Fitness Seller

Een probleem

Wouter17

Novice
Waardering
0
Beste lezers van dit bericht,

Ik zal maar meteen vertellen wat me probleem is en wie ik ben.

Ik ben een jongen, 17 jaar oud, ben 1,87 lang en weeg 90 kilo.
Ik vind mezelf gewoon te dik nog niet eens omdat ik een beetje vetrollen heb maar vooral omdat ik , lijkt haast wel zo, borsten krijg. Ik stoor me hier erg aan en wil hier eindelijk is van af. Hierdoor heb ik weinig zelf vertrouwen en zou ik nooi is een keertje die leuke trui of shirt aan doen die net iets strakker zit!

Ik ga eind juli/ begin augustus op vakantie met vrienden naar mallorca en wil voor die tijd me borstjes plat hebben en van me vet rolletjes af zijn. Of laat ik eht zo zeggen. Ik wil het tegen die tijd sterk veranderd hebben.

Kan iemand van jullie mij helpen met tips voor een eventueel manier hoe ik hieraan moet werken? heb er totaal geen ervaring mee.

Alvast Bedankt.

Grtz,

Wouter

3 keer fullbody per week doen met een half uur cardio erachteraan en natuurlijk uitrekenen wat je kcal vebruik is en zorgen dat je eronder zit

kcal verbruik berekenen
voedingsschema maken waardoor je onder je verbruik zit
Veel cardio

oe het word weer zomer :)

gewoon onder je verbruik gaan zitten met eten en jezelf helemaal kapot fietsen :P
en KT erbij :D

Aan de arbeid, om de dag cardio en kracht en volhouden.

Blow jij? Dergelijke vrouwelijke vormen kunnen het resultaat zijn van overmatige cannabinoiden gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
nog nooit een joint aan geraakt. kga me best doen bedankt mensen!

Aan de arbeid, om de dag cardio en kracht en volhouden.

Blow jij? Dergelijke vrouwelijke vormen kunnen het resultaat zijn van overmatige cannabinoiden gebruik.

nee joh de meeste blowers zijn van die ultra dunne ecto's juist :P
Vrouwen t**ten krijg je eerder door veel bier zuipen

Ga gewoon minstens 3 maal per week zeker een half uur aan sport doen. Hardlopen ofzo, je zult versteld staan van de resultaten

mallorca is gay
Lloret del mar is tha shit :D

ja man als ik me zo nog zo voel ga ik me training ff overdoen whahaha

Beste lezers van dit bericht,

Ik zal maar meteen vertellen wat me probleem is en wie ik ben.

Ik ben een jongen, 17 jaar oud, ben 1,87 lang en weeg 90 kilo.
Ik vind mezelf gewoon te dik nog niet eens omdat ik een beetje vetrollen heb maar vooral omdat ik , lijkt haast wel zo, borsten krijg. Ik stoor me hier erg aan en wil hier eindelijk is van af. Hierdoor heb ik weinig zelf vertrouwen en zou ik nooi is een keertje die leuke trui of shirt aan doen die net iets strakker zit!

Ik ga eind juli/ begin augustus op vakantie met vrienden naar mallorca en wil voor die tijd me borstjes plat hebben en van me vet rolletjes af zijn. Of laat ik eht zo zeggen. Ik wil het tegen die tijd sterk veranderd hebben.

Kan iemand van jullie mij helpen met tips voor een eventueel manier hoe ik hieraan moet werken? heb er totaal geen ervaring mee.

Alvast Bedankt.

Grtz,

Wouter

Je hebt nog een half jaar de tijd, dus je kan nog tip top in vorm geraken mits enige inspanning dan toch.
Eerst en vooral zal je op je voeding moeten gaan letten en cardio gaan doen. Ga zo'n twee a drie keer per week fietsen of joggen. Begin hier wel rustig mee om eventuele blessures te voorkomen. Hou er ook rekening mee dat dit in't begin zeker niet makkelijk zal gaan. Het wordt dus tanden bijten de eerste maanden, zowel voor de cardio als je voeding. Als je dan nog tijd of geld hebt zou ik ook nog wat aan krachttraining gaan doen.
Met deze combinatie zal je er zeker geraken voor de zomer.

Ik wens je succes! Post misschien eens je eetschema (wat je op een dag eet) en eerlijk zijn ! ;)

voor jezelf een schema opzetten, en sluit iig roeien niet uit! Veel roeien!

Terug
Naar boven