XXL Nutrition

Eerste keer tren

Blight

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Beste mensen,

Wil binnenkort voor de eerste keer tren pakken, doel is lean gainen.
Kuur gaat er zo uitzien:

Week 1 - 8: Tren E 300mg EW
Week 1 - 10: Test E 250mg EW
Week 12 - 16: Nolva + Aromasin beide 20mg ED

1) HCG wil ik ook mee laten lopen, 250iu op maandag en donderdag, maar ik zie iedereen dat hier pas vanaf week 3 mee laten lopen... waarom niet gewoon vanaf week 1?
2) Is het verstandig om cabergoline achter de hand te hebben vanwege eventuele tren gyno of prolactine problemen?
3) Is het verstandig om een AI mee te laten lopen zoals Arimidex in lage dosering?

Heb overigens bewust voor tren e gekozen want wil niet om de dag prikken, ik weet welke sides ik kan verwachten en heb daar vrede mee.
Als iemand nog suggesties of opmerkingen heeft hoor ik dat graag!

1) omdat sommigen niet snappen dat voorkomen beter is dan genezen. Dus eerste week gewoon pakken en niet wachtent tot je ballen verschrompelen.
2) ja
3) achter de hand houden

hcg kan je trouwens net zo goed 500iu in 1x zetten, scheelt je weer een prik.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie, zit er nog aan te denken om een kickstart als dbol of winny te gebruiken.
Of is dit niet nodig met de tren? Winny vind ik persoonlijk niet zo heel best op je gewrichten dus ga dan liever voor dbol.

Bedankt voor je reactie, zit er nog aan te denken om een kickstart als dbol of winny te gebruiken.
Of is dit niet nodig met de tren? Winny vind ik persoonlijk niet zo heel best op je gewrichten dus ga dan liever voor dbol.

Goed idee, perfecte combo: dbol, test, tren!

dbol + tren is gegarandeerd gyno

1) omdat sommigen niet snappen dat voorkomen beter is dan genezen. Dus eerste week gewoon pakken en niet wachtent tot je ballen verschrompelen.
2) ja
3) achter de hand houden

hcg kan je trouwens net zo goed 500iu in 1x zetten, scheelt je weer een prik.
HCG heeft toch een halfwaardetijd van 36 uur? Dan ga je toch niet 1x per week prikken?

Terug
Naar boven