Fitness Seller

Één kuur gebruikt, en nu gestop, maar wat nu ?

Frits1980

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
19%
Hey dutchbodybuilding leden!

Ik heb eind december 2012 een beginners kuur gedaan, met testosteron en Dianabol.( 12 weken ) Heb hier geen problemen mee gekregen tijdens de kuur, en ook nu na de kuur heb ik weinig echte problemen.
Mijn kracht zakt heel iets af, en mijn gewicht is nog precies hetzelfde als tijdens de kuur.

Vraag 1 : ik ben 3 maanden gestopt en merk dat tijdens het trainen mijn energie niveau ernstig snel zakt, is dit normaal ? En wat kan ik er aan doen om dit te voorkomen ?
Vraag 2 : Kan ik gaan cutten ? Of verlies ik dan heel veel ?
Vraag 3 : wordt de spiergroei ook weer als van ouds ?

Bedankt allemaal!

Hey dutchbodybuilding leden!

Ik heb eind december 2012 een beginners kuur gedaan, met testosteron en Dianabol.( 12 weken ) Heb hier geen problemen mee gekregen tijdens de kuur, en ook nu na de kuur heb ik weinig echte problemen.
Mijn kracht zakt heel iets af, en mijn gewicht is nog precies hetzelfde als tijdens de kuur.

Vraag 1 : ik ben 3 maanden gestopt en merk dat tijdens het trainen mijn energie niveau ernstig snel zakt, is dit normaal ? En wat kan ik er aan doen om dit te voorkomen ?
Vraag 2 : Kan ik gaan cutten ? Of verlies ik dan heel veel ?
Vraag 3 : wordt de spiergroei ook weer als van ouds ?

Bedankt allemaal!
Test e 500mg en dbol hoeveel
Mg ? Wat heb je gegained

heb je nakuur gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 300mg test gedaan, en 30mg dianabol gedaan ( per dag ). En ik heb een na kuur gedaan.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:18 ----------

Even een correctie :
Ik heb 300mg test gebruikt ( per week ), en 30mg dianabol ( per dag ). En ik heb een na kuur gedaan. van 4 weken 20 mg nolvadex

Denk dat je nog een laag test level hebt. Dat is vaak ook de reden waarom het nooit bij 1 kuurtje blijft. Laag test level...weinig fut, geen zin etc.
Even hier doorheen, zit niks anders op.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt! Heb je misschien ook een idee hoelang het duurt tot mijn test weer op het niveau zit ? 6 maanden na kuur of iets?

Je kan een natuurlijke testosteronbooster nemen. In de supplementen sectie vind je een heel topic waarin je alles vind. ALLES.

Bedankt! Heb je misschien ook een idee hoelang het duurt tot mijn test weer op het niveau zit ? 6 maanden na kuur of iets?

Verschilt per individu dus moeilijk te zeggen.

Sommige zijn erg te spreken over de sups combi vitamine D3 en D-aspartic en een testosteron booster.

Wat ware je gains

Terug
Naar boven