AndroidHealthClinic

Eerste kuur... advies gevraagd

Said1987

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
7%
Hallo iedereen

Ik heb mijn eerste kuur gekocht en binnen vier weken ga ik er aan beginnen. Mijn kuur ziet er zo uit:

--> week 1 tot en met 7 : 40mg dboll per dag ( 4 tabs bij een maaltijd)

--> week 1 tot en met 7 : 40mg winstrol per dag ( 4 tabs bij een maaltijd)

--> Gelijk 1 dag na de laatste inname van tabs beginnen met de nakuur welke bestaat uit nolvadex 4 weken lang op 30mg per dag ( 3 tabs bij het ontbijt).

Mijn vragen zijn:

1. Heeft iemand deze combinatie al gebruikt?
2. Is het niet te zwaar als eerste kuur?
3. Moet ik letten op mijn voeding terwijl ik met de kuur bezig ben?
4. Is het aan te raden om tegelijkertijd voedingssuppelementen te nemen? bijvoorbeeld een mass gainer?
5. En welke resultaten mag ik verwachten? ik bedoel dan hoeveel kilos massa ga ik kunnen kweken?

Graag jullie advies en informatie
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ouch dude! 2 orals en overduidelijk helemaal geen benul van waar je mee bezig bent gezien je vragen? Berg die gear nog maar een jaartje op en ga je eerst eens goed inlezen. Het is OF winny OF dbol. En hoe kom je in godsnaam aan nolva op 30mg? Uit alles blijkt dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Doe jezelf en je lichaam een plezier en berg die gear op en kijk er niet naar om totdat je wat meer verstand van AAS hebt. Doe jezelf ook een plezier en plaats deze vragen niet in het AAS forum, want die jongens zullen je...terecht.....helemaal afbranden.

• Topic Starter Topic Starter
Ouch dude! 2 orals en overduidelijk helemaal geen benul van waar je mee bezig bent gezien je vragen? Berg die gear nog maar een jaartje op en ga je eerst eens goed inlezen. Het is OF winny OF dbol. En hoe kom je in godsnaam aan nolva op 30mg? Uit alles blijkt dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Doe jezelf en je lichaam een plezier en berg die gear op en kijk er niet naar om totdat je wat meer verstand van AAS hebt. Doe jezelf ook een plezier en plaats deze vragen niet in het AAS forum, want die jongens zullen je...terecht.....helemaal afbranden.

Ik heb mijn kuur zo besteld inclusief kuurschema, ik plaats hier mijn vragen omdat hier mensen zijn die mij kunnen helpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn kuur zo besteld inclusief kuurschema, ik plaats hier mijn vragen omdat hier mensen zijn die mij kunnen helpen.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 17:31 ----------

Inderdaad, en uit voeding kan ik niks meer halen. Ik heb een hoog metabolisme :s

Je vraagt om advies en informatie maar accepteert het niet wanneer iemand je terechtwijst? Ik ken persoonlijk weinig tot niks van kuren, maar heb een beetje vertrouwen in de andere forumleden :)
Ook bedoelde hij dat er een subforum is speciaal voor AAS (kuren), daar moet je je vragen stellen.

+ Jij kunt niks meer uit je voeding halen? Nou dan zul je waarschijnlijk dood zijn voor je goed en wel aan je kuur begonnen bent.. :D

Ok genoeg gelachen, buikpijn...

On topic, serieus:

Je bent 1 meter 85 en je weegt 68 kilo. Je bent ongelooflijk licht, 68 kilo woog ik toen ik 12 was. Je kan met 1 meter 85 makkelijk de 90 kilo bereiken zonder enige vorm van AAS. Met goede voeding en keihard trainen is dit goed te doen.

Dus verspil niet je geld aan kuren en begin met een goed trainingsschema en een voedingsschema. Vul je voeding aan met supplementen als whey, weightgainers, creatine en aminozuren.

Als je voorbij de 90 kilo bent is het een idee om te gaan kuren. Maar als je onder de 70 kilo weegt... Kom op.

geen bal verstand van kuren, ben dan ook natty as f*ck maar mocht je los gaan dan zou ik wél op je eten letten

not sure if..

- Als jouw metabolisme te hoog is en je uit eten niet kan halen, heb ik een teleurstellende mededeling voor je. Tijdens een kuur is voeding nog veel belangrijker dan normaal. Als "jouw metabolisme te hoog is" kan je uit een kuur niets halen.

- Dbol en winny?

- 1m85 68 kg. Kuren met die stats?

Wordt een man en ga vreten, of blijf lekker uit de sportschool en ga lekker met je poesje spelen.

Q

Not sure if serious...

1. Heeft iemand deze combinatie al gebruikt?
Waarschijnlijk wel
2. Is het niet te zwaar als eerste kuur?
Veel te zwaar, 2 leverbeschadigende roids (samen 80 mg) is veel te hard voor de lever.
Om het even de hoeveelste kuur het is, 2 orals samen is not done imo.
Voor een eerste kuur is winstrol only goed genoeg.
3. Moet ik letten op mijn voeding terwijl ik met de kuur bezig ben?
Uiteraard.
4. Is het aan te raden om tegelijkertijd voedingssuppelementen te nemen? bijvoorbeeld een mass gainer?
Ik zou zeggen van niet. Na de kuur kan je die wel nemen om de massa wat te behouden.
Maar reken niet teveel op mass gainers, probeer alles zoveel mogelijk uit de voeding te halen.
5. En welke resultaten mag ik verwachten? ik bedoel dan hoeveel kilos massa ga ik kunnen kweken?
Hangt allemaal af van de voeding en de training. Goede voeding + goede training, 7 à 8 kg + een hoop vocht als je voor de dbol gaat.

Troll

6 weken is zat als je 2 orals gat nemen, het is ongebruikelijk dat te doen. maar je gaat er ook niet van dood.
allez, tis te zegge, ik rook niet, zuip niet, gebruik geen drugs, leef regelmatig, ik kan wel tegen stootje. als jij heel ongezond leeft, is 2 orals mss een slecht idee.

geen weightgainers neme. veel water drinken, met TRAGE proteinen erin en een dikke schep haver.
zoveel mogelijk biefstuk eten.

wachten tot na de ramadan uiteraard.

heb je geen ramadan nu Said? en dan aan de aas?!

edit. zie t al, over 4 weken begin je.
je mist teveel massa,
eerst ff jaartje naturel door beuken man.
zonde om er nu aan te beginnen.

neem eerst de dboll.
en dan 10 weken later de winny.
samen gaat niet werken gab.
succes er mee.

Terug
Naar boven