MuscleMeat

een klote begin van me kuur...

SCOOZY

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben nou een weekje bezig met me kuur,en voel me de hele week moe, ellendig,en een beetje pijn in me spieren etc, iemand hier bekend mee misschien?
kuurtje bestaat uit test deca en diana...
woensdag heb 250 test gezet in me bil nou zit er helemaal onder waar je rugspier begint een gevoelige knobbel...dat is ruim 10 cm hoger dan waar ik de inject heb gezet,wat kan ik daar hebben geraakt ??
Begint lekker allemaal...;)

welke naald

wat is de afmeting van de gebruikte naald en hoe diep heb je geïnjecteerd?
Waar in de bil heb je geïnjecteerd en heb je het zelf gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Das nie zoon scoozydoo begin he..

nou misschien de volgende keer ietsjes lager zetten en zo diep mogelijk.. de overige bijwerkingen die kunnen altijd optreden bij het starten van een kuur.. het is puur een reactie van t lichaam.. nee anders een ibuprofen in en houd je rustig..

succes

en waarom zet je trouwens de test en deca niet samen in 1 spuit.. dat scheelt nl ook een stukje gevoeligheid..

:D :D
Blijve lache...

Ok en GAS erop!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maarre wat zal ik nou geraakt kunnen hebben dan,zenuw?

niet zeiken, gewoon vreten trainen en spuiten :D

Kan natuurlijk een zenuwtje zijn, kan ook zijn als je kuurmaagd bent als er een lichaams vreemde stof in je lijf komt... kan zijn door te snel injecteren of door t bewegen van de naald tijdens het injecteren, en t kan zijn dat je gevoelig bent voor t test hormoontje waar je een beetje op reageerd,,
Dus daarom kan je een beetje mixen.. naarmate je een weekje of 2 verder bent voel je er niks meer van
maar t zal niet snel aan de gear liggen..

succes

das mijn zinnetje :rolleyes: :D

moeheid, of zoals denny999 beter beschreef, "luiheid" de eerste weken van de kuur komt vaker voor, hier "in de buurt" heb ik het vaker gehoord dat jongens er last van hadden

oke dan thanx guys !!Ik kijk het effe an met die knobbel anders effe langs The Doc !!

die knobbel zal verdwijnen. Volgende keer rustiger injecteren( neem gerust een minuut per ml de tijd), gear voorverwarmen (onder warme kraan) kan ook iets helpen om opname in spier te verbeteren.
Spierpijn, vermoeidheid en misschien iets verhoging van lichaamstemp, komt allemaal door de gear, waar je lichaam aan moet wennen. Meestal een gevolg van test. Het komt overigens vaker voor bij prop bij bij enant.
Gewoon even doorbijten en jezelf naar de gym slepen, na een goede workout voel je je stukken beter!

trekt wel weg
blijven trainen en vreten

en waarom zet je trouwens de test en deca niet samen in 1 spuit.. dat scheelt nl ook een stukje gevoeligheid..

die moeten we hebbe!!! wahaaaaaaaaaaaaa

Dus wat doen we de volgende keer? scoozydoo? :D

Ok en GAS erop!!!!!!!!!!!!!!!!!

:spam: :D

niet te laag gaan

probeer zeker niet te laag te gaan. Onder het staartebeen vertrekken alle zenuwen als een paardestaart naar je benen. Probeer dus zeker niet te laag.

Terug
Naar boven