AndroidHealthClinic

een betere huid door hgh?

Ano_1987_24

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
16
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
5%
mijn kloten ook.
ik had al enkele kuurtjes erop zitten, nooit echt last van acne gehad.
tot gh er bij kwam, nu staan mn schouders en rug gewoon vol, en echt vol.
dit is niet leuk :)

iets aan te doen? (buiten roacutane)

hgh moet juist tegen acne helpen,erg vreemd
is de hgh wel betrouwbaar?

Laatst bewerkt:
Als het je eerste keer HGH is kan het zijn dat heel je hormoonhuishouding op hol is geslagen en weer moet stabiliseren.
Dat kan echt wel even duren (basic knowledge lijkt me).
Bij mijn eerste keer HGH heb ik een maand lang amper geslapen, hoofdpijn aanvallen gehad na 2 setjes pompen en vochthuishouding was ook op hol geslagen.
Bij de eerste paar reps squat, drukte ik al het vocht in mijn lichaam geloof ik naar mijn ogen toe, had elke keer dikke vocht wallen.
Na een week of 4/5 voelde ik me goed opknappen, slapen ging zeer goed en hormoonhuishouding leek aardig op peil.
Daarna niets meer van dat gehad en alleen maar goede dingen gemerkt van HGH.
Alleen bleef ik last houden van random krampen, maar das niet erg.

Als de HGH gewoon in 1 brok aan is gekomen bij je (dus een mooi vaste substantie in de vial) en goed onder druk stond kan je HGH goed betrouwbaar zijn.
Dus HGH hoeft niet direct de acne te verhelpen en kan dus ook nog betrouwbaar zijn.

Tjonge, de zaterdag paniek ook weer opgehelderd ;)

• Topic Starter Topic Starter
haha, paniek is het niet hoor, maar best vervelend voor een ijdeltuit als ik.
ik zit inmiddels al 4 maanden aan de hgh.
het is hgh van een bekend ondergronds merk, wsh mag ik de naam niet noemen, maar het heeft iets met een 'gerief van edelmetaal' te maken', komt dus idd aan als een poederwafeltje in je vial.
ik heb wel al alle kleurtjes gehad, eerst geel, dan blauw, dan groen,...
mijn eerste maand was ook belabberd, altijd moe, en de neiging naar carpel tunnel syndroom, maar dit is weg.
de acne kwam opzetten rond deze tijd, toen waren de yellowtops op, het is inmiddels al 'iets' beter, ik zat vorige maand op een punt dat er harde knobbels op mn schouders zaten en als die open gingen was het flink wat bloeden...
maar toch, ik sta nog vrij goed vol...

't Kan best veel redenen hebben hoor.
Als je al vaker HGH hebt gehad, weet je het gevoel ervan en als dat gewoon hetzelfde is zal het niet van slechte kwaliteit zijn.
Dus ik zou niet te druk maken dat het door de HGH komt dan in dit geval, als het bij die andere keren ook niet gebeurde.
Kans bestaat gewoon dat het van jouw merk precies hetzelfde poeder is als van een vorige cycle die je hebt gebruikt, maar gewoon nu de naam van een lab mee draagt.
Hiermee bedoel ik te zeggen dat de HGH dus niet 'slecht' hoeft te zijn van je huidige merk ;)

Gewoon even aankijken en doorheen bijten (niet in de puisten bijten he ;))

Als het je eerste keer HGH is kan het zijn dat heel je hormoonhuishouding op hol is geslagen en weer moet stabiliseren.
Dat kan echt wel even duren (basic knowledge lijkt me).
Bij mijn eerste keer HGH heb ik een maand lang amper geslapen, hoofdpijn aanvallen gehad na 2 setjes pompen en vochthuishouding was ook op hol geslagen.
Bij de eerste paar reps squat, drukte ik al het vocht in mijn lichaam geloof ik naar mijn ogen toe, had elke keer dikke vocht wallen.
Na een week of 4/5 voelde ik me goed opknappen, slapen ging zeer goed en hormoonhuishouding leek aardig op peil.
Daarna niets meer van dat gehad en alleen maar goede dingen gemerkt van HGH.
Alleen bleef ik last houden van random krampen, maar das niet erg.

Als de HGH gewoon in 1 brok aan is gekomen bij je (dus een mooi vaste substantie in de vial) en goed onder druk stond kan je HGH goed betrouwbaar zijn.
Dus HGH hoeft niet direct de acne te verhelpen en kan dus ook nog betrouwbaar zijn.

Tjonge, de zaterdag paniek ook weer opgehelderd ;)

Dit zegt niks. Toen ik Riptropin op 4iu nam was mijn igf1 818 ng en toen ik Kigtropin op 6iu nam was ie nog maar 359 ng terwijl het zoals jij zegt een mooi vaste substantie was en er flink vacuum op zat.
Zelfs vocht vasthouden en dikke handen heb ik ervan, maar dat zegt dus ook niks.

T gaat meer over de betrouwbaarheid dan over verschillen in werking gozer.
Redbull vraagt of het wel betrouwbaar is en over het algemeen is het betrouwbaarder als het zo word geleverd.
Je neemt toch liever ook zelf een vial test waar de zegel nog overheen zit?
Kk zooi kan er altijd inzitten, no matter what.

@ Langeman: heb jij je igf-1 waardes laten meten tijdens kuren? Via anabolenpoli ofzo?

Terug
Naar boven