Ziq
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 18%
Beste allemaal,
Ik ga vanaf volgende week beginnen aan mijn eerste kuur.
Nu heb ik toch een aantal vragen waar ik tegenaan loop en vrij weinig over kan vinden voordat ik begin. Meestal verschillen de meningen er namelijk enorm over op het internet.
Mijn stats:
Leeftijd: 23
BF: 16-17%
Gewicht: 82KG
Lengte: 177
Mijn vraag is, is het verstandig om Anavar only te gaan met mijn stats?
Ik ben het volgende van plan :
Anavar Only - 60mg / 6 weken en nakuur Nolvadex - 20mg / 2 weken.
Mijn doel is om 2-4 kilo aan massa aan te komen. Ik ben niet van plan om te gaan cutten, dus ik zie het meer als een cleanbulk. Ik wil rond eind april/begin mei gaan cutten naar ongeveer 12% en wil graag nog wat extra massa opbouwen.
Ik begin met anavar only zodat mijn lichaam niet gelijk een enorme aanslag krijgt en ik later aan de zwaardere kuren kan beginnen.
Graag hoor ik jullie ervaringen, adviezen do's en dont's.
Alvast bedankt!
Ik ga vanaf volgende week beginnen aan mijn eerste kuur.
Nu heb ik toch een aantal vragen waar ik tegenaan loop en vrij weinig over kan vinden voordat ik begin. Meestal verschillen de meningen er namelijk enorm over op het internet.
Mijn stats:
Leeftijd: 23
BF: 16-17%
Gewicht: 82KG
Lengte: 177
Mijn vraag is, is het verstandig om Anavar only te gaan met mijn stats?
Ik ben het volgende van plan :
Anavar Only - 60mg / 6 weken en nakuur Nolvadex - 20mg / 2 weken.
Mijn doel is om 2-4 kilo aan massa aan te komen. Ik ben niet van plan om te gaan cutten, dus ik zie het meer als een cleanbulk. Ik wil rond eind april/begin mei gaan cutten naar ongeveer 12% en wil graag nog wat extra massa opbouwen.
Ik begin met anavar only zodat mijn lichaam niet gelijk een enorme aanslag krijgt en ik later aan de zwaardere kuren kan beginnen.
Graag hoor ik jullie ervaringen, adviezen do's en dont's.
Alvast bedankt!