- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal het daar idd mee te maken hebben? Er zijn er meer die daar last van hebben.

Niels draait al heeeel wat jaartjes mee op DBB en heeft onderhand genoeg kennis om in te grijpen wanneer iets uit de hand loopt, Mike![]()

Zohee, goed dat je het zegt, ik wist niet dat "Niels" al zolang op het INTERNET zat! respect man!
Vind je jezelf nou stoer ofzo? Dat je meer gewicht lift dan iemand van 15 jaar en nog minder dan een jaar trained? Is dat je doel? Om te showen dat je sterker bent? UBER_FAIL!

Vind je jezelf nou stoer ofzo? Dat je meer gewicht lift dan iemand van 15 jaar en nog minder dan een jaar trained? Is dat je doel? Om te showen dat je sterker bent? UBER_FAIL!
Hufters zijn het! Ze versieren alle mooie hollandse meisjes.
K*tvolk! Helemaal die halfbloedjes. Ik snap niet wat die meisjes in die gasten zien!![]()

Nee hoor, maar jij begint steeds over INTERNET. Blijkbaar ben je nog niet zo goed in discussies voeren.
No worries. Ik vond tekenles en knutselen ook veel leuker op die leeftijd.![]()

K*tvolk! Helemaal die halfbloedjes. Ik snap niet wat die meisjes in die gasten zien!![]()

Nee hoor, maar jij begint steeds over INTERNET. Blijkbaar ben je nog niet zo goed in discussies voeren.
No worries. Ik vond tekenles en knutselen ook veel leuker op die leeftijd.![]()
Mss kunnen jullie samen gezellig een crea-namiddag organiseren. Dat trainen gaat toch alleen maar hommeles van komen heb ik zo'n vermoeden![]()