XXL Nutrition

Een lief schattig.... Tourettemeisje..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik voel een aanval aankomen...smileeeeeyyyssssss:D:D:D:D:D:D

:mad::(???:o:cool::treuren::shoot: :rolleyes: :sd: :nowai: :orly: :whip: :ds: :facial: :fart::burger:

Er bestaat een operatie waarbij ze een kastje implanteren die stroomtstootjes geeft in bepaalde regio's van het brein zodat de 'ticks' ophouden. Was tijd geleden een docu over. Was er een vent bij met Tourette die zich de hele dag in zijn eigen zak sloeg. En niet zo zachtje ook. Vent kon wonder boven wonder nog een kind verwekken ook nog. :roflol:

Sinds wanneer is niels moderator?!

:roflol: Vind ik best grappig eigenlijk, en niet echt storend, mensen moeten ook met zichzelf kunnen lachen. :)

Zal het daar idd mee te maken hebben? Er zijn er meer die daar last van hebben.

Hehe, ik kan me inbeelden dat een touretter in eerste instantie wel naar die smiley's zal neigen. Anyway, op een forum kan je het natuurlijk nog corrigeren als je dat wil he, irl kan je moeilijk je woorden of tics weer inslikken :D

• Topic Starter Topic Starter
Vind je jezelf nou stoer ofzo? Dat je meer gewicht lift dan iemand van 15 jaar en nog minder dan een jaar trained? Is dat je doel? Om te showen dat je sterker bent? UBER_FAIL!

Nee hoor, maar jij begint steeds over INTERNET. Blijkbaar ben je nog niet zo goed in discussies voeren. :)

No worries. Ik vond tekenles en knutselen ook veel leuker op die leeftijd. ;)

Vind je jezelf nou stoer ofzo? Dat je meer gewicht lift dan iemand van 15 jaar en nog minder dan een jaar trained? Is dat je doel? Om te showen dat je sterker bent? UBER_FAIL!

WTF is jou probleem snotbel?
Ontopic: Man dat moet klote zijn om zo te moeten rondlopen, maakt een "normaal" leven wel erg moeilijk.Hoop dat ze er een oplossing voor vinden

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor, maar jij begint steeds over INTERNET. Blijkbaar ben je nog niet zo goed in discussies voeren. :)

Mss kunnen jullie samen gezellig een crea-namiddag organiseren. Dat trainen gaat toch alleen maar hommeles van komen heb ik zo'n vermoeden :D

Ik niet goed in discussies voeren? Jij legt hier totaal irrelevante verbanden, lang op het internet zitten en veel gewicht heffen? Lekkere link "Niels". Doe nou maar niet zo wijs, want je weet zelf ook wel dat je poep praat. Of wacht...ik ga even een zinnige opmerking maken over je leeftijd want iets beters kan ik niet bedenken...Wat is je leeftijd eigenlijk?

Als ik jou was zou ik het aanbod van Ryu met beiden handen aanpakken en z.s.m een afspraak met hem maken om een keer samen te trainen.
Gezien je leeftijd, trainingservaring, je stats en je foto's ben jij nog zeiknat achter je oortjes op het gebied van bodybuilding en kan je van iemand als Ryu heel veel leren, bijvoorbeeld hoe je fatsoenlijk moet trainen.

Dus vraag wat extra zakgeld van je ouders en pak de trein naar Ryu's gym.
En neem meteen je kladblok mee dan kan je aantekeningen maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven