MuscleMeat

Een 3tal vragen

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Hallo daar.. Vandaag kreeg ik te horen dat ik alsnog een prik moet halen voor mijn reis naar Indonesie. Twee jaar geleden heb ik al 3 prikken gehad, waarvan 2 nog geldig zijn, dus 1prikje die ik moet halen. Momenteel zit ik in mijn kuur en ik vroeg me af of het enig invloed heeft als ik een prikje krijg van hypetites-a(geen idee hoe je het exact spelt)

Mijn tweede vraag: De boldenone begint nu waarschijnlijk te werken, maar ik voel ook dat mijn spieren erg moe worden, het voelt heel irritant en het lijkt wel of ze oververmoeid zijn, beetje een zeurderige pijn in mijn: beenspieren/billen, rug en armen. Is dit normaal of heb ik gewoon te maken met een lichte griepje? En tegelijk mijn 3e vraag; kan ik hier pijnstillers voor gebruiken of beinvloedt het mijn cycle?

Alvast bedankt..

1) Geen idee, vraag het je arts of het de bedoeling is dat je er een beetje ziek van wordt om zodoende weerstand te kweken.

2) Oververmoeid kan, train je nu in je kuur alles 2x per week dan?

3) Milde pijnstillers als paracetamol en/of ibuprofen zullen niet van invloed zijn op je cycle hoor. :)

en het is hepatits A. kun je die inenting niet na je kuur halen? zal wel geen kwaad kunnen samen met AS maar wel een licht grieperig gevoel geven. je hebt het nu al. ik vind het wel raar dat als je reeds drie inentingen gehad hebt, nu al een nieuwe moet. ik dacht dat dit pas na 10 jaar was. ben je daar wel zeker van? en wist je dit niet voor je je kuur begon?

Hepatitis A I think :D

2. Het vermoeide kan de EQ-flue zijn; licht griepje door het inslaan van de werkzame stoffen. Zowel Sust als EQ hebben de eigenschap dat ze weleens voor een licht gripeje kunnen zorgen. Believe me, ik heb net 2 frontloads EQ erop zitten en ben bij tijd en wijle erg moe en heb doorlopend een verkouden stem.

3. Wat mijn persoonlijke ervaring is met medicatie tijdens de kuur is dat het minder werkt. Van een Aspirientje tot aan ephedraatjes, alles moet triple dosed anders voel ik niks. Daarom is het ook zo link om alcohol te nuttigen tijdens je kuur; ontvankelijk ben je er niet voor dus drink je al drie keer je normale hoeveelheid.

Ik heb daar geen last van want roken/drinken tijdens de kuur maakt me strontmisselijk dus doe ik niks :D

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
1) Geen idee, vraag het je arts of het de bedoeling is dat je er een beetje ziek van wordt om zodoende weerstand te kweken.

2) Oververmoeid kan, train je nu in je kuur alles 2x per week dan?

3) Milde pijnstillers als paracetamol en/of ibuprofen zullen niet van invloed zijn op je cycle hoor. :)

Hoi, bedankt voor je reactie. Op het moment train ik alles gewoon 1x in de week. Ik zal de pijnstillers gebruiken wanneer ik het echt nodig heb, eerder niet.

skydirk zei:
en het is hepatits A. kun je die inenting niet na je kuur halen? zal wel geen kwaad kunnen samen met AS maar wel een licht grieperig gevoel geven. je hebt het nu al. ik vind het wel raar dat als je reeds drie inentingen gehad hebt, nu al een nieuwe moet. ik dacht dat dit pas na 10 jaar was. ben je daar wel zeker van? en wist je dit niet voor je je kuur begon?

Hi Skydirk, 2 jaar geleden heb ik al 3 inentingen gehad, namelijk: buiktyfus, hepatits A en B. Hepatits A is maar 1 jaar geldig, dus zal ik die nu weer opnieuw moeten halen. Buiktyfus is ongeveer 3 geldig dacht ik zo. En nee, ik wist het ook niet vantevoren, want ik dacht ook dat de prikken van 2 jaar geleden nog geldig zijn.

@DBC01: Dat grieperige gevoel blijft toch niet de hele kuur lang? Ik vind dit echt klote nu. Ik voel echt dat het nu actief is in mijn lichaam.

Terug
Naar boven