AndroidHealthClinic

Een paar vraagjes over cutten

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Heb een paar vraagjes over cutten.

Ten eerste hoeveel kcal zal ik nemen? Mijn vp is ongeveer 18%, klopt die ene berekening dan nog?

Verder heb ik geen cardio thuis :fuu: maar ik kan wel elke dag naar de gym gaan. Dan zal ik zelf een hartslagmeter moeten regelen. Mijn planning was om dan vanaf 1 uur smiddags niets meer te eten, om kwart over 3 bcaa's nemen en dan ff 30 minuten fietsen, iedere dag. Verder na mijn training 30 minuten fietsen, en dan neem ik ook bcaa's. Wat denken jullie?

na 1 uur niets meer eten? WTF

Zou toch dit nog maar eens doorlezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/ want volgens mij mis je de essentie van cutten. Je kan gewoon op onderhoud eten (of er wat onder), en je hoeft dus niet vanaf 1 uur aan de ramadan te gaan. Met cardio zorg je voor het calorie tekort. En anders kan je altijd nog een vraag over een echte k*t stellen hier:)

ik zou maar eens wat gaan lezen... na 1 uur niks meer eten WTF.. botjesbuilder?

Hahahah ziek, wel grappig om dit zo te lezen. Maar euh, zoals is gezegd, lees die stickies eens door. Daar staat precies hoe je cutten aan moet pakken;).

Ik voelde mij ff gedemotiveerd, en nu ik dit topic gelezen heb, ben ik zowaar gaan beseffen dat er mensen zijn die nog veeeeeel slechter bezig zijn dan ik. 't Leven kan schoon zijn.. Dank u TS :-))

Jongens dit is een serieuze sectie, gelieve deze serieus te houden. Topic opgeschoond.

• Topic Starter Topic Starter
Ik voelde mij ff gedemotiveerd, en nu ik dit topic gelezen heb, ben ik zowaar gaan beseffen dat er mensen zijn die nog veeeeeel slechter bezig zijn dan ik. 't Leven kan schoon zijn.. Dank u TS :-))

hahaha nou die moeten er toch ook zijn, motivatietopics?

ja want je moet toch op lege maag gaan trainen? Anders verbrand je alleen je vorige maaltijd.

En? Ook al verbrand je je vorige maaltijd?

Als jij 3000 kcals nodig hebt en je krijgt er 3000 binnen terwijl je er nog 500 verbrandt dan moeten die extra 500 ergens vandaan komen. Dat wordt dus vet, glycogeen of spiermassa.

Gewoon minder eten met veel eiwit en geen gekkigheden uit gaan halen met IF. En dat fietsen is overbodig, gaat dan wel iets sneller natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
En? Ook al verbrand je je vorige maaltijd?

Als jij 3000 kcals nodig hebt en je krijgt er 3000 binnen terwijl je er nog 500 verbrandt dan moeten die extra 500 ergens vandaan komen. Dat wordt dus vet, glycogeen of spiermassa.

Gewoon minder eten met veel eiwit en geen gekkigheden uit gaan halen met IF. En dat fietsen is overbodig, gaat dan wel iets sneller natuurlijk.

huh?

Terug
Naar boven