Weezy F
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad. en dat weet je maar door ervaring. mijn nakuren kunnen gerust 6 weken duren.onderbouw die 2 weken nakuur ff,want totale onzin.
---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 15:06 ----------
onderbouw die 2 weken nakuur ff,want totale onzin.
LORRE
dianabol is één van die middelen waar je zeker goed moet nakuren. heeft niets met lange esters te maken maar met het middel zelf.Ajdl die 4 weken nakuur word gehanteerd bij lange esthers
en winstrol is dan één van die middelen waar ik geen nakuur doe en waar ik dan niet de minste last van heb.Het is uiteindelijk dit geworden:
6 weken 50mg winny ed
4 weken 20mg nolva ed
Tegen pijn van gewrichten neem ik extra: glucosamine en visolie capsules.
Bedankt voor al het advies en de tips!![]()
inderdaad. en dat weet je maar door ervaring. mijn nakuren kunnen gerust 6 weken duren.
---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 09:51 ----------
dianabol is één van die middelen waar je zeker goed moet nakuren. heeft niets met lange esters te maken maar met het middel zelf.
---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 09:52 ----------
en winstrol is dan één van die middelen waar ik geen nakuur doe en waar ik dan niet de minste last van heb.
Koken en eten. Eventueel bakken in de pan, ligt eraan wat je eet
Ok. Lekker ruim.
Ik lees veel op het forum over hoe wat en waarom wel of niet kuuren..
Maar ik lees eigenlijk niks over voeding en kuuren.
Kun je gewoon je 500 calorieën boven je onderhoud aanhouden of mag dit wat meer zijn..of is dat afhankelijk van welke kuur men neemt..enz
Gooi er dan ook gelijk een slotje op swa