MuscleMeat

Een hoog BF maakt onzeker

KaleHardloper

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
He,

Dit is een gewaagde stelling, want het lijkt mij dat het per persoon verschillend is hoe men omgaat met een hoog BF.
Nu ben ik aan het afvallen en begin me weer wat zekerder te worden. Ik kan echt niet wachten tot ik weer mijn ideale BF heb bereikt.
Met een hoog BF voel ik me hartstikke onzeker, en ik probeer dan ook alle sociale situaties te vermijden, want ik schaam me gewoon voor mezelf. Ik kan gewoon niet leven met een hoog BF.

Is het normaal dat ik me zekerder begin te voelen nu ik zak in mijn Body Fat?

Wie voelt zich ook heel vervelend met een hoofd BF?

En zou je hier een trauma aan over kunnen houden, wat jouw nadelig (of juist voordelig) beïnvloed wanneer je weer slank bent?

Ik zelf wel, als k dikker ben en wat vettere tietjes hebt en meer zwembandjes dan voel ik me wat onzekerder. Ik haat vet gewoon, bij mezelf ook. Maar ik laat het niet meer zover komen dus hoef me geen zorgen te maken.

goede vraag om op een forum vol narcisten te stellen :D.

Ik voel me ook ****ing onzeker sinds ik train :( Vroeger was ik altijd mooi slank.

Word er niet onzekervan maar als mijn vet% omhoog gaat begint het wel te iriteren. gelijk cardio dan haha.

een laag bf ook zonder massa ook.

Ik houd er niet van om een te hoog vet% te hebben maar onzeker maakt me dat bepaald niet.

Onzekerheid zit tussen de oren en niet om je "zwembandjes" ;)

Maak eens niet zo veel topics man.

Ik ben van jongs af aan redelijk dik geweest, dus ben er inmiddels wel aan gewend. Heb het geluk dat ik lang en breedgebouwd ben, dus het oogt allemaal wat minder vet.

Kan me voorstellen dat mensen er onzeker van worden, maar heb er zelf schijt aan. Maarja, ik ben ook een redelijk arrogante gast verder wat dat betreft :D

ik ben nog nooit dik geweest, echter wel heel erg dun. toen was ik redelijk onzeker, sinds ik train ben ik ruim 20kg aangekomen en is het schaamtegevoel helemaal weg....

• Topic Starter Topic Starter
Mja, ik vind het vooral heel lastig om het te moeten accepteren dat mensen anders tegen mij gaan aankijken.
Nu verandert dat gelukkig weer. Mensen kijken gewoon anders naar je...

Ik ben zelf ook onzekerder met een hoog BF.
vooral omdat ik ook nog overtollige huid heb van het afvallen.
Dus mn onderbuik is sowieso al nooit strak.
dus sta ik liever lekker droog..

aan de andere kant om echt sneller in spieren aan te komen moet ik wel bulken, waardoor BF dus zal stijgen..
ik zit dus altijd in dubio wat ik moet doen..

Mja, ik vind het vooral heel lastig om het te moeten accepteren dat mensen anders tegen mij gaan aankijken.
Nu verandert dat gelukkig weer. Mensen kijken gewoon anders naar je...

Het heeft vooral te maken met de gedachtes die je hebt over jezelf, en je denkt dat andere mensen ook zo denken over jou. Maar waarschijnlijk doen ze dat niet eens, en als ze dat wel doen is het hun probleem.

Zelfvertrouwen heb je of heb je niet.

Het heeft vooral te maken met de gedachtes die je hebt over jezelf, en je denkt dat andere mensen ook zo denken over jou. Maar waarschijnlijk doen ze dat niet eens, en als ze dat wel doen is het hun probleem.

+

heel vaak ligt het gewoon aan je eigen zelfbeeld.
de manier waarop je jezelf ziet is waarschijnlijk heel anders dan hoe andere mensen tegen je aankijken.
vaak worden je slechte punten door jezelf enorm uitvergroot terwijl andere mensen dan kleine beetje vet niet eens opvalt.. of ze hebben er geen problemen mee!

He,

Dit is een gewaagde stelling, want het lijkt mij dat het per persoon verschillend is hoe men omgaat met een hoog BF.
Nu ben ik aan het afvallen en begin me weer wat zekerder te worden. Ik kan echt niet wachten tot ik weer mijn ideale BF heb bereikt.
Met een hoog BF voel ik me hartstikke onzeker, en ik probeer dan ook alle sociale situaties te vermijden, want ik schaam me gewoon voor mezelf. Ik kan gewoon niet leven met een hoog BF.

Is het normaal dat ik me zekerder begin te voelen nu ik zak in mijn Body Fat?

Wie voelt zich ook heel vervelend met een hoofd BF?

En zou je hier een trauma aan over kunnen houden, wat jouw nadelig (of juist voordelig) beïnvloed wanneer je weer slank bent?

Ik denk eerder dat kaalheid harstikke onzeker maakt. Vooral kale hardlopers lopen helemaal vast in hun sociale isolement. En ze blijven hardlopen, omdat ze denken dat niemand hun kaalheid dan zal opmerken. En nog tal van andere waandenkbeelden blijven deze stakkers doorlopend achtervolgen.

Zou me weinig uitmaken. Met wat meer bf zie je er wat groter uit in kledij, ook mooi.
Verder kan ik nog eten wat ik wil, ik kom geen vet aan.

Terug
Naar boven