MuscleMeat

een vraagje

scirocco indy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
hoi allemaal
ik heb eigenlijk maar een klein vraagje maar weet niet goed of ik het hier moet posten of bij de voeding
want dit gaat ivm een kuur

hoeveel calr. moet je binnen werken tijdens een beginner kuurtje? ik dacht aan de 3500 ?

de bedoeling is volle massabij krijgen en niet meer zo droog staan.

Als je 65 kilo weegt zou je aan 2500 kcal echt meer dan genoeg hebben lijkt mij.

• Topic Starter Topic Starter
het probleem zit zo ik groei niet met 2500 kcal omdat ik intesief bezig ben altijd en mijn verbruik schomelt zeer fel. maar het is maar een vraagje voor eventueel in de toekomst ;)

Elk lichaam is anders, misschien heb je wel een snel metabolisme.
Toen ik 76kg woog at ik 4000kcal en groeide ik nog niet maar 4500 deed de trick, met andere woorddn proberen en de weegschaal/spiegel/vet percentage in de gaten houden.

het probleem zit zo ik groei niet met 2500 kcal omdat ik intesief bezig ben altijd en mijn verbruik schomelt zeer fel. maar het is maar een vraagje voor eventueel in de toekomst ;)

Kcal uppen,je moet wat met je voeding spelen..

Hoe ligt je verhouding e/k/v!?

• Topic Starter Topic Starter
e/k/v ----ongeveer----

eiwit 300 gr vet 52 gr khl. 354 gr

Laatst bewerkt:
Eiwitten verlagen vetten omhoog

e/k/v ----ongeveer----

eiwit 300 gr vet 52 gr khl. 354 gr

Eiwit zit in mijn ogen vrij goed.

Vet mag idd wat omhoog ik zelf zit rond de 100gr

Koolhydraten mag in mijn ogen ook op een goede 400gr zitten

probeer dit wat op te drijven en normaal zal je wel wat kilos pakken ;)

Laatst bewerkt:
Eiwit zit in mijn ogen vrij goed.

Vet mag idd wat omhoog ik zelf zit rond de 100gr

Koolhydraten mag in mijn ogen ook op een goede 400gr zitten

probeer dit wat op te drijven en normaal zal je wel wat kilos pakken ;)

Vindt ze KH prima, mag op trainingsdagen naar de 400 toe, vetten vindt ik aan de lage kant en al helemaal tijdens een bulk en met een eventuele kuur ernaast
(ze regelen je hormoonhuishouding en nog veel meer in je lichaam), eiwitten zitten te hoog voor zijn gewicht met een eventuele kuur ernaast kan het wel.
Ps met jou gewicht zou ik nog niet eens denken aan een kuur maar dat ter zijde.

Vindt ze KH prima, mag op trainingsdagen naar de 400 toe, vetten vindt ik aan de lage kant en al helemaal tijdens een bulk en met een eventuele kuur ernaast
(ze regelen je hormoonhuishouding en nog veel meer in je lichaam), eiwitten zitten te hoog voor zijn gewicht met een eventuele kuur ernaast kan het wel.
Ps met jou gewicht zou ik nog niet eens denken aan een kuur maar dat ter zijde.

Die gedachte had ik ookal, 65 kg is idd veel te weinig om beginnen te kuren!
Hij kan beter eerst natuurlijk wat kilos pakken...
Met een goed voedingsschemaen een goede training kom je al ver man!
Maar er zijn wel meerdere die zo een fout maken.. Ik onder andere maar tijd terug draaie gaat dan niet meer! Dus denk eerst goed na voor je met aas begint.

Dit kan niemand jouw uitleggen hoor we kunnen richtlijnen geven maar elk lichaam is anders. Ik pak in een deca kuur op 700-800 gram kh nog geen vet dus iedereen is anders.

Uhu,
kan hij dan misschien niet beter wat hoger gaan in KH en in vetten?
dat gaat zijn kcal ook opdrijven. Aangezien hij niet aankomt op 2500kcal.
Dat probleem heb ik trouwens ook, ik zit rond de 3900 a 4000kcal.

Terug
Naar boven