Hoi mensen,
Ik ben al een aantal maandjes met fitnessen in de sportschool bezig en wil graag wat kilootjes gaan gainen...Ik heb al wel redelijk wat research gedaan over wat goede voeding is etc. en hoor graag of ik de juiste voedingsstoffen op de juist momenten pak met dit schema. Ik ben 1.90 lang, 19 jaar oud en weeg 77 kilo.(BF 14.5%)
Ontbijt +-07:30
100gram havermout+500ml Melk+Whey perfection(+banaan?)
10:30
4 Boterhammen met pindakaas/kipfilet
250ml Melk
Stuk fruit
13:00
100gram XXL nutrition Complex carb gainer+500ml Melk
30 gram Ongezouten pinda’s/nootjes
2 Boterhammen met Kipfilet/pindakaas
15:00
2/4 boterhammen met kipfilet/pindakaas(eventueel de nootjes hier ipv. 13:00?) + 250/500ml Chocolademelk.
17:45
Avondeten(moeder kookt goed gevarieerd)
Voor trainen Whey perfection
+- 20:00 trainen
Kwartiertje na trainen Dextrose(+eventueel banaan)
+-21:45
Whey perfection & Melk + 4 boterhammen(met tonijn?) Of avondeten over? Of rijst met kip?
+-23:00
500g magere kwark+ 30 gram ongezouten pinda's(af en toe een andere goede soort nootjes)
En uiteraard de hele dag door goed waterdrinken.
Het gaat me er dus voornamelijk om of ik de juiste voedingsstoffen op de juiste momenten binnenkrijg. Ik snap dat jullie de precieze hoeveelheid voedingsstoffen en mijn verbruik nodig hebben om goede tips te kunnen geven over de hoeveelheid voeding.(alhoewel deze globaal ook welkom zijn)
Ben benieuwd,
Alvast bedankt
(PS. ben een voetballer in de zomerstop en doe er zo'n 3 keer in de week cardio(intensief hardlopen) bij dus mijn verbruik ligt best hoog)
Ik ben al een aantal maandjes met fitnessen in de sportschool bezig en wil graag wat kilootjes gaan gainen...Ik heb al wel redelijk wat research gedaan over wat goede voeding is etc. en hoor graag of ik de juiste voedingsstoffen op de juist momenten pak met dit schema. Ik ben 1.90 lang, 19 jaar oud en weeg 77 kilo.(BF 14.5%)
Ontbijt +-07:30
100gram havermout+500ml Melk+Whey perfection(+banaan?)
10:30
4 Boterhammen met pindakaas/kipfilet
250ml Melk
Stuk fruit
13:00
100gram XXL nutrition Complex carb gainer+500ml Melk
30 gram Ongezouten pinda’s/nootjes
2 Boterhammen met Kipfilet/pindakaas
15:00
2/4 boterhammen met kipfilet/pindakaas(eventueel de nootjes hier ipv. 13:00?) + 250/500ml Chocolademelk.
17:45
Avondeten(moeder kookt goed gevarieerd)
Voor trainen Whey perfection
+- 20:00 trainen
Kwartiertje na trainen Dextrose(+eventueel banaan)
+-21:45
Whey perfection & Melk + 4 boterhammen(met tonijn?) Of avondeten over? Of rijst met kip?
+-23:00
500g magere kwark+ 30 gram ongezouten pinda's(af en toe een andere goede soort nootjes)
En uiteraard de hele dag door goed waterdrinken.
Het gaat me er dus voornamelijk om of ik de juiste voedingsstoffen op de juiste momenten binnenkrijg. Ik snap dat jullie de precieze hoeveelheid voedingsstoffen en mijn verbruik nodig hebben om goede tips te kunnen geven over de hoeveelheid voeding.(alhoewel deze globaal ook welkom zijn)
Ben benieuwd,
Alvast bedankt
(PS. ben een voetballer in de zomerstop en doe er zo'n 3 keer in de week cardio(intensief hardlopen) bij dus mijn verbruik ligt best hoog)
Laatst bewerkt: