Fitness Seller

Eenvoudig je koolhydraten en eiwitten berekenen

bateman

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

ik heb sinds kort een erg handig programmaatje dat je calorien, koolhydraten, eiwitten, vitamines enz. voor je berekent. Je vult je gewicht enzo in en dan per dag wat je eet en drinkt. Je vindt er echt alles terug en kunt zelf nog zaken toevoegen. Er is echter een klein probleempje: ik heb t van een nieuwsgroep afgehaald en nou weet ik niet hoe ik t aan anderen kan geven. Als er interesse is, wil ik me hier wel eens in verdiepen :cool:

groetjes bateman

ja, lijkt me erg handig ! :)

kan je het programma'tje niet ergens online zetten ?

Hoe heet dat programmatje?

Lijkt me ook wel handig ja. Ik hoop dat je kunt uitvissen hoe je het programma kunt doorschuiven.

• Topic Starter Topic Starter
T heet EetMeter 99 en t is een uitgave van Voedingscentrum. Ik heb t zelf van een nieuwsgroep geplukt, maar daar komen maar heel weinig mensen. Suggesties zijn welkom, want aan de reacties te zien willen meedere mensen t wel hebben...

groetjes

op yahoo een account aanmaken?

hoe groot is ie? als ie niet al te groot is kan ik em wel een dagje hosten.

-Ma3stro- zei:
hoe groot is ie? als ie niet al te groot is kan ik em wel een dagje hosten.

Het zijn 10 rar bestanden, samen ongeveer 13,5 mb. Zou erg fijn zijn, want ik ben niet zo'n held met internet... ;) Ik moet over een uurtje trouwens gaan werken, ik ben er morgenmiddag weer...

voor mensen met FTD: #157151

Laatst bewerkt:
ja zip of rar die boel te samen :)
en zet op een webspace of ftp onlaain .

thx

de '95 versie staat hier

[Link niet meer beschikbaar]

(is een DOS versie, maar doet geloof ik hetzelfde)

ja maar ik kan nergens vinden waar ik het moet downloaden :/

Klik op dit plaatje: [Abeelding niet meer beschikbaar] (ja niet hier, op die website dus he)

Je krijgt dan de link: [Link niet meer beschikbaar]

Bedenk wel dat je dagelijkse inname van koolhydraten en eiwwitten , vetten enz niet enkel word berekend aan de hand van je leeftijd en gewicht.
Houd deze eetmeter daar ook rekening mee ?
Bel

Bedenk wel dat je dagelijkse inname van koolhydraten en eiwwitten , vetten enz niet enkel word berekend aan de hand van je leeftijd en gewicht.
Houd deze eetmeter daar ook rekening mee ?
Belangrijk is ook wat voor werk je doet , hoeveel je traint enz .
er zijn nog meer dingen waarmee je rekening moet houden

eetmeter houdt nergens rekening mee, je tikt in wat je gegeten hebt (of wilt gaan eten) en eetmeter vertelt je hoeveel KEV en Cal (en vitamines, etc) je hebt gehad.

Beperkt maar handig.

De versie uit 2002 kun je op klikken, maar die is 25 MB groot of zo. (kun je op CD kopen uiteraard)

wazzup zei:
De versie uit 2002 kun je op klikken, maar die is 25 MB groot of zo. (kun je op CD kopen uiteraard)

Deze versie heb ik. Je kunt wel invoeren hoeveel uur per dag je slaapt, intensief werkt/traint en dan worden de aanbevolen calorien uitgerekend. Voor iemand die helemaal geen zicht heeft op wat hij eet is dit wel handig.

Terug
Naar boven