AndroidHealthClinic

Een lief schattig.... Tourettemeisje..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik jou was zou ik het aanbod van Ryu met beiden handen aanpakken en z.s.m een afspraak met hem maken om een keer samen te trainen.
Gezien je leeftijd, trainingservaring, je stats en je foto's ben jij nog zeiknat achter je oortjes op het gebied van bodybuilding en kan je van iemand als Ryu heel veel leren, bijvoorbeeld hoe je fatsoenlijk moet trainen.

Dus vraag wat extra zakgeld van je ouders en pak de trein naar Ryu's gym.
En neem meteen je kladblok mee dan kan je aantekeningen maken.

En als je mazzel hebt kom je 'Opa' ook nog eens tegen. Kan je dag helemaal niet meer stuk. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik niet goed in discussies voeren? Jij legt hier totaal irrelevante verbanden, lang op het internet zitten en veel gewicht heffen? Lekkere link "Niels". Doe nou maar niet zo wijs, want je weet zelf ook wel dat je poep praat. Of wacht...ik ga even een zinnige opmerking maken over je leeftijd want iets beters kan ik niet bedenken...Wat is je leeftijd eigenlijk?

Lol, ik heb nooit de link gelegd tussen lang op dbb zijn en meer gewicht heffen. Totaal je eigen idee, bro.

Ik ben 16.

Ik vraag me wel af waar al die frustatie vandaan komt..

De jeugd van tegenwoordig.. :no:

Ik vraag me wel af waar al die frustatie vandaan komt..

De jeugd van tegenwoordig.. :no:

pure afgunst is het, pure afgunst.

omdat jij indonesisch bloed hebt en hij niet.

Dan moet ie niet boos worden op jou maar op z'n moeder omdat ze geen indo gedoet heeft.

De rel is dood:sad:

Lol, ik heb nooit de link gelegd tussen lang op dbb zijn en meer gewicht heffen. Totaal je eigen idee, bro.

Ik ben 16.

Tuurlijk, 'niels', als je het zelf maar geloofd.

Geen zorgen. Hij leefde slechts in jouw ogen. :sukkeltje:

Haha 'niels' toch, je bent me er een, naja als je er zelf maar lol in hebt zal het wel goed zijn,, al heb je wel weer een sterk stukje 'niels-karakter' laten zien hier.

Haha 'niels' toch, je bent me er een, naja als je er zelf maar lol in hebt zal het wel goed zijn,, al heb je wel weer een sterk stukje 'niels-karakter' laten zien hier.

Een waarschuwing gehad en dadelijk met hangende pootjes aan komen kruipen? :D

Gaap, matige marswannabee actie met je haakjes, ''micheal'' :zzz:

Gaap, matige marswannabee actie met je haakjes, ''micheal'' :zzz:

Haha gaap zegt ie dan, vandaar dat je elke keer reageerd op een "niet bestaande rel", briljante posts van je weer Niels (zonder haakjes omdat je daar emotioneel van wordt). Moet je niet een visje gaan eten ofzo dwaas?

Edit:

Ik bedoelde natuurlijk visje nken, maar dat wist je zelf ook wel hè. ;)

Haha gaap zegt ie dan, vandaar dat je elke keer reageerd op een "niet bestaande rel", briljante posts van je weer Niels (zonder haakjes omdat je daar emotioneel van wordt). Moet je niet een visje gaan eten ofzo dwaas?

Edit:

Ik bedoelde natuurlijk visje nken, maar dat wist je zelf ook wel hè. ;)

Het feit dat je al voorbeelden van andere moet pakken zegt al genoeg.

Heel schattig pm berichtje, maar je zegt het zelf al:

Hey man,

Ik heb niks tegen jou ofzo hoor. (niet dat het je anders wat had uitgemaakt)
Ik had gewoon zin om wat te rellen
Over dat trainen lijkt me opzich nog best een leuk idee. Maar ik weet niet waar je woont.

Groeten!

I don't give a shit, maar mijn rode kaarten knopje wel. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven