Fitness Seller

Een kort vraagje : Creatine gebruik

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Creatine gebruik :

Is het mogelijk om met creatine + cardio goed af te vallen.
Ik moet even een huidplooimeter aanschaffen, maar mijn vet light op zon 18 % denk ik dit moet echt minder daarom ;).

Ik heb al jaren train ervaring en een goed schema.

Ik wil even weten of creatine geen roet in het eten gooit.
Want je leest nogal wat bull shit op internet over creatine, dat je dikker word etc.

Ik heb creatine al wel gebruikt maar of ik er nou dikker van ben geworden? geen idee ik at toen vaak pizza :D.

van creatine val je zeker niet af:), je kan er alleen vocht van vasthouden waardoor je eventueel wat dikker kan zijn/lijken..

• Topic Starter Topic Starter
Als het er maar niet voor zorgd dat afvalen OF moeilijk/ temoeilijk...word dan vind ik het best want creatine = voor mij meer power

10. Kan ik creatine gebruiken als ik wil afvallen?

Sommige sporters zweren erbij. Afvallen betekent teruggaan in kracht, en dat is voor de altijd op progressie gerichte krachtsporters moeilijk. Combinatie van een creatinekuurtje met een dieet ligt dan voor de hand.

Uit proeven met trainende krachtsporters - die overigens niet op dieet stonden - is echter gebleken dat creatine het vetweefsel tegen afbraak beschermt.[14] Onderzoekers in de veehouderij weten dat al langer. Dieren die creatine hebben gekregen blijken na de slachting meer vet te hebben dan dieren geen creatine hebben gekregen.[15]

Afvallen en creatine gaan niet goed samen.

KLOPT DIT?????? lijkt mij bull shit is van ergogenics staat wel vaker onzin op

Iemand een link naar een site waar de creatine betaalbaar is EN goed

?

Kijk voor een goeie monohydraat (creapure) bij powersupplements.

Terug
Naar boven