XXL Nutrition

Eerste keer kuren

Het is al goed pilletjes :p

Pilletjes pilletjes pilletjes .... ( 0 )( 0 )

Pilletjes in jullie kont hahahahaha

Het is niet dat ik er niks mee wil doen, ik ben onzeker over de resultaten die ik ga halen. Vandaar dat ik om advies vraag. Mijn doel is om zwaarder en droger te worden, als er iets anders is wat beter is dan tren, dan hoor ik dat ook graag.

Het gaat er niet om wat er beter is, het gaat erom dat je NU een basis moet leggen voor je toekomst. Dit kun je alleen doen met Test-E only voor 12 weken op 500mg. Dit wordt je referentie voor al je toekomstige kuren.

Hier zal je genoeg op gainen echt!

1.73 en 84KG op 11% lijkt me helemaal geen gek punt om een eerste kuur te overwegen.

Om meteen tren erbij te pakken is wellicht wel wat rigoureus..

Ik zou lekker gaan voor een Test-E 500mg e5d voor 10 weken + evt. een 50mg dbol voor 4 weken. Niet te moeilijk doen de eerste kuur.

Tren is indd teveel voor eerste keer kuren.

Wat punjab zegt, 10 weken 500 mg test-e. Als je een beetje goede dbol hebt is 50 mg echt teveel. 30/40 mg max voldoet prima, zeker voor eerste kuur.

Het gaat er niet om wat er beter is, het gaat erom dat je NU een basis moet leggen voor je toekomst. Dit kun je alleen doen met Test-E only voor 12 weken op 500mg. Dit wordt je referentie voor al je toekomstige kuren.

Hier zal je genoeg op gainen echt!

Die laatste 2 weken hebben weinig meerwaarde. Beter 10 weken, minder lang onderdrukt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja en toen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is uiteraard de bedoeling [emoji16]

Keep it simple! Enkel test E is voldoende.

Dat je het van de eerste keer goed wil doen is goed maar tijdens je eerste kuur leer jij je lichaam pas goed kennen. Ik ken wel meerdere personen die tren in de eerste kuur gebruikte en na 3 weken niet wisten wat hun overkwam ;)

Tren is geen speelgoed ook al is het hier bijna de basis van elke kuur op DBB. 8 jaar geleden werd tren enkel aangeraden als je wedstrijden deed e.d.

Als je lichaam slecht op Trenbolone reageert dan zit je met miserie.

Terug
Naar boven