Fitness Seller

Eerste Bulkschema

relnicht

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
75kg
Hoi mensen,
Ik ben al een aantal maandjes met fitnessen in de sportschool bezig en wil graag wat kilootjes gaan gainen...Ik heb al wel redelijk wat research gedaan over wat goede voeding is etc. en hoor graag of ik de juiste voedingsstoffen op de juist momenten pak met dit schema. Ik ben 1.90 lang, 19 jaar oud en weeg 77 kilo.(BF 14.5%)

Ontbijt +-07:30
100gram havermout+500ml Melk+Whey perfection(+banaan?)

10:30
4 Boterhammen met pindakaas/kipfilet
250ml Melk
Stuk fruit

13:00
100gram XXL nutrition Complex carb gainer+500ml Melk
30 gram Ongezouten pinda’s/nootjes
2 Boterhammen met Kipfilet/pindakaas

15:00
2/4 boterhammen met kipfilet/pindakaas(eventueel de nootjes hier ipv. 13:00?) + 250/500ml Chocolademelk.

17:45
Avondeten(moeder kookt goed gevarieerd)

Voor trainen Whey perfection
+- 20:00 trainen
Kwartiertje na trainen Dextrose(+eventueel banaan)

+-21:45
Whey perfection & Melk + 4 boterhammen(met tonijn?) Of avondeten over? Of rijst met kip?

+-23:00
500g magere kwark+ 30 gram ongezouten pinda's(af en toe een andere goede soort nootjes)

En uiteraard de hele dag door goed waterdrinken.
Het gaat me er dus voornamelijk om of ik de juiste voedingsstoffen op de juiste momenten binnenkrijg. Ik snap dat jullie de precieze hoeveelheid voedingsstoffen en mijn verbruik nodig hebben om goede tips te kunnen geven over de hoeveelheid voeding.(alhoewel deze globaal ook welkom zijn)

Ben benieuwd,
Alvast bedankt
(PS. ben een voetballer in de zomerstop en doe er zo'n 3 keer in de week cardio(intensief hardlopen) bij dus mijn verbruik ligt best hoog)

Laatst bewerkt:
Bij je laatste maaltijd zijn noten goed, deze vetten zorgen voor een tragere opname van de eiwitten tijdens de nacht. (pinda's zijn geen noten maar ook goed.)

Is eens wat anders dan de standaard vragen hier mbt de mensen die net komen kijken.

Schema ziet er netjes uit :thumb:

noten kan naar de laatste maaltijd idd, persoonlijk zou ik het bij 30 gr. (handje) houden.

Banaan lijkt me niet per se nodig na de training als je al dextrose neemt. (als je het voor de snelle suikers neemt)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, heb het schema er effe op aangepast!
Wat betreft de maaltijd van 21:45->zijn boterhammen daar geschikt? Is tonijn erbij goed of kan ik dat er beter smiddags een keer op gooien?(of half blikje smiddags/savonds kan ook natuurlijk)
Is het verder nog nodig om een keer boterhammen te vervangen door rijst? Moet daar dan per se kip bij?(ik krijg het zonder kip ook wel naar binnen, en het bakken ervan doe ik liever nog niet)
Verders is het kwa hoeveelheden ook maar globaal omdat ik niet helemaal weet wat ik allemaal wegkrijg. Dat kan dus nog meer worden, zolang ik maar de juiste producten op het juiste moment inneem:)
Thx,
Relnicht xD
(Oja, net effe alles ingevoerd in zo'n excel-bestand->Zit op ongeveer:
4500Kcal
330gr. Eiwitten
500gr. Koolhydraten
150gr. vet)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven