop, trek de zuiger helemaal naar achteren en hang de vial 2-3 minuten op z'n kop weg. Moet je even inventief voor zijn, 2 wc rollen op elkaar zetten ofzo. Na die 2-3 minuten is je slinspuitje gevuld. Sommige backloaden maar vind ik persoonlijk veel meer gedoe.

Of gewoon optrekken in een andere spuit, de trekker uit de insuline spuit halen en via de achterkant vullen. Spuitje schuin houden met de trekker er tegenaan geduuwd tot de luchtbel bij de naald is en de trekker goed zetten

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Ja dat begreep ik, gaat prima door slin naaldje. Ik houd de vial op z'n kop, trek de zuiger helemaal naar achteren en hang de vial 2-3 minuten op z'n kop weg. Moet je even inventief voor zijn, 2 wc rollen op elkaar zetten ofzo. Na die 2-3 minuten is je slinspuitje gevuld. Sommige backloaden maar vind ik persoonlijk veel meer gedoe.

Laatste zin had ik niet gelezen haha dat was wel een snellere uitleg geweest om het gewoon backloaden te noemen :o

Ik ben er geestelijk nog niet aan toe om elke dag of elke 2 dagen te zetten :( Maar ik wil wel zo graag een keer ace proberen.

M'n eerste kuur 12 spuiten in m'n rechterquad gehad met, 0,6x25mm. Hier werd ik met tijden niet gelukkig van. Dus de overige ~100 spuiten die ik gehad heb zijn allen in rechter en linker glute gegaan met 0,8x40mm. Glutes bevallen opzich heel prima, maar als ik toch besluit ooit elke dag te zetten wil ik liever niet de quads erbij pakken. Was echt geen lekkere ervaring voor mij.

Welke plek met slinnaaldje raden jullie mij aan? Als je kijkt naar het feit dat iemand anders ze bij mij zet? Op de n of andere manier spreken traps en lats me wel aan?

Ik ben er geestelijk nog niet aan toe om elke dag of elke 2 dagen te zetten :( Maar ik wil wel zo graag een keer ace proberen.

M'n eerste kuur 12 spuiten in m'n rechterquad gehad met, 0,6x25mm. Hier werd ik met tijden niet gelukkig van. Dus de overige ~100 spuiten die ik gehad heb zijn allen in rechter en linker glute gegaan met 0,8x40mm. Glutes bevallen opzich heel prima, maar als ik toch besluit ooit elke dag te zetten wil ik liever niet de quads erbij pakken. Was echt geen lekkere ervaring voor mij.

Welke plek met slinnaaldje raden jullie mij aan? Als je kijkt naar het feit dat iemand anders ze bij mij zet? Op de n of andere manier spreken traps en lats me wel aan?

Als iemand anders ze zet zijn de triceps het makkelijkst daar zet mijn zus ook dagelijks de hgh bij mij
Op de tweede plaats als iemand ze bij je zet komt quads, voel je niks met slin

Slin naald aan te raden voor de quads dan? (Al zijn mijn quads goed droog)

Of gewoon optrekken in een andere spuit, de trekker uit de insuline spuit halen en via de achterkant vullen. Spuitje schuin houden met de trekker er tegenaan geduuwd tot de luchtbel bij de naald is en de trekker goed zetten

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Laatste zin had ik niet gelezen haha dat was wel een snellere uitleg geweest om het gewoon backloaden te noemen :o

En ik maar elke keer die 0.8 door me vel douwen. Pffff... Zal ik volgende keer toch ok maar 'es doen dan. (Slin spuiten + naalden toch ook gewoon in de BE-apotheker te krijgen neem ik aan eh?)
Moet je tijdens het spuiten dan ook niet 3/4 minuten op die zuiger staan duwen totdat de shizzle er allemaal door is gegaan?
Waarom worden er eigenlijk dan nog wel 'normale' naalden gebruikt als alles toch door zo'n ielepiele slinnaaldje gaat?

Ps: sry 4 Offtopic geneuzel, maar dit wil ik toch echt weten hoor.

Daxtrio.nl

Gaat moeilijk in de spuit maar gaat er makkelijk uit. Ik vul de spuiten dan ook achterlangs zoals in dit topic al is besproken

En je hele huid die je naar binnen drukt, alsof je met een stomp potlood in je been probeert te injecteren.. Hatelijk :o

Miniscuul klein drupje langs de naald laten glijden, dan glibbertie er gewoon weer in alsof er niks aan de hand is ;)

Hmm meestal gebeurt dat wel.. Zal eens opletten of dat inderdaad verschil maakt :)

Maakt geen verschil. Althans, bij mij niet.

Hmm zonde!

Zeker het proberen waard bacardi! Dat stompe potlood verhaal van Pun heb ik zelf dan iig geen last meer van. En op bepaalde plekken had ik het toch al wel regelmatig dat het zo stroef naar binnen ging... teardrop en linkerschouder vooral.

Of het helemaal 'gezond' is durf ik niet te zeggen, aangezien er dan aas in contact kan komen met een ader blablabla, al is het maar een klein beetje. Zelf ondervind ik hier geen hinder van, als in hoesten of geïrriteerde/rode spier bijv. Hoesten sowieso nog nooit meegemaakt.

In je teardrop zetten Trenny? Dat lijkt me nou serieus eng zo vlak bij je knie, weet niet waarom:p

In je teardrop zetten Trenny? Dat lijkt me nou serieus eng zo vlak bij je knie, weet niet waarom:p

Hahaha ja de eerste keer was ook wel ff zweten hoor, maar dat heb ik zo'n beetje bij elke injectspot die voor het eerst werd aangeraakt.

Nee zonder gein, valt reuze mee, je ziet de aders vrij goed zitten en je hebt er zelf vrij zicht op. Iets wat ik zelf toch wel fijn vind, vandaar dat ik ook nog nooit in m'n glutes heb gezet.
De pip eerste keren was niet grappig, maar zoals alles... het went :o Benen trainen ervoor is wel een pré dan

Terug
Naar boven