MuscleMeat

Een Vraagje over T3

Soulless

Novice
Waardering
0
Hallo beste mensen, ben nieuw op deze forum.

Ik heb een vraag. (heb de search eerst gebruikt, vond niks met de term T3)

Dit is mijn derde week dat ik T3 gebruik. Mijn vraag is dan ook heel simpel.

Wat zijn de nadelen? en hoe lang kan ik het gebruiken? En wat is de gebruikelijke prijs?

Alvast bedankt.

Of het trouwens gewerkt heeft? Ik weet het niet zo, ben in 4 weken dieet met chroom en T3 7 kilo afgevallen ongeveer (3% plus minus verminderng in vet percentage)

Als je 7 KG bent afgevallen en maar 3% vet.
Betekend dat je dieet niet goed was en heb je spier lopen burnen.

• Topic Starter Topic Starter
IKKE zei:
Als je 7 KG bent afgevallen en maar 3% vet.
Betekend dat je dieet niet goed was en heb je spier lopen burnen.

hmm, ik weet niet. Ik ben vanzelf niet zo droog of zo.

1.94 meter, was 103 kilo, nu 95. Ging van de 17% naar 14%

Bedankt voor de link

Soulless zei:
hmm, ik weet niet. Ik ben vanzelf niet zo droog of zo.

1.94 meter, was 103 kilo, nu 95. Ging van de 17% naar 14%

Bedankt voor de link

Als je even ruw rekent: Je weegt 103KG, daar is 3% vanaf, 3% van 103KG is 3KG!

De rest van die 5 KG's die eraf zijn, zijn idd spieren...

Als je moet vragen naar de nadelen dan was je er nog niet klaar voor, meeste mense hebben geen t3 nodig om af te vallen, gewoon een goed dieet.

Het gaat weer helemaal nergens over.. Dus jij neemt een drug zonder dat je weet wat het eigenlijk met je doet??
Oke dan, hoop dat je de volgende keer nadenkt, kan een keer fout gaan nl!

Zover ik weet werkt T3 op je schildklier als ik me niet vergis??
Is toch wel een belangrijke functie in je lichaam niet?

De schildklier maakt schildklierhormonen aan. Hij maakt voornamelijk thyroxine (T4, ± 100 µg per dag) en in mindere mate trijodothyronine (T3, ± 6 µg per dag).

Oftewel, gebruik het te veel of te lang, en ik verwacht dat je eigen aanmaak plat komt te liggen, permanent of tijdelijk.

Er is vast wel iemand die er wat meer van af weet hier..

zucht zoveeeeeel topics over T3 gewoon ff zoeken

nadelen: werkt op dopamine prolactin somatostatin gh tsh trh gnrh zowel direct als indirect...
3% eraf en 7kg verloren hoeft niet gelijk spierverlies te zijn...verliest ook meer vocht door onderdrukking van adh

zonde joh, dat je zomaar T3 bent gaan gebruiken.

Ik ben van mening dat dit alleen nodig is in een wedstrijdvoorbereiding om je vet percentage naar 2-3% te brengen. En ik vind dat je daar pas mee begint als je alles uit je dieet en cardio gehaald hebt en dan zou je echt al minimaal op een percentage van 7 moeten zitten.

Hoeveel neem je?? Ik zou het in iedergeval rustig afbouwen en niet ineens stoppen.

koen85 zei:
De schildklier maakt schildklierhormonen aan. Hij maakt voornamelijk thyroxine (T4, ± 100 µg per dag) en in mindere mate trijodothyronine (T3, ± 6 µg per dag).

Oftewel, gebruik het te veel of te lang, en ik verwacht dat je eigen aanmaak plat komt te liggen, permanent of tijdelijk.

Er is vast wel iemand die er wat meer van af weet hier..

Dat het permanent zou zijn is achterhaald. Tegenwoordig genoeg studies die bewijzen dat het niet zo is.

