MuscleMeat

Eerste kuur geen resultaat

Bezoekers in dit topic

500mg voor de blast dan en 250mg voor de cruise als je dan toch niet off gaat.
 
20.9 is geen laag test gehalte hoor. Ik had 12 en dat was zelfs binnen de range ;/
 
250mg is relatief weinig ja, en sowieso merk je niet echt wat van gear behalve soms wat libido, of sides. Maar als je geen sides hebt voel je je niet ineens superman ofzo. Er zijn genoeg mensen die geen absurde krachtgains maken. Die verhalen van 40kg op een bench in 8 weekjes is vaak totale onzin. Als je het zeker wilt weten doe je een bloedtest terwijl je ON bent.
Nou.. eerste kuur ging mijn Squat wel van 110 naar 180kg :roflol:
 
Waarom uberhaupt je systeem platleggen voor maar 250mg test e? Volgende keer beter inlezen
klinkklare onzin weer is: 300test geeft na 20 weken 5kg vvm 600mg test na 20 weken 7,4.
dus 250 om te kijken wat er gebeurd als eerste dosis is helemaal niet zo verkeerd.
 
klinkklare onzin weer is: 300test geeft na 20 weken 5kg vvm 600mg test na 20 weken 7,4.
dus 250 om te kijken wat er gebeurd als eerste dosis is helemaal niet zo verkeerd.
Dat hangt van heel wat faktoren af. En ja helemaal geen verkeerde gedachte.
 
Ik vind het zonde om alleen 250mg testosteron-only te zetten.
 
Klinkklare onzin. Volgensmij is je glazen bol defect.

studies studies studies lezen, blijkbaar luister jij alleen maar naar forumlosers die na drie kuren nog geen 45cm armen hebben.
 
studies studies studies lezen, blijkbaar luister jij alleen maar naar forumlosers die na drie jaren kuren nog geen 45cm armen hebben.
corrected 😭
 
Uit eigen ervaring als je wat massa wil gaan kweken zou ik op z’n minst 500mg Test gaan gebruiken en daarbij 400mg Deca zetten dan kun je (winst) gaan maken!
 
Uit eigen ervaring als je wat massa wil gaan kweken zou ik op z’n minst 500mg Test gaan gebruiken en daarbij 400mg Deca zetten dan kun je (winst) gaan maken!
Het is misschien verstandiger om eerst de kat uit de boom te kijken alvorens met een cocktail te starten voor je eerste kuur.
 
Een andere tip: verhoog je eiwit inname. Ik ben natty en pak dezelfde hoeveelheid.
Ik denk dat jouw lijf momenteel meer kan opnemen.
 
Uit eigen ervaring als je wat massa wil gaan kweken zou ik op z’n minst 500mg Test gaan gebruiken en daarbij 400mg Deca zetten dan kun je (winst) gaan maken!
wat een onzin weer, met slechte genen heb je mis veel nodig.

persoonlijk vind ik 250mg ook te weinig voor mezelf zou dan minimaal 375 pakken.
 
Back
Naar boven