XXL Nutrition

eerste joint!

Zottegast007

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
61kg
Vetpercentage
14%
Oke, dus na mijn mutant mass en creatine vanmorgent heb ik een joint met m'n opa gesmoord, dit was de eerste keer van m'n leve en oh wat voelde het goed. Nadat ik een half trekje dee begon et al e mense... huplake ne tok in mijn kop niet normaal! m'n opa had dus gezegd dat het normaal was en het begon dus eh, ik dacht da ik kai greene was. echt met zo'n monsterrug. dus ik was kai green eerste wa ik dee was 50x pompe om te checke of ik ook de kracht had en het ging gemakelijk ik dee het zelfs 57x! de laatste 2x gingen echt moeilijk, maar sjongejonge wat gebeurde erna ik ging naar de gym. en ik zag allemaal brede manne triane zoals ronaldo,chuck norris...

Goede eerste post man, ben je nu ook nog stoned toevallig?

Ik wou dat ik zo'n opa had :(

Je eerste jointje, oh boy.

Jij bent echt zot gast.

ban please

Welkom,
Gezellige opa heb je. zeker zo'n feestganger?:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met je opa? wanne gek zeg

hehe, wou dat ik nooit mijn eerste joint gerookt had:fluit:

waarom heb je een vrouwelijk email-adres, terwijl je man bent? Nummer 1 sign van pervert-kloontje.

Je stats kloppen toch niet?
Mijn lengte
1m83
Mijn massa
61kg
Mijn vetpercentage
14%

Zo mager en zoveel vet? :p

als ik zo een situatie als jou had meegemaakt, zou ik een account aanmaken en het vertellen op een bodybuilding forum

Jij bent superstoer seg! :thumbs:

Oke, dus na mijn mutant mass en creatine vanmorgent heb ik een joint met m'n opa gesmoord, dit was de eerste keer van m'n leve en oh wat voelde het goed. Nadat ik een half trekje dee begon et al e mense... huplake ne tok in mijn kop niet normaal! m'n opa had dus gezegd dat het normaal was en het begon dus eh, ik dacht da ik kai greene was. echt met zo'n monsterrug. dus ik was kai green eerste wa ik dee was 50x pompe om te checke of ik ook de kracht had en het ging gemakelijk ik dee het zelfs 57x! de laatste 2x gingen echt moeilijk, maar sjongejonge wat gebeurde erna ik ging naar de gym. en ik zag allemaal brede manne triane zoals ronaldo,chuck norris...

en toen werd je wakker?

joint?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven