MuscleMeat

Eerste 2 Bulk schema's beoordelen

YZG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
71kg
Hallo mede spierenkwekers,

Ik train op dit moment al iets meer dan een jaar, en wil eens proberen om te bulken tot eind maart.
Maar ik vroeg mij af of mijn bulking schema in orde is of misschien iemand een tip heeft:)
Nu zijn het 2 eet schema's, de eerste voor ma t/m vrij en de tweede voor za en zo.

Mijn gegevens:
1,74m
20 jaar
70kg met 11% bodyfat

Verder had ik berekend dat ik ongeveer 3050kcal behoefte per dag nodig heb tijdens mijn bulking, klopt dit?

Groetjes,
YZG

Bijlagen

Tijdens schema 1 eet je te weinig vet per dag. Er zit ook geen fruit in je schema. Je eet heel eentonig. Je kan gerust gevarieerder eten, want al die kip/ei/brinta/melk gaat je rap tegen steken. Biefstuk/gehakt/pasta/aardappelen,/verschillende groenten en fruit ....

Wat je nodig hebt aan kcal. moet je uitrekenen en dan proberen, dat kunnen wij niet weten.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie,

Ik heb nog even achter de computer gezeten om de eerste schema aan te passen.
Maar wou weten of deze een stuk beter is? Heb in de morgen tot middag groot een deels brood en kipfile, dit om zo makkelijk mee te nemen is naar de colleges.

Verder had ik nog berekend dat mijn dagelijks behoefte aan kcal ongeveer 2600 moet zijn, bij bulk heb ik dit omhoog gegooit naar rond de 3000.

Verder nog tips of bijzonderheden aan me schema?

Bijlagen

Bedankt voor je reactie,

Ik heb nog even achter de computer gezeten om de eerste schema aan te passen.
Maar wou weten of deze een stuk beter is? Heb in de morgen tot middag groot een deels brood en kipfile, dit om zo makkelijk mee te nemen is naar de colleges.

Verder had ik nog berekend dat mijn dagelijks behoefte aan kcal ongeveer 2600 moet zijn, bij bulk heb ik dit omhoog gegooit naar rond de 3000.

Verder nog tips of bijzonderheden aan me schema?

Dude, water hoef je niet toe te voegen in je schema...
Dat zuip je gewoon de hele dag ongeacht je timing van je eten.

• Topic Starter Topic Starter
Qua verdeling zit toch wel goed?

Terug
Naar boven