Maar denk dat T2 in de toekomst intressanter gaat worden voor gebruik

okee

t3 en t4 komen allebei van de schildklier. zijn allebei werkzaam als metabolisme-gaspedaal. van t4 wordt t3 gemaakt wanneer het metabolisme als te langzaam wordt ervaren door het lichaam. t4 bevat 4jodium atomen en t3 heeft er dus 3. geval wil dat t3, 20 maal zo sterk prikkelt als t4. t4 is als het ware het jodium buffer om t3 van te makenhet lichaam heeft daar door een heel voorraadje metabolismeopjagers aanboord omdat het dus van 3 t4 hormonen 4 t3 homonen kan maken welke samen dus 80 keer zo sterk zijn als de 3 t4.

toediening heeft niet veel invloed op schildkliertoestand, dus niet zo als dat bij aas de ballen krimpen zegmaar. gebruik is slecht maar dat bleek al uit de berekening van Ironmind...
dus gewoon stoppen met die troep want heeft echt geen zin.

gewoon nu minder eten en straks lekker vreten, tis allemaal niet zo moeilijk...

kimi zei:
okee

t3 en t4 komen allebei van de schildklier. zijn allebei werkzaam als metabolisme-gaspedaal. van t4 wordt t3 gemaakt wanneer het metabolisme als te langzaam wordt ervaren door het lichaam. t4 bevat 4jodium atomen en t3 heeft er dus 3. geval wil dat t3, 20 maal zo sterk prikkelt als t4. t4 is als het ware het jodium buffer om t3 van te makenhet lichaam heeft daar door een heel voorraadje metabolismeopjagers aanboord omdat het dus van 3 t4 hormonen 4 t3 homonen kan maken welke samen dus 80 keer zo sterk zijn als de 3 t4.

toediening heeft niet veel invloed op schildkliertoestand, dus niet zo als dat bij aas de ballen krimpen zegmaar. gebruik is slecht maar dat bleek al uit de berekening van Ironmind...

Twee keer een goede post, staat wel hetzelfde in, maar blijft een goede post :thumb:

kimi zei:
okee

t4:t3=1:20 is wat te veel...vaak wordt er van uitgegaan dat dit 1:5. maar kom ook geregeld 1:7 tegen...
Denk zelf ook als je geen gekke dosissen neemt dat je schildklier hetzelfde te verduren heeft als tijdens bijvoorbeeld dieet periodes...daar herstel je normaal ook van.....

100 mcg T4 = +- 25 mcg T-3. Zover ik weet

kimi zei:
okee

Zeker goede post!!! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de antwoorden mensen.

Effe wat meer details. Nee ik heb natuurlijk wat over gevraagd voor dat ik het ging gebruiken.

Ik ging met de vraag naar een prof van wat kan ik het beste gebruiken om mijn vet drasitische naar benden te halen.

De keuzes waren clenbutrol, steckers? en t3. Ik wou het minst geveraalijke en gewoon iets dat ik alleen voor de zomer gebruik. Want mijn doelstelling is 12% of zo. Het begon in Eind juni en ik wil het halen bij eind augustus. T3 was aanbevolen zeg maar.

Mijn eerste week was 1 pil van 25 micro gram voor dat ik ging slapen. Vanaf de tweede week was het smorgens 1 en voor het slapen 1 tot nu toe.

Ik doe veel onderzoek over voeding en alles wat met fitness te maken heeft. Ik ben leergierig. Ik vraag altijd oneindig om zelf wat kennis op te bouwen. Dus daarom vraag ik het ook hier.

Over de spier massa verlies? Ik weet niet , ik voel dat mijn armen groter zijn zelfs, mijn rug en schouders zijn nog oke. Mij benen zijn wel wat dunner gewordern. Of het spieren is? Ik weet niet, mijn onderkant benen heeft nog veel vet hangen. (lijkt minder nu)

Ik kom van een zwaar overgewicht af, ik was 2 jaar geleden 135 kilo. Ik wou graag fitnessen maar zelf vertrouwen had ik niet. Ik ging mijn eten aan passen, binnen 5 maanden was ik 32 kilo kwijt en ik begon met fitness vorig jaar junie.

