XXL Nutrition

Eerste kuur Anavar Only.

Ziq

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Beste allemaal,

Ik ga vanaf volgende week beginnen aan mijn eerste kuur.
Nu heb ik toch een aantal vragen waar ik tegenaan loop en vrij weinig over kan vinden voordat ik begin. Meestal verschillen de meningen er namelijk enorm over op het internet.

Mijn stats:

Leeftijd: 23
BF: 16-17%
Gewicht: 82KG
Lengte: 177

Mijn vraag is, is het verstandig om Anavar only te gaan met mijn stats?

Ik ben het volgende van plan :

Anavar Only - 60mg / 6 weken en nakuur Nolvadex - 20mg / 2 weken.

Mijn doel is om 2-4 kilo aan massa aan te komen. Ik ben niet van plan om te gaan cutten, dus ik zie het meer als een cleanbulk. Ik wil rond eind april/begin mei gaan cutten naar ongeveer 12% en wil graag nog wat extra massa opbouwen.

Ik begin met anavar only zodat mijn lichaam niet gelijk een enorme aanslag krijgt en ik later aan de zwaardere kuren kan beginnen.

Graag hoor ik jullie ervaringen, adviezen do's en dont's.

Alvast bedankt!

Je moet blij zijn als je al 2 kilo pakt, anavar is voor de cut niet voor de bulk. Aanslag krijgt je lichaam toch dus doe het dan meteen goed > 500mg test e 10 weken, eerst natty cutten.

Twee nolva is ook zinloos.

beter winny pakken, die kans zit er toch dik in als je anavar UG koopt, is 9/10x gewoon winny

zelf ook anavar only gedaan en is het totaaaal niet waard, ga je beter winny doen als je toch persee een oral wilt

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga hoogstwaarschijnlijk het volgende doen, 350mg teste 10 weken icm 6 weken anavar 40mg. 4 weken nakuren met nolva.

Terug
Naar boven