MuscleMeat

Een schande voor de vechtsport.

Neenee de film is verkeerd getiteld

je ziet duidelijk dat het de scheidsrechter is, en dat hij al tot 2x toe heeft gezegd dat de blauwe moest stoppen. Ik keur z'n optreden niet goed, maar het is geen gefrustreerde vader ofzo.

Inderdaad, ik zou er ook iets van lrijgen als men zo'n filpmjes verkeerd benoemd. Het is duidelijk een scheidsrechter/sensei die het effe beu is dat zijn autoriteit niet wordt gerespecteerd. Natuurlijk is het er over, maar die zal de volgende keer wel luisteren.

Hehe damn, hij schopt hem echt hard in zn gezicht. Na die eerste trap is hij ook bewusteloos zo te zien.

Neenee de film is verkeerd getiteld

je ziet duidelijk dat het de scheidsrechter is, en dat hij al tot 2x toe heeft gezegd dat de blauwe moest stoppen. Ik keur z'n optreden niet goed, maar het is geen gefrustreerde vader ofzo.

Een scheids kan geen vader zijn?

beetje lomp dat ie em ook nog op ze kop stampt :P

Redelijke debiel.

idioot, heeft zijn vrouw waarschijnlijk geen goede beurt gegeven.

Die heeft echt een steekje los. Zie het slachtoffer brutaal met zijn hoofd op de groot stuiteren na die trap recht in zijn gezicht. Daar kan iemand toch vrij ernstig letsel aan overhouden:(

Beetje zelfbeheersing zou geen kwaad kunnen.

Tot 2x toe werd gezegt dat hij moest stoppen met z'n aanval. Hij bleef doorgaan en leek zelfs een beetje geirriteerd. Gevolg is dat de sensei met harde hand ingrijpt. Wel een manier om respect af te dwingen.

Discuss!

Ingrijpen ok, maar ik vind die trap na terwijl hij al op de grond ligt gewoon onnodig.

na die kopstoot is die al redelijk out
dan die soccerkick en footstomp helemaal verschrikkelijk bah bah.

Geef hem dan een schorsing ofzo, of laat hem het gevecht verliezen. Sensei's moeten toch echt de discipline van de sport doorhebben, ze hebben een voorbeeldfunctie om niet zomaar in het wilde weg te beginnen agressief doen.

lol
watch daniel san
this how u attack from back and kick in face when down

banzaaaai

Ik zie geen bloed.

Thumbs up of thumbs down, moeilijk keuze... :)

Cheapshot...

Terug
Naar boven