Nu ben ik 96 kilo na dat 4 weken weer anders eten. en ik wil graag ietsje onder 89 zijn met meer droger look. Ik eet gewoon wat mijn verteld is op de sport school. Veel eten per dag. Maar vooral eiwitten en geen vetten. Dus tonijn op water, kipfilet, smorgen botherham of 2 met honing om de verbranding op gang te brengen.

Nog maals bedankt voor de antwoorden ;)

Soulless zei:
Bedankt voor de antwoorden mensen.

Effe wat meer details. Nee ik heb natuurlijk wat over gevraagd voor dat ik het ging gebruiken.

Ik ging met de vraag naar een prof van wat kan ik het beste gebruiken om mijn vet drasitische naar benden te halen.

De keuzes waren clenbutrol, steckers? en t3. Ik wou het minst geveraalijke en gewoon iets dat ik alleen voor de zomer gebruik. Want mijn doelstelling is 12% of zo. Het begon in Eind juni en ik wil het halen bij eind augustus. T3 was aanbevolen zeg maar.

Mijn eerste week was 1 pil van 25 micro gram voor dat ik ging slapen. Vanaf de tweede week was het smorgens 1 en voor het slapen 1 tot nu toe.

Ik doe veel onderzoek over voeding en alles wat met fitness te maken heeft. Ik ben leergierig. Ik vraag altijd oneindig om zelf wat kennis op te bouwen. Dus daarom vraag ik het ook hier.

Over de spier massa verlies? Ik weet niet , ik voel dat mijn armen groter zijn zelfs, mijn rug en schouders zijn nog oke. Mij benen zijn wel wat dunner gewordern. Of het spieren is? Ik weet niet, mijn onderkant benen heeft nog veel vet hangen. (lijkt minder nu)

Ik kom van een zwaar overgewicht af, ik was 2 jaar geleden 135 kilo. Ik wou graag fitnessen maar zelf vertrouwen had ik niet. Ik ging mijn eten aan passen, binnen 5 maanden was ik 32 kilo kwijt en ik begon met fitness vorig jaar junie.

Nu ben ik 96 kilo na dat 4 weken weer anders eten. en ik wil graag ietsje onder 89 zijn met meer droger look. Ik eet gewoon wat mijn verteld is op de sport school. Veel eten per dag. Maar vooral eiwitten en geen vetten. Dus tonijn op water, kipfilet, smorgen botherham of 2 met honing om de verbranding op gang te brengen.

Nog maals bedankt voor de antwoorden ;)

Het lijkt er inderdaad op dat je van te voren niet goed geinformeerd bent / hebt over de supplementen die naar binnen werkt (niet dat ik wel overal van op de hoogte ben, maar wel over hetgeen wat ik naar binnen werk) Om af te vallen bestaat er natuurlijk wel een wereld van verschil tussen stackers, clen en t3. En om ervaringen van andere mensen te horen is natuurlijk goed, maar de informatie zal ook maar gebrekkig zijn en je wilt het natuurlijk van meerdere mensen horen.

Stackers en clen zorgen er kort door de bocht voor dat je hart wat sneller gaat werken en T3 zorgt dat je algehele verbranding van eiwitten, carbs en vet omhoog geschroefd worden, waaronder ook glycogeen in je spieren waardoor je trainingen bagger gaan zonder AS ondersteuning en als je iets te hoog in je t3 dosering zit dat je veel spieren verbrandt.

Een goed T3 schema zou kunnen zijn dat je eerst begint met te testen wat je zelf aan kan en daarna meteen de volle dosis gebruikt. Een schema zou kunnen zijn:

5% van de kuur opbouwen
40% maximaal doseren
55% afbouwen.
(zie CEM forum)

Vooral het afbouwen is er belangrijk om dat je zo je eigen productie beter op gang zou brengen. Uit sommige onderzoeken blijkt dat het niet uitmaakt dat je ineens stopt, maar het zou je eigen T3 productie met een week of anderhalf kunnen eerder op gang kunnen brengen.

Verder is het wel goed dat je de dosis verspreidt over de dag. Hier beter je op de hoogte bent van de sups die je neemt des te beter de resultaten he.